"neljas käik" ja "overdrive" ei ole ikka üks ja sama. Neljas käik on füüsiliselt siduriga tekitatud ülekanne, overdrive on turbiini lukustus, et vältida läbilibisemist ja õli "keetmist".
Käigukast ja differ on eraldi sektsioonid. Kontrolli esiteks, ega pole difrisse ATF sattunud ja ega kastiõli pole kahtlaselt tumedaks värvunud. Kasti ja dfiri vaheline tihendus on teadatuntud nõrk koht ja sealt saab edasi vaid allamäge kõik minna. Turbiin on ka nõrgake, aga mitte ülinõrk. Kuniks ei ole tehtud rõhkude lülitustesti või reaalselt midagi lahti võetud, võib jääda arvamagi.
Kiirusandurid ka surevad tal tihti. Kui spido jääb tööle trikitamise hetkel, siis võiks vaadata sisendvõlli kiirusandurit.. Aga mootoriajust peaks saama ka selle vea kätte sel juhul.
