Tänane kuupäev Kolmapäev 01 Mai, 2024 6:35

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 20 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Teisipäev 02 Juul, 2013 22:24 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Esmaspäev 22 Aug, 2011 20:47
Postitusi: 130
Mul on korralikud balloonid all :D niiet rehv , rehviks. :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 03 Juul, 2013 1:01 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 14 Jaan, 2010 1:21
Postitusi: 38
Asukoht: Võru
Mul sama, hetkel vana omaniku poolt "16 kõrgete lamellidega(60 kõrgus) rehv ja väga pro sõita :) Eks kui järgmine kevad mingi 18 või 19 alla saab, eks ma kurdan sama asja Mr Green


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 06 Juul, 2013 22:26 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Esmaspäev 22 Aug, 2011 20:47
Postitusi: 130
Mingi vahe peab ju olema. Kui autolehe ülevaade kirjutab et Concorde on pehme, õõtsuv. Ja paljud 300M.-i omanikud räägivad et nad ei tunne ühtegi auku.

Mul pole sellest midagi häirivat, ent hakkas huvitama, kas asi minus või ongi masinad erinevad peale põgusat vestlust ühe kunagise 300M.-i omanikuga.

http://www.autoleht.ee/testid/kasutatud?id=2039

http://www.autoleht.ee/testid/kasutatud?id=2014


Ka siin väidetakse et tegu ülimalt pehme autoga (USA versioon):
http://www.auto24.ee/used/1290368 :D


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 07 Juul, 2013 1:09 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Need autolehe ülevaated on suvaliselt netist maha kirjutatud ja tõlgitud. Kuskilt ei paista, et oleks tegu olnud reaalse testiga või mõne eestlase arvamusega. Loomulikut kui sama vedrustuse ja teljevahe juures on kere 30 cm pikem siis õõtsumist on grammike rohkem tunda.
Ise küll 300M-i ei oma aga üldise jutu põhjal võib arvata, et võrreldes tõeliste ameeriklastega on vedrustus jäik aga võrreldes eurooplastega - pehme.

OT: Muide Voyagerid olevat Saksa TÜV andmetel ühed viletsamas korras masinad aga kui pöörata tähelepanu vigadele, millega Voyagerid peamiselt ülevaatusel põruvad siis selgub, et peamiseks põhjuseks olevat rikkis numbri- ja gabariidituled. Mulle tundub, et sellised vead ei räägi mitte auto probleemist vaid juhi/omaniku suhtumisest ülevaatusesse. Kes ikka rikkis numbri- või gabariidituledega ülevaatusele läheb see on ikka ise paras udupea. Automark või -mudel siin küll milleski süüdi pole.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 07 Juul, 2013 21:02 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 27 Veebr, 2006 13:54
Postitusi: 631
Anjolle kirjutas:
Need autolehe ülevaated on suvaliselt netist maha kirjutatud ja tõlgitud. Kuskilt ei paista, et oleks tegu olnud reaalse testiga või mõne eestlase arvamusega. Loomulikut kui sama vedrustuse ja teljevahe juures on kere 30 cm pikem siis õõtsumist on grammike rohkem tunda.
Ise küll 300M-i ei oma aga üldise jutu põhjal võib arvata, et võrreldes tõeliste ameeriklastega on vedrustus jäik aga võrreldes eurooplastega - pehme.

OT: Muide Voyagerid olevat Saksa TÜV andmetel ühed viletsamas korras masinad aga kui pöörata tähelepanu vigadele, millega Voyagerid peamiselt ülevaatusel põruvad siis selgub, et peamiseks põhjuseks olevat rikkis numbri- ja gabariidituled. Mulle tundub, et sellised vead ei räägi mitte auto probleemist vaid juhi/omaniku suhtumisest ülevaatusesse. Kes ikka rikkis numbri- või gabariidituledega ülevaatusele läheb see on ikka ise paras udupea. Automark või -mudel siin küll milleski süüdi pole.


Jep. 100% nõus. Samas vedrustuse pehmus on individuaalne. Sõidad enne mingi sportvedrustust omava BMW ja siis ostad Chrysleri!!! Olen omanud nii Concorde kui 300M. Mingit vahet polnud.

_________________
Raseerijad ja terad soodsate hindadega
www.raz-war.ee
wecare@raz-war.ee


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 20 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia