Tänane kuupäev Pühapäev 12 Mai, 2024 6:05

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Laupäev 29 Sept, 2012 13:18 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 29 Sept, 2012 13:13
Postitusi: 1
Käidud leket otsimas ent tulutult. Ent juba 2 korda 3 nädalase vahega on autol peale veidikest aega sõitu olnud loik all ja pasiupaaki alles jäänud vaid põhjale tosooli. Ühesõnaga jääb mulje nagu löökski paisupaagist jahutusvedeliku välja, ent millest see surve või mis põhjus on ma ei kujuta ette.

Auto 99 aasta 3,5l.

Mootor muidu hooldatud, piitsutatud pole. Milles asi võib olla?

Olen teadlik sellest et asi võib olla plokikaanes, samas sõber väitis et kui plokikaan süüdi oleks siis ta ei teeks seda selliste pikkade perioodide järel.

Termostaat või mingi andur ei või segast panna?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 30 Sept, 2012 9:45 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 27 Veebr, 2006 13:54
Postitusi: 631
Või ehk veepump laseb läbi ?

_________________
Raseerijad ja terad soodsate hindadega
www.raz-war.ee
wecare@raz-war.ee


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 30 Sept, 2012 11:14 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Esmaspäev 22 Aug, 2011 20:47
Postitusi: 130
Paisupaagi korgi võiksid esialgu ära vahetada.

Kuigi ma ei kujuta ette kust seda saada.

Kui veepump lekiks, kas mitte ei peaks seda ka näha olema? Kui auto käis teeninduses seda enam?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 01 Okt, 2012 9:43 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Eks tuleb käima panna ja vaadata, kust jooksma hakkab. Kui ikka lomp alla tuleb siis peab olema seda silmaga näha. Võib ka juhtuda, et kohapeal tiksudes ei hakkagi jooksma. Väiksemate plokikaane tihendi leketega on vaja vahest natuke koormust anda, et hakkaks korralikult läbi pressima.
Surve jahutussärki tuleb enamasti ikka plokikaane tihendi vahelt.

Kui oleks termostaadi viga siis tõuseks temp. seieri näit enne põhja kui midagi kuskilt purskama hakkaks kuid radiaator oleks samal ajal jahe.

Ja muidugi, kui on ikka jahutusvedeliku välja lasknud siis uuesti täites tuleb veenduda, et süsteem tõesti täis saab. Ainult paisupaagi täitmisest ei pruugi piisata. Nendel masinatel peaks vist isegi tuulutusnippel mootori peal olema, kust õhu saab välja lasta. Kui süsteem pole täielikult täidetud siis jäävad mootoriplokki õhukotid, mis soojenedes paisuvad kordades ja võivad põhjustada ka ülejäänud jahutusvedeliku süsteemist väljasurumist.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia