Chrysler Club Foorum
http://chryslerclub.ee/foorum/

2,7? või 3,5?
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=34&t=1264
Leht 1 koguhulgast 1

Autor:  300m 2,7 [ Pühapäev 28 Jaan, 2007 21:44 ]
Teema pealkiri:  2,7? või 3,5?

tere
tahan osta 300m aga ei tea veel kumba , olen läbi lugenud palju infi netist mõlema masina kohta aga kas saaksite tuua veel häid ja halbu külgi nende 2 margi kohta.

ootan ka 2,7 omanike arvamusi, sest netist lugedes teevad 3,5 omanikud 2,7 kogu aeg maha , kas asi on õigustatud, või astub ka 2,7 oma kere raskuse kohta hästi edasi, aga lihtsalt 3,5 läheb paar sekki kiiremini, või on 2,7 tõesti lahja mootor masina jaoks.

kas 2,7 saab maanteel suht hõlpsalt teha möödasõite?

veel küsin et mis moodi erineb tiptronic tavalisest automaadist?

Autor:  hmm [ Pühapäev 28 Jaan, 2007 22:40 ]
Teema pealkiri: 

mootori võimsusest on küll 2,7 piisavalt

Autor:  111 TOM [ Esmaspäev 29 Jaan, 2007 9:44 ]
Teema pealkiri:  Re: 300m 2,7? ja 3,5?

300m 2,7 kirjutas:
tere ... netist lugedes teevad 3,5 omanikud 2,7 kogu aeg maha
kas 2,7 saab maanteel suht hõlpsalt teha möödasõite?


Eks iga mees kiidab oma, ma saan ainult 3.5 kiita, samas ei saa ma 2,7 laita, kuna pole saanud neid omavahel võrrelda.
Ka 1,2 Ladaga saab ju suht hõlpsalt möödasõite teha...traktoritest näiteks.

Pilt

Autor:  reims [ Esmaspäev 29 Jaan, 2007 16:15 ]
Teema pealkiri: 

Ise paraku võrrelda ei oska,aga kõrvu on jäänud jutud 2,7 se kehvast vastupidavusest võrreldes 3,5 sega.
Kas mitte mõne nädala-kuu taguses Autolehes polnud artikkel antud isenditest. Ketsun veidi otsida ja kui leian annan teada millises numbris.
Jah leidsin,ajakiri siis 15 nov.2006 nr44(233).

Autor:  Ferdi [ Esmaspäev 29 Jaan, 2007 16:17 ]
Teema pealkiri: 

Autolehest mõned kuud tagasi lugesin, et 2,7 mootor tahab korralikku ja õigeaegset õlivahetust saada (milline auto ei tahaks), tal seal õlitamisega probleeme.
Muidu pidi norm mootor olema, ketiga kui õieti mäletan ja 2,7 lahjaks ikka ei jää, kütusekulu vast sama kui 3,5.

Autor:  Alari [ Esmaspäev 29 Jaan, 2007 23:09 ]
Teema pealkiri: 

Oman 2,7-st isendit.Pole nagu millegiüle kurta...liigub hästi ja kiirendab möödasõidul väga hästi.Kütusekulukohta nii palju,et kõik joob ära:)
Tegelikult kui mitte eriti tallata,siis tuleb keskmine tiba alla 10-ne isegi 60/40(maantee/linn).

Autor:  Ferdi [ Teisipäev 30 Jaan, 2007 3:57 ]
Teema pealkiri: 

Alari kirjutas:
Kütusekulukohta nii palju,et kõik joob ära:)


..isegi 1,6D Golf joob kõik ära, mis paaki valad!

...aga võrrelda 300 ja Golf'i on kuritegu - seega soovitan ikka Chryslerit, - Golf on hea, aga mitte piisavalt!!!

Autor:  sJimmie [ Teisipäev 30 Jaan, 2007 21:30 ]
Teema pealkiri: 

Tere.
300M on tehtud hea maitsega ja põhimõtteliselt see on hea valik, aga mitte mingil juhul ei soovitaks sulle 2,7 (LH-platvorm), eriti 98-01 tootmiseaastad. Miks? Sest see oli esimene "Chrysler'i" mootor projekteeritud 100% arvuti abiga ja seda tegi Mitsu (Mitsubishi Motors) tegelikult. Keegi Chrysler'ist ei kontrollinud seda normaalselt (vanenemise imitatsioon) ja mootor läks mass-tootmisesse. Viga on selles, et mootoris õli ei tsirkuleeri piisavalt hästi (mõned kohad) ja hakkab siis "põlema" ja mootor äkki sureb ära, sest mootori kett penetreeris su auto südamed seest piisavalt agressiivselt. Isegi korralikud õlivahetused vahepeal ei aita . Soovi korral võid leida netist mõnusad jutud sellest, et keegi sõidab tiptunnis oma ilusa masinaga, hakkab näiteks mingi vihm, lumi ja Check Engine lamp muide ka, poolminuti pärast ilmub, mingi väga kahtlane heli mootorist ja veel minuti pärast auto зуфеги ыггктгв ьщщещкшпф. Järgmine etapp kulda remondis, et uus mootor maksab тщр 2,5K - 5K dollarides. Kahtlane värk jah? Ma arvan ka.

2002-2004 aastad 2.7 mootorides on väiksed muudatused olemas pluss selle mootori jaoks Chrysler soovitab kasutada ainult sünteetikat (98 aastal ametlik õli selle mootori jaoks oli ainult mineraalne). See muutus mootori tausa natukene kindlamaks, aga ikka kahtlane.

3.5 oli originaalis tehtud 93 Concorde'ile ja 98 oli modifitseeritud kergemaks (aluminiumi abiga), aga kõik need aastad näitavad, et 3,5 - on väga hea mootor. Valisin ka endale niisugust. Jõudu

Autor:  tomso 300M [ Teisipäev 30 Jaan, 2007 23:31 ]
Teema pealkiri: 

Tere!

Kui võimalik, proovi mõlema mootoriga vahetult sõita, siis saad ehk paremini otsustada.

Arvan, et kütusekulu ja kiirendus ei ole mingi põhjus eelistada üht teisele või vastupidi, sest mõlema mootori kütusekulu on suht sarnane ja kiirendus täiesti piisav tänapäeva tavaliikluses Eestis. Kui just autoga palju Saksa bahni peal vuramist ei tule, siis on see kiirenduse vahe lõppkiiruste juures mitte oluline.

Seega tuleks proovida, ja mis meeldib selle kasuks ka otsustada.

Teritades

Tomso

Autor:  vaitz [ Teisipäev 15 Apr, 2008 19:49 ]
Teema pealkiri: 

Kui 98-01 tegi mootoreid mitsu, siis mis firma 2002 aasta 300m ile siis tegi?( 2.7)

Autor:  yksjalg [ Teisipäev 15 Apr, 2008 22:44 ]
Teema pealkiri: 

http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=3258

Autor:  Kuripiiritus [ Kolmapäev 16 Apr, 2008 15:25 ]
Teema pealkiri: 

pole neist kummagagi kogemust, aga soovitaks 3,5te igal juhul, kütuse kulu kui on suurem siis mitte eriti, aga sõidumõnu on kindlasti tutavalt suurem.

Nagu öeldakse:
There is no replacement for displacement Mr Green

Autor:  Pacito [ Kolmapäev 16 Apr, 2008 21:53 ]
Teema pealkiri: 

Mul on 2,7 ja tuttaval samuti, 2,7 sööb õli sellepärast tuleks õlitaset kontrollida, ma läksin peale ostu korralisele hooldusele ja oligi õli miinimumi peal , ainus mida olen vahetanud oli esiratta laager (pold kuigi odav lõbu). :( , aga möödasõitude kohta oskan öelda et minek on väga hea. Sõidan palju tartu mnt-el ja ei salli kellegi taga loksuda seetõttu teen möödasõite suht palju, siiamaani pole hätta jäänud. Kütusekulu olen jälginud kompuutri pealt cruisiga sõites 90-100 km/h juures u. 7-11 see siis maanteel. Väikse eksperimendi käigus sain Koselt Tallinnasse sõites keskmiseks 6,2l/100km kohta, linnas võtab just nii nagu vajutad. Kokkuvõtteks olen mina igati rahul oma 2,7-ga. suht õnnestunud ost oli ka sest ainult eestis sõitnud ja mina kolmas omanik. kui sul ostuks läheb siis võin auto nri järgi lasta kontrollida kas on olnud avariisid jne.
Olge tervitatud kõik CHR-i omanikud.

Autor:  Lennar [ Kolmapäev 16 Apr, 2008 22:15 ]
Teema pealkiri: 

alati saab auto numbri ära vahetada, siis ei sa amidagi teada

Autor:  Myrakaru [ Kolmapäev 16 Apr, 2008 22:16 ]
Teema pealkiri: 

Lennar kirjutas:
alati saab auto numbri ära vahetada, siis ei sa amidagi teada

Kui avarii korral on kindlustus maksnud hüvitist, siis saab seda VIN koodi järgi kontrollida siin: https://www.lkf.elion.ee/pls/xlk/SYSADM ... ?plang=EST

Leht 1 koguhulgast 1 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/