Tänane kuupäev Teisipäev 14 Mai, 2024 7:18

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 22 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Mootoririhm
PostitusPostitatud: Teisipäev 09 Jaan, 2007 16:53 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 29 Sept, 2006 22:47
Postitusi: 139
Asukoht: tallinn
kegi on vahetanud motori rihm?palju maksma läks? koos vahetus töö?[/b]


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 10 Jaan, 2007 11:19 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 27 Veebr, 2006 13:54
Postitusi: 631
Kunagi sai võetud hinnapakkumine,vist Toppartsist ja kuskil 6-7 tonni ligi oli,koos veepumpade ja pudinatega.Siin 2,7 mootori eelis,mis on ketiga.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 10 Jaan, 2007 19:14 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 28 Juun, 2006 20:27
Postitusi: 34
Asukoht: Tallinn
Mina vahetasin alles hiljuti, üle 10k läks (rihm, rullikud, veepump + käigukasti õli).


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 11 Jaan, 2007 0:00 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev 12 Dets, 2006 22:22
Postitusi: 17
Asukoht: Tallinn
Eelmise aasta lõpus vahetasin oma 1999 3,5 mootoril (s/n > 105 000 m) kõik rihmad korraga Ameerika Autos. Mootori hammasrihma vahetus on tõesti päris kallis asi, sest vaja tõsta mootorit ja jupid ka soodsad ei ole. Nii palju pappi läks ära:
1. Pingutusrull - 1240 EEK;
2. Pinguti - 3010 EEK;
3. Hammasrihm - 1075 EEK;
4. Töö - üle 1500 EEK (võtab kuni 5 tundi aega);
Kokku siis: u 7K.

Infoks:
1. LH2 platvormi 3,2/3,5 mootorid on piisavalt hästi (lollikindlalt) disainitud, et mitte vigastada end juhul, kui mootoririhm katki läheb.
2. 105 000 m on ametlik soovitav s/n mootoririhma vahetamiseks.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 11 Jaan, 2007 9:52 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 27 Veebr, 2006 13:54
Postitusi: 631
Ma võtsin ka tookord Ameerikaautost hinnapakkumise ja ka tuli 10 kilo täis.Võrdlesin osade hindu Toppartsiga,mis olid pea kahekordsed.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 12 Jaan, 2007 1:28 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 27 Nov, 2006 20:18
Postitusi: 87
sJimmie kirjutas:
Nii palju pappi läks ära:
1. Pingutusrull - 1240 EEK;
2. Pinguti - 3010 EEK;
3. Hammasrihm - 1075 EEK;
4. Töö - üle 1500 EEK (võtab kuni 5 tundi aega);
Kokku siis: u 7K.


Millegipärast ei usu, et pinguti maksis 3010 eeku. Arvan, et üle 800 eegu ei tohiks küll ta OEM varuosana olla (isegi originaal ei maksaks 3000 eeku).
Vaata kas või näiteks :
http://www.partstrain.com/products/Engi ... --001.html
http://cpwstore.carpartswholesale.com/b ... ke_code=CH
Ehk on see 3010.- krooni hoopis veepump ???

sJimmie kirjutas:
Infoks:
1. LH2 platvormi 3,2/3,5 mootorid on piisavalt hästi (lollikindlalt) disainitud, et mitte vigastada end juhul, kui mootoririhm katki läheb.
2. 105 000 m on ametlik soovitav s/n mootoririhma vahetamiseks.


Vähemalt DaimlerChrysler´i väljaantud 300M´i manuaal näitab küll mootori hammasrihma vahetuseks 160 000 km (108 000 km peal pole küll ühestki rihmast juttu). Juttu on küll geneka ja kliimakompressori rihma kontrollimisest ja vajadusel vahetamisest, kuid seda 96 000 km peal.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 12 Jaan, 2007 2:16 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Teisipäev 11 Apr, 2006 19:14
Postitusi: 1875
Asukoht: Lõuna kandis enamjaolt
grantus kirjutas:
Vähemalt DaimlerChrysler´i väljaantud 300M´i manuaal näitab küll mootori hammasrihma vahetuseks 160 000 km (108 000 km peal pole küll ühestki rihmast juttu). Juttu on küll geneka ja kliimakompressori rihma kontrollimisest ja vajadusel vahetamisest, kuid seda 96 000 km peal.


Voya 2,5 CRD on ettenähtud 108 000 km hammasrihma vahetus, keegi kuskil midagi äkki segi ajab.

_________________
Sharan on taburet ja Galaxy on ford!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 12 Jaan, 2007 3:14 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
üldiselt veorihmad on ikka kusagil 100 000 km juures vahetus. Mäletan et lada 05 oli öeldud 70 - 75 000 km vahetada.
Muidugi võib ju ka kauem sõita aga kas see tuleb kokkuvõttes odavam? (kui rihm puruneb )


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 12 Jaan, 2007 11:04 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 27 Veebr, 2006 13:54
Postitusi: 631
veepump 300M 3,5 1000 eeku oli mul pakkumises.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 12 Jaan, 2007 16:55 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 27 Nov, 2006 20:18
Postitusi: 87
grantus kirjutas:
Vähemalt DaimlerChrysler´i väljaantud 300M´i manuaal näitab küll mootori hammasrihma vahetuseks 160 000 km (108 000 km peal pole küll ühestki rihmast juttu). Juttu on küll geneka ja kliimakompressori rihma kontrollimisest ja vajadusel vahetamisest, kuid seda 96 000 km peal.


Ferdi kirjutas:
Voya 2,5 CRD on ettenähtud 108 000 km hammasrihma vahetus, keegi kuskil midagi äkki segi ajab.


Kuna alafoorumiks, kus me praegu viibime on "Chrysler Club Foorum -> 300", siis mina lähtusin minu 300M´i manuaalist, mitte teistest mudelitest (ei tea tõesti väita, millal tuleb vahetada Voya 2,5 CRD rihma).

Selge see, et seda hammasrihma võib vahetada ka iga 100 000 või 75 000 või ka 50 000 km pealt (igaühe oma asi - ja loomulikult kindlustab see olukorda, et rihma ribadeks ei sõida ning lisaks veel siis mootori remont).:(

Tegin siinjuures üliväikse väljavõtte oma manuaalist (vaid hooldustsüklite ühe osa kohta, terve manuaal on 1180 lk A4 formaadis :shock: + teine samapalju veel diagnostika osa :shock: - kokku kõvakettal mingi 75 MB). Kel huvi, vaadaku. Panin selle väikese väljavõtte ühele lingile :
http://www.hot.ee/builderman/


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 16 Jaan, 2007 1:20 
minul läks 7300eek rihm,veepump,pingutusrull,rattalaager pluss töö Madaras


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 16 Jaan, 2007 19:00 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 29 Sept, 2006 22:47
Postitusi: 139
Asukoht: tallinn
palju inimesed räkivad et rihm vahetada koos vee pumbaga ei ole mõtted kui ta on töö korras,poed lihtsalt tenivad raha endale,kui läheb rattas katki siis vahetade kõik ratad?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 16 Jaan, 2007 20:28 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
Vaat teema selles et kui tehas annab sedasi siis soovitaks vahetada esimese hooga vahetad rihma ja natukese ajapärast vahetad pumba.

Sõber mõtles ka et ah auto (opel) müüki vahetan ainult rihma aga nädala pärast vahetas pumba ka


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 16 Jaan, 2007 23:15 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 27 Veebr, 2006 13:54
Postitusi: 631
Ongi asi selles,et see pump ei maksa selle töö hinna sees sittagi.V tüüpi mootoritel alati soovitatakse vahetada pump koos rihmavahetusega.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 19 Jaan, 2007 15:38 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 20 Juul, 2006 17:03
Postitusi: 102
Tere !

Tekkis kohe küsimus, mis võib-olla on OT aga milline remonditöökoda oleks siis mootori remondi puhul (rihmavahetus ja minul võib-olla ka plokikaane tihendi vahetus ees) kõige õigem.

Tänud ette teadjatelt

Terv

tomso


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 22 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 11 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia