Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 11:48

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 10 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Kolmapäev 08 Jaan, 2014 23:22 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 27 Nov, 2006 20:18
Postitusi: 87
Probleem järgmine:
Lakkas järsku töötamast üks Xenon (HID) lähituli. Kusjuures mitte nii nagu tavaliselt, et üks pirnidest hakkab mingit teistsugust värvi andma esialgu ja siis lõpuks kustub üldse, vaid seekord lihtsalt kustus ja kõik.
Mõtlesin siis, et eks ikka pirn või siis ballast läbi ja hakkasin vahetusega tegelema.
Uus pirn ja ka uus ballast külge pandud ning lähitulesid põlema keerates seis ikka täpselt sama - teine töötab, aga vahetatud poolel ikka pimedus.
Mõtlesin siis, et ehk mingi jama vooluga - et lihtsalt sellesse pesasse ei tule voolu. Tester külge ja voilaa - vool on olemas :) . Seega voolupuudust ei ole.
Proovisin siis veel ühe suvalise piduritule pirniga ja ka see töötab ilusasti sellest lähitule pesast. Seega 12V vool nagu olemas ja kõik peaks OK olema, kuid ...
... panin siis uuesti HID juhtmed külge ja tulesid põlema keerates seis ikka sama - teise poole Xenon töötab aga selle poole Xenon ikka pime :tige: .

Kangutasin juhiukse kõrval olevast kaitsme-reeleblokist siis lähitule relee välja - siis kustus ka teine lähituli. Keerasin lähitulelülitist tuled välja ja siis panin relee tagasi.
Lähitule lülitit keerates tundsin relees klõpsatust ja teise poole lähituli süttis põlema aga selle poole oma ikka ei tööta :tige: . Seega nagu relees vist kah asi saa olla - kui ei töötaks relee, siis ei töötaks ju vist kumbki lähituli aga üks ju ikkagi töötab ja ka teisele vool ju tegelikult tuleb peale
sest tavapirn töötab ga HID ei tööta ???

Kas oskab ehk keegi pakkuda, milles võib olla probleem ?

Parimate tervitustega,

Grantus


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 08 Jaan, 2014 23:55 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 11 Dets, 2013 9:53
Postitusi: 178
kui teise poole välja võtad kas siis esimene hakkab tööle ?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 09 Jaan, 2014 1:42 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Kas HID' i blokk ja pirn töötavad "korras" poole peal?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 09 Jaan, 2014 16:57 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 12:33
Postitusi: 985
Asukoht: Raplamaa
Proovi pirne ja plokke omavehle vahetada. Vaata, kas viga kandub siis ploki või pirni vahetusega teisele poole üle. Sedasi saad asjale ehk jälile.

_________________
2011 Dodge RAM Longhorn
2020 Passat Executive


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 09 Jaan, 2014 21:12 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 27 Nov, 2006 20:18
Postitusi: 87
Tänud seniste vastuste eest. Mõtlesin siin ka ise kõik omavahel "risti-põiki" läbi proovida.
Hakkan homme sellega tegelema.
Eks siis anna tulemustest teada ...


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 10 Jaan, 2014 17:54 
Eemal
Moderaator
Kasutaja avatar
2000 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 30 Nov, 2011 20:42
Postitusi: 956
kindlasti vaata üle massi juhtmed, toide akule ja nende moodulite pistikühendused.

Kumb pool tööle ei hakanud? Vasak (kunde) poolne? Minul oli sama jama. Samuti ühel mu kolleegil ja just jadas "kaugemal" asuv pirn ei läinud põlema. Mõlemal puhul aitas pistikute lahti kinni klõpsutamine.

Probleem ei teki ainult chrysleritel. Minul oli küll voya, kuid kolleegil oli muu mark.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 11 Jaan, 2014 12:54 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 27 Nov, 2006 20:18
Postitusi: 87
No nii, asi korras ja kõik toimib endiselt hästi.
Ja milles siis probleem oli - aga selles et hiinlased on antud HID komplekti pistikuühendused valepidi otsa "keevitanud".
See tähendab, et kui pistikud omavahel kokku ühendada nii nagu peaks, siis on vool ja mass omavahel "risti". Kui aga pistikud ühendada kokku mitte pistikupesade ühenduste järgi vaid hoopis juhtmevärvide järgi, siis kõik toimib, s.t. tuled töötavad.
Aga mina ju esialgu juhtmevärve üldse ei vaadanud, vaid ühendasin pesad kokku ikka nii nagu normaalselt peab ühendama.

Lisatud fotolingil on juhtmed õigesti pistikupesadele "keevitatud", aga minu soetatud komplektil on punane ja must omavahel ära vahetatud. No eks hiinlastel vist ikka juhtub ...

[img]http://dx.com/p/9005-led-light-xenon-hid-resistor-wiring-harness-socket-154434[img]


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 11 Jaan, 2014 12:59 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 27 Nov, 2006 20:18
Postitusi: 87
Tekkisid veel mõned küsimused - mis ülesannet see ballast seal täidab ? Kas tõstab pinget ?
Et mis toimuks, kui ühendada HID pirn lihtsalt otse 12V klemmidega ? Kas lihtsalt ei töötaks ?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 17 Jaan, 2014 14:27 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 27 Veebr, 2006 13:54
Postitusi: 631
Ei tööta lihtsalt 12v pinge pealt, miks neid ballaste muidu sinna pannakse. Pinge tõstetakse gaaslahenduse jaoks kõrgemaks.

_________________
Raseerijad ja terad soodsate hindadega
www.raz-war.ee
wecare@raz-war.ee


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 17 Jaan, 2014 15:32 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 12:33
Postitusi: 985
Asukoht: Raplamaa
Kapsu kirjutas:
Ei tööta lihtsalt 12v pinge pealt, miks neid ballaste muidu sinna pannakse. Pinge tõstetakse gaaslahenduse jaoks kõrgemaks.

D1 ja D2 süsteemidel on pinge 85V AC, D3 ja D4 süsteemidel on 42V AC. Mõlemal juhul tekitab ballast lisaks ka 400Hz või kõrgema sageduse.

_________________
2011 Dodge RAM Longhorn
2020 Passat Executive


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 10 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 26 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia