Tänane kuupäev Pühapäev 17 Nov, 2019 18:38

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Pühapäev 29 Juun, 2014 17:16 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2000 Chrysler 300M

Liitunud: Laupäev 01 Mai, 2010 10:45
Postitusi: 232
Asukoht: Saaremaa
Ongi siis küsimus targematele, et mismoodi selline asi saab võimalik olla. Aku on uus Bosch aga nyyd tulebki välja nii, et kui öösel sajab korralikult vihma siis on hommikuks aku nii tühi, et isegi uksi ei tee enam lahti. Sama juhtus ka korra autot pestes. Pesin õhtul masina puhtaks ilm oli ilus ja kuiv aga hommikul pidi autosse sisse murdma... :D


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 29 Juun, 2014 17:43 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Reede 08 Veebr, 2013 17:56
Postitusi: 709
-Ghost- kirjutas:
Ongi siis küsimus targematele, et mismoodi selline asi saab võimalik olla. Aku on uus Bosch aga nyyd tulebki välja nii, et kui öösel sajab korralikult vihma siis on hommikuks aku nii tühi, et isegi uksi ei tee enam lahti. Sama juhtus ka korra autot pestes. Pesin õhtul masina puhtaks ilm oli ilus ja kuiv aga hommikul pidi autosse sisse murdma... :D


Oled kindel,et aku defektiga pole?Laadinud oled proovinud?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 29 Juun, 2014 18:07 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2000 Chrysler 300M

Liitunud: Laupäev 01 Mai, 2010 10:45
Postitusi: 232
Asukoht: Saaremaa
No kui aku toimetab külma ja soojaga ilusti mitu kuud ja siis peale padukat on tühi... siis jälle toimetab ilusti ja peale auto pesu on tühi siis ma ei usu, et viga akus on. Kas aku ka niiskusega tühjaks jookseb? Samas kui ma nüüd mõtlema hakkan, siis tavaliselt istub auto au plastikkastis või kusagil aga chrysleril on ta kerega otse kokkupuutes. Vana aku mis maha võtsin oli pakke kilega ära kiletatud millegi pärast.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 29 Juun, 2014 19:48 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 677
Äkki vesi voolab kuskile ja ajab lühisesse?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 29 Juun, 2014 22:33 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 12:33
Postitusi: 995
Asukoht: Harjumaa
Kas tehase alarm või järelturu kaup? Kui viimane, siis otsiks viga sealt. Samuti võiks kriitiliselt üle vaadata näiteks aknamootorid ja nende pistikud, samuti keskluku mootorid. Need asuvad ukse sees ja seal on veel kõige lihtsam elektriosadele ligi pääseda.
Ei ole täpselt kursis 300-ga, aga kas tal on näiteks pakiruumis kuskil mõi elektroonikaplokk? Vihma/pesuga võib kuskilt mõni tihend läbi lasta ja vesi pääseb pakiruumi näiteks kuskile katete alla plokile ligi, mida esmapilgul ei märkagi. Samuti tasub üle vaadata kapotialused tuuleklaasi all ääres oleva vanni äravooluavad, et oleks puhtad. Kui need umbes on, siis võib vesi soojenduse kaudu ka pääseda sinna, kus ta oodatud ei ole. Samuti kriitilise pilguga üle vaadata katuseluugi äravaool ja selle elektrimajandus (muidugi luugi olemasolul).
Mainin veel, et ei ole 300 ehitusega täpselt kursis ja sinu auto puhul tulistan puusalt, aga need on reeglina levinud probleemid enamus autodel, mis kardavad pesu/vihma.

_________________
Chevrolet Express 5.7 V8
Tööl MB Sprinter
Golf VI
Uunikum ZAZ


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 29 Juun, 2014 22:57 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2000 Chrysler 300M

Liitunud: Laupäev 01 Mai, 2010 10:45
Postitusi: 232
Asukoht: Saaremaa
Peab vist hakkama jah jälgi ajama, väga nõme on niimoodi ehku peale autosse istuda, praegu muud polegi kui ainult vihma. Alarm on tehase oma seega sellega ei tohiks probleemi olla. Samas seisval autol ei ole ju midagi järgi ühendatud peale alarmi. Lühist ei saa siis ju ka tekkida? Vähemalt minu loogika ütleb nii, et kui voolu juhtmes pole siis ei saa ta sealt ka välja lekkida. Peakski kõigepealt siis selgeks saama need kohad mis seisval lukustatud autol vooluall on.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 29 Juun, 2014 23:09 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 12:33
Postitusi: 995
Asukoht: Harjumaa
-Ghost- kirjutas:
Peab vist hakkama jah jälgi ajama, väga nõme on niimoodi ehku peale autosse istuda, praegu muud polegi kui ainult vihma. Alarm on tehase oma seega sellega ei tohiks probleemi olla. Samas seisval autol ei ole ju midagi järgi ühendatud peale alarmi. Lühist ei saa siis ju ka tekkida? Vähemalt minu loogika ütleb nii, et kui voolu juhtmes pole siis ei saa ta sealt ka välja lekkida. Peakski kõigepealt siis selgeks saama need kohad mis seisval lukustatud autol vooluall on.

Täpselt.
Idee poolest peaks peamoodul peale alarmi aktiveerimist mingi aja jooksul autost voolu välja lülitama, puhkereziimi minema. Kindlasti mingid plokid jääva asja nö. kontrollima marginaalse tarbe juures. Samas pole välistatud ka võimalus, et kui auto märjaks saab, siis peamoodul ei lülitagi autot puhkereziimi, sest kuskil juba on mingi voolu ''maha jooksmine'' ja auto jääb aktiivseks. Aktiivne oleks pluss võimalik väike voolu maha jooksmine lüpsavadki akus ööga tühjaks.
Katsu kuskilt leida skeemid ja tööpõhimõte. Siis võta laar õlut ja ampertangid ja kuku kaevama. Sellise vea leidmine on ilmselgelt pikk protsess.

_________________
Chevrolet Express 5.7 V8
Tööl MB Sprinter
Golf VI
Uunikum ZAZ


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia