Tänane kuupäev Laupäev 04 Mai, 2024 10:57

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Aku tuli põleb 300M-il.
PostitusPostitatud: Teisipäev 09 Okt, 2012 9:32 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 08 Sept, 2010 14:01
Postitusi: 5
Tere

Probleemiks nimelt see, et käivitamisel jääb põlema aku tuli, oskab keegi aidata? Diagnostika tehtud ning ütles, et battery temperature sensor voltage too low, kus see andur asub ja kuidas seda vahetada saab? Kust uut andurit vajadusel tellida? Laadimine oli mõõtes ka natuke kehvavõitu, kas viga võib olla ka generaatoris?

Tänud


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 09 Okt, 2012 12:17 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Alusta ikka sellest aku temperatuuri andurist kui viga juba selline viga oli. Mootori juhtplokk juhib generaatori ergutusvoolu vastavalt aku temperatuuri anduri signaalile. Kui on külm siis laeb rohkem, kui palav siis vähem. Kui temp. andur ei toimi siis poleks imestada kui ta laadimise üldse ära jätab või laeb igaks-juhuks hästi tasakesi. Aku temperatuuri andur peaks olema aku all või lähiümbruses kuskil. Ega ma täpselt ei tea, kus ta 300M-l täpselt on. Neonil on aku aluse küljes, Voyageril vist aku aluse all.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 10 Okt, 2012 9:34 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 27 Veebr, 2006 13:54
Postitusi: 631
300M on see Aku juba nii toreda kohapeal, et paras lammutamine Mr Green
Tellida saad igast USA autodega tegelevatest ettevõtetest, mine ei eelista üh teisele, kuna
varuosa hind võib olla ühes soodsam teises teine asi soodsam. googeldamine annab ka ilmselt abi tolle sensori leidmisel.

_________________
Raseerijad ja terad soodsate hindadega
www.raz-war.ee
wecare@raz-war.ee


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 10 Okt, 2012 11:40 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2007 Chrysler 300C

Liitunud: Reede 20 Juul, 2007 14:32
Postitusi: 392
Asukoht: Göteborg
Mudelist olenevalt kasutatakse aku temperatuuri mõõtmiseks kahte erinevat andurit. Kui autol on olemas sissetuleva õhu temperatuuri andur (Intake air temperature sensor), siis kasutatakse seda, vt. lisatud faili.
Manus:
Inlet_air_temperature_sensor.pdf [89.18 KB]
Alla laetud 437 korda

Vastasel juhul kasutatakse ümbritseva õhu temperatuuri andurit (Ambient air temperature sensor), millest on jutt siin.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 10 Okt, 2012 12:29 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Aina segasemaks läheb. Manualist lugesin:
2000_LH_LHS_300M_Concorde_Intrepid kirjutas:
The PCM incorporates a Battery Temperature Sensor
(BTS) on its circuit board.
Et siis aku temp. andur on mootori juhtplokki sisse ehitatud?!

Siis jääb veel Alberti pakutud Ambient temp. sensor (välisõhu temp. andur). Selle alusel näitab "kompuuter" välistemperatuuri. Kas temp. näit "kompuutris" on mõistlik?
Ja sisselaske õhu temp. andur (IAT).

Kus/kuidas see diagnostika tehti? Võtmetrikiga? Iga vähegi asisema diagnostikaga peaks ka andurite jooksvad näidud näha olema. See aitaks vast viga täpsustada.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 10 Okt, 2012 13:12 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 08 Sept, 2010 14:01
Postitusi: 5
Välistemperatuuri ei näita hetkel üldse, kompuutrist vastav näit puudu, ilmselt andur katki. On reaalne, et välistemperatuuri andur ja aku temp. andur omavahel seotud? Diagnostikat võtmega ei teinud, pandi arvuti järgi ja vaadati.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 10 Okt, 2012 14:53 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
alar0009 kirjutas:
Välistemperatuuri ei näita hetkel üldse, kompuutrist vastav näit puudu, ilmselt andur katki. On reaalne, et välistemperatuuri andur ja aku temp. andur omavahel seotud? Diagnostikat võtmega ei teinud, pandi arvuti järgi ja vaadati.


Kui sul välistemperatuuri näit "kompuutris" puudu siis on ilmselt viga käes.
Albert ju kirjutas.
albert kirjutas:
Vastasel juhul kasutatakse ümbritseva õhu temperatuuri andurit (Ambient air temperature sensor), millest on jutt siin.
See andur peaks olema kuskil iluvõre taga.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 10 Okt, 2012 17:03 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2007 Chrysler 300C

Liitunud: Reede 20 Juul, 2007 14:32
Postitusi: 392
Asukoht: Göteborg
Anjolle kirjutas:
Aina segasemaks läheb. Manualist lugesin:
2000_LH_LHS_300M_Concorde_Intrepid kirjutas:
The PCM incorporates a Battery Temperature Sensor
(BTS) on its circuit board.
Et siis aku temp. andur on mootori juhtplokki sisse ehitatud?!


Kõigil võib õigus olla. Minu andmed pärinevad 2004.a. manuaalist. Nagu altpoolt tsitaatidest näha, on seal mainitud isegi kolme temperatuuriandurit, kusjuures kõik kolm võivad olla või puududa (If equipped). Konkreetset väidet, et aku temperatuuri andur on PCM sees, enam ei ole.

Asi on ilmselt selles, et alates 2002.a. hakkas Chrysler oma autodel vahetama vanu PCM-e uute, nn. NGC (Next Generation Controller) tüüpi kontrollerite vastu. 2005.aastaks olid juba Chrysleri kõikidel autodel NGC tüüpi PCM-d. Kahjuks ei tea, millal see vahetus 300m-l toimus. Märkusena veel, et uus PCM täidab ka TCB (Transmission Control Block) funktsioone, seega eraldi TCB puudub.

Nii, et kõigepealt peaks uurima väljalaske aastat. Kui on tegemist enne 2002 aasta masinaga, siis ongi temperatuuri andur PCM-i sees ja välja tuleb vahetada terve plokk, kui just head elektroonikut käepärast ei ole. Hilisemate autode puhul on asi segasem, aga kuna välistemperatuuri näit ka puudub, siis suure tõenäosusega on vigane just see andur.

SERVICE MANUAL 2004 300M, CONCORDE AND INTREPID kirjutas:
DESCRIPTION - CHARGING SYSTEM
The charging system consists of:
² Generator
² Decoupler Pulley (If equipped)
² Electronic Voltage Regulator (EVR) circuitry
within the Powertrain Control Module (PCM)
² Ignition switch (refer to the Ignition System section
for information)
² Battery (refer to the Battery section for information)
² Ambient Air Temperature (If equipped)
² Inlet Air Temperature (calculated battery temperature)(
If equipped)
² Voltmeter (refer to the Instrument Cluster section
for information if equipped)
² Wiring harness and connections (refer to the
Wiring section for information)
² Accessory drive belt (refer to the Cooling section
for more information)
² Battery Temperature sensor (if equipped)

The PCM uses the inlet air temperature sensor or
ambient temperature sensor to control the charge
system voltage. This temperature, along with data
from monitored line voltage, is used by the PCM to
vary the battery charging rate. The system voltage is
higher at cold temperatures and is gradually reduced
as the calculated battery temperature increases.
The ambient temperature sensor is used to control
the battery voltage based upon ambient temperature
(approximation of battery temperature). The PCM maintains
the optimal output of the generator by monitoring
battery voltage and controlling it to a range of 13.5 -
14.7 volts based on battery temperature.
------------------------------------------
The amount of DC current produced by the generator
is controlled by the EVR (field control) circuitry
contained within the PCM. This circuitry is connected
in series with the second rotor field terminal
and ground.
An Ambient air temperature sensor is mounted on
the bumper used to calculate the temperature near
the battery. This temperature data, along with data
from monitored line voltage (battery voltage sense
circuit), is used by the PCM to vary the battery
charging rate. This is done by cycling the feed path
to control the strength of the rotor magnetic field.
The PCM then compensates and regulates generator
current output accordingly to maintain system voltage
at the targeted system voltage based on battery
temperature.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 26 Nov, 2012 15:40 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 08 Sept, 2010 14:01
Postitusi: 5
Tänud kõigile abistajatele. Viga lahendatud ning tõepoolest oli asi lihtsalt puuduolevas temp. anduris, silberist uus andur ning asi toimib ideaalselt.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 24 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia