Anjolle kirjutas:
Need autolehe ülevaated on suvaliselt netist maha kirjutatud ja tõlgitud. Kuskilt ei paista, et oleks tegu olnud reaalse testiga või mõne eestlase arvamusega. Loomulikut kui sama vedrustuse ja teljevahe juures on kere 30 cm pikem siis õõtsumist on grammike rohkem tunda.
Ise küll 300M-i ei oma aga üldise jutu põhjal võib arvata, et võrreldes tõeliste ameeriklastega on vedrustus jäik aga võrreldes eurooplastega - pehme.
OT: Muide Voyagerid olevat Saksa TÜV andmetel ühed viletsamas korras masinad aga kui pöörata tähelepanu vigadele, millega Voyagerid peamiselt ülevaatusel põruvad siis selgub, et peamiseks põhjuseks olevat rikkis numbri- ja gabariidituled. Mulle tundub, et sellised vead ei räägi mitte auto probleemist vaid juhi/omaniku suhtumisest ülevaatusesse. Kes ikka rikkis numbri- või gabariidituledega ülevaatusele läheb see on ikka ise paras udupea. Automark või -mudel siin küll milleski süüdi pole.
Jep. 100% nõus. Samas vedrustuse pehmus on individuaalne. Sõidad enne mingi sportvedrustust omava BMW ja siis ostad Chrysleri!!! Olen omanud nii Concorde kui 300M. Mingit vahet polnud.
_________________
Raseerijad ja terad soodsate hindadega
www.raz-war.eewecare@raz-war.ee