Chrysler Club Foorum
http://chryslerclub.ee/foorum/

300M vedrustust pehmemaks?
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=34&t=12024
Leht 2 koguhulgast 2

Autor:  taavi86 [ Teisipäev 02 Juul, 2013 22:24 ]
Teema pealkiri:  Re: 300M vedrustust pehmemaks?

Mul on korralikud balloonid all :D niiet rehv , rehviks. :)

Autor:  igiliikur [ Kolmapäev 03 Juul, 2013 1:01 ]
Teema pealkiri:  Re: 300M vedrustust pehmemaks?

Mul sama, hetkel vana omaniku poolt "16 kõrgete lamellidega(60 kõrgus) rehv ja väga pro sõita :) Eks kui järgmine kevad mingi 18 või 19 alla saab, eks ma kurdan sama asja Mr Green

Autor:  taavi86 [ Laupäev 06 Juul, 2013 22:26 ]
Teema pealkiri:  Re: 300M vedrustust pehmemaks?

Mingi vahe peab ju olema. Kui autolehe ülevaade kirjutab et Concorde on pehme, õõtsuv. Ja paljud 300M.-i omanikud räägivad et nad ei tunne ühtegi auku.

Mul pole sellest midagi häirivat, ent hakkas huvitama, kas asi minus või ongi masinad erinevad peale põgusat vestlust ühe kunagise 300M.-i omanikuga.

http://www.autoleht.ee/testid/kasutatud?id=2039

http://www.autoleht.ee/testid/kasutatud?id=2014


Ka siin väidetakse et tegu ülimalt pehme autoga (USA versioon):
http://www.auto24.ee/used/1290368 :D

Autor:  Anjolle [ Pühapäev 07 Juul, 2013 1:09 ]
Teema pealkiri:  Re: 300M vedrustust pehmemaks?

Need autolehe ülevaated on suvaliselt netist maha kirjutatud ja tõlgitud. Kuskilt ei paista, et oleks tegu olnud reaalse testiga või mõne eestlase arvamusega. Loomulikut kui sama vedrustuse ja teljevahe juures on kere 30 cm pikem siis õõtsumist on grammike rohkem tunda.
Ise küll 300M-i ei oma aga üldise jutu põhjal võib arvata, et võrreldes tõeliste ameeriklastega on vedrustus jäik aga võrreldes eurooplastega - pehme.

OT: Muide Voyagerid olevat Saksa TÜV andmetel ühed viletsamas korras masinad aga kui pöörata tähelepanu vigadele, millega Voyagerid peamiselt ülevaatusel põruvad siis selgub, et peamiseks põhjuseks olevat rikkis numbri- ja gabariidituled. Mulle tundub, et sellised vead ei räägi mitte auto probleemist vaid juhi/omaniku suhtumisest ülevaatusesse. Kes ikka rikkis numbri- või gabariidituledega ülevaatusele läheb see on ikka ise paras udupea. Automark või -mudel siin küll milleski süüdi pole.

Autor:  Kapsu [ Pühapäev 07 Juul, 2013 21:02 ]
Teema pealkiri:  Re: 300M vedrustust pehmemaks?

Anjolle kirjutas:
Need autolehe ülevaated on suvaliselt netist maha kirjutatud ja tõlgitud. Kuskilt ei paista, et oleks tegu olnud reaalse testiga või mõne eestlase arvamusega. Loomulikut kui sama vedrustuse ja teljevahe juures on kere 30 cm pikem siis õõtsumist on grammike rohkem tunda.
Ise küll 300M-i ei oma aga üldise jutu põhjal võib arvata, et võrreldes tõeliste ameeriklastega on vedrustus jäik aga võrreldes eurooplastega - pehme.

OT: Muide Voyagerid olevat Saksa TÜV andmetel ühed viletsamas korras masinad aga kui pöörata tähelepanu vigadele, millega Voyagerid peamiselt ülevaatusel põruvad siis selgub, et peamiseks põhjuseks olevat rikkis numbri- ja gabariidituled. Mulle tundub, et sellised vead ei räägi mitte auto probleemist vaid juhi/omaniku suhtumisest ülevaatusesse. Kes ikka rikkis numbri- või gabariidituledega ülevaatusele läheb see on ikka ise paras udupea. Automark või -mudel siin küll milleski süüdi pole.


Jep. 100% nõus. Samas vedrustuse pehmus on individuaalne. Sõidad enne mingi sportvedrustust omava BMW ja siis ostad Chrysleri!!! Olen omanud nii Concorde kui 300M. Mingit vahet polnud.

Leht 2 koguhulgast 2 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/