Chrysler Club Foorum
http://chryslerclub.ee/foorum/

Chrysler Fiati omandusse
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=33&t=4948
Leht 1 koguhulgast 3

Autor:  Alo [ Esmaspäev 30 Mär, 2009 16:16 ]
Teema pealkiri:  Chrysler Fiati omandusse

http://www.arileht.ee/artikkel/463799


USA valitsusametnikud, kes ei usu Chrysleri võimesse iseseisva ettevõttena jätkata, andsid Detroidist juhitavale autohiiule aega 30 päeva, et lõpule viia liidu loomine Fiatiga.

Kui kaks ettevõtet suudavad 30 päeva jooksul kokkuleppele jõuda, pakub USA valitsus neile veel 6 miljardit dollarit toetust. Kui mitte, jätab valitsus Chrysleri saatuse hooleks, mis tähendaks ilmselt varade müüki, kirjutas Washington Post.

General Motorsile pakkus USA valitsus toetust, millest piisab 60 päevaks tegutsemiseks. Nii kaua on GMil aega oma tegevus ümber kujundada selliseks, et ettevõte suudaks omadel jalgadel püsti püsida.

Viimase aastakümne jooksul juba kaks korda põhiomanikku vahetanud Chryslerist, mis kuulub kolme USA suurima ning praegu raskustes vaevleva autotootja hulka, võib minna 35 protsenti Itaalia – samuti raskustes, kuid siiski veidi paremas seisus – autohiiu Fiati kätte. Fiat saaks praegu läbi räägitava tehinguga võimaluse omandada kokku 55 protsenti Chrysleri aktsiatest, kirjutas Wall Street Journal kahe kuu eest.

Asja teeb huvitavaks, et Fiat ei lubanud soovitava osaluse eest raha, vaid lubab oma tehnikat kasutades ümber kujundada ühe Chrysleri tehase, et toota ühte või mitut Fiati mudelit Ameerika Ühendriikide turu tarbeks.

Ühtlasi on Fiatil kavas avada Chryslerile oma tehnoloogiad, mis aitaksid Detroidi autotootjal hakata tootma uusi kütust säästvaid väikeautosid. Plaanitav tehing oleks Fiati hävingu äärelt päästnud juhi Sergio Marchionne järjekordne manööver Itaalia autotööstuse lipulaeva positsioonide kindlustamiseks.

Autor:  111 TOM [ Esmaspäev 30 Mär, 2009 17:47 ]
Teema pealkiri:  Fiat Panda Jeep

Uuest liidust Chrysleriga võib sündida Fiat Panda suurune Jeep.
Mida head saaks Chrysleri ja Fiati liidust sündida? Kas ka uusi mudeleid? Väga tõenäoline on, et sünnib näiteks midagi Fiat Panda Crossi taolist, millele kinnitatakse aga juba Jeep’i logo.
Pisemate sõidukite tootmisse võtmise peale on Jeep sunnitud mõtlema niikuinii, kuna järgmisel kümnendil hakkavad kehtima uued keskmise kütusekulu ja saastenormid, millega läheb Jeep’il väiksemate ning ökonoomsemate sõidukite mudelirivist puudumise korral päris raskeks võitluseks.
USA ootab selle liidu harjal enda koduturule Euroopas hästi kaubaks minevaid Fiate nagu 500 ja Bravo. Samuti oodatakse juba ammu pingsalt Alfa Romeo toodete USAsse jõudmist. Kindlasti nii ka läheb, ent siiski räägitakse ka vähemalt ühest Fiati Grupi tootest, mis peaks Ameerikasse just Jeepi kaubamärgi all jõudma.
Jeepi märk sobiks Fiati toodetest analüütikute sõnul kõige paremini praegusele Fiat Panda Crossile. Tegu on veidi kõrgemale tõstetud Pandaga, mis ka üsna maastikusuutlik, kuna on kerge ja lihtne. 1,3-liitrine turbodiisel võtab keskmiselt 5,9 l/100 km.
Järgmisest kümnendist jõustub regulatsioon, mille järgi peab iga automargi pakutava sõidukivaliku keskmine kütusekulu näitaja olema keskmiselt 6,7 l/100 km.
Et Chrysleril selleks ajaks ka hing veel sees on, kas siis Fiati toel või mitte, pole täna samas veel üldse kindelgi.

:think:

Autor:  Alo [ Esmaspäev 30 Mär, 2009 18:00 ]
Teema pealkiri:  Re: Chrysler Fiati omandusse

Tuleb loota, et jääb ka nišš teatud "vabaajamudelitele", kuna ühest liitrist kütusest saab siiski kätte mingi 9.xx kWh. Mootorite effektiivsus on omaette teema ja palju see number oligi, mis oli keskmisel masinal vajalik sõitmiseks 100 km/h - 29 kWh?

Autor:  elwood [ Esmaspäev 30 Mär, 2009 18:08 ]
Teema pealkiri:  Re: Chrysler Fiati omandusse

See "nišš" on olemas. Nimetatakse seda Ferrariks.

Ferrari Sebring LX

Autor:  Oberst [ Teisipäev 07 Juul, 2009 13:10 ]
Teema pealkiri:  Re: Chrysler Fiati omandusse

niipalju siis mõnedest chr autode mudelitest mis ära kaovad http://www.tarbija24.ee/?id=139145

Autor:  elwood [ Teisipäev 07 Juul, 2009 14:22 ]
Teema pealkiri:  Re: Chrysler Fiati omandusse

Võttes aluseks selle artikli siis oleks uued Chrysleri mudelid järgmised:

Chrysler Sebring -> GAZ Siber (noh, müüdi ju venelastele)
Chrysler 300 -> Fiat 500 (Võetakse juurde Chrysler 200 concept ja liidetase kokku 300+200=500).

Tsiteeri:
On veel üks põhjalik uuendus – järgmisest kuust ilmuvad Dodge autod Euroopasse Alfa Romeo kaubamärgi all, mis omakorda Põhja Ameerikasse jõuavad Dodge`idena.

Mina loen välja, et USAs tehakse Dodge Charger, tuuakse see Euroopasse ja saab nimeks Alfa Romeo Charger, mis viiakse tagasi Ameerikasse ja seal on ta Dodge Alfa Romeo Charger?

Teised võiksid ka uusi mudeleid välja pakkuda.

Autor:  Mees metsast [ Neljapäev 03 Sept, 2009 13:34 ]
Teema pealkiri:  Re: Chrysler Fiati omandusse

Midagi hakkab juba muutuma.
http://uudised.ekspressauto.ee/news/aut ... d=25466555

Autor:  volts69 [ Reede 06 Nov, 2009 14:47 ]
Teema pealkiri:  Tere tulemast Lancia klubisse

:pidu2: :lilled: Palju õnne
http://uudised.ekspressauto.ee/news/aut ... d=26732153

Autor:  Argo [ Reede 06 Nov, 2009 15:13 ]
Teema pealkiri:  Re: Tere tulemast Lancia klubisse

Tänan!
See on äärmiselt jabur, aga kui minu autol ilutseks fiati logo, siis ma küll sellega sõitmist niivõrd ei naudiks :D Mul ei usu, et fiat halb auto on - omad head ja vead on kõigil. Olen lihtsalt vaimustatud Chrysleri brändist.

Autor:  MurakaMari [ Reede 06 Nov, 2009 18:22 ]
Teema pealkiri:  Re: Tere tulemast Lancia klubisse

tundub, et mei siin unikumide klubi kujunemas...

Autor:  paala [ Reede 06 Nov, 2009 20:08 ]
Teema pealkiri:  Re: Tere tulemast Lancia klubisse

Võimsast USA autotööstusest siis nii palju järel :shock:
Loodan et hoolduse värk ikka jääb normaalseks.

Autor:  andrus49 [ Reede 06 Nov, 2009 20:23 ]
Teema pealkiri:  Re: Tere tulemast Lancia klubisse

Aga Chryslerclub JÄÄB! :dirol:
Ei võta seda ussi- ega püssirohi, saati siis veel itaallased

Autor:  hmm [ Laupäev 07 Nov, 2009 14:56 ]
Teema pealkiri:  Re: Tere tulemast Lancia klubisse

Ok Ok enne kui silte hakkate külge riputama.
Ehk paneks keegi ka lingi mis on selle loo algupärane allikas???

Muide kui Chrysler Croup LLC ringi aerutada selliseid väljendeid ei leia. Leiab küll platvormide ja jubinate ühendamisest, kuid brändide kaotamist mitte:
http://www.chryslergroupllc.com/business

http://www.chryslergroupllc.com/pdf/bus ... opment.pdf
http://www.chryslergroupllc.com/pdf/bus ... t_plan.pdf

Ehk siis kui nii juhtubki on see väga kahetsusväärne lugu ja pea 100a. autobrändi WC potist alla :( aga ma loodan, et sain LLC vendadest õigesti aru.

Autor:  hmm [ Esmaspäev 09 Nov, 2009 21:22 ]
Teema pealkiri:  Re: Chrysler Fiati omandusse

natuke siis ka sellest üritusest millest ka kära on kerkinud.

Uus logo on chrysleritele tulemas:
Pilt


Chrysler Group CEO Sergio Marchionne kirjutas:
The new Chrysler's attributes will stay true to the Chrysler DNA. Francois says by 2014 entire product lineup will be reshaped.
Profitability has been an issue with Dodge adding volume but not profitability and Chrysler has had profits squeezed by competition. Most national sales companies are integrated with Daimler at this time. Latin America is the largest share, then Europe, then Asia. “Three brands, but little volume.” Market share is little over 1%. Fiat has a strong distribution structure with 3 million vehicles in Latin America vs Chrysler's 45,000 and they have a full infrastructure. In Europe, Fiat has over 10 times the volume. In Asia, the businesses are similarly sized but Fiat has more partners.
Chrysler does not compete in the A, B, or C segments where half of international trade is. It does compete well as a niche manufacturer but there are problems going forward even with this model.

Ei hakka siia kogu teksti kribama, saate ise lugeda
http://blog.chryslergroupllc.com/blog.do?id=815&p=entry

Pärast seda suurt konverentsi vastas ta ka ajakirjandusele ning seal tõi mõtte, et on asju, mida ei saa märgistada fiatiga (Nt Dodge RAM)ning on asju mida ei saa märgistada chryselriga (fiat 500)... aga tuleb jagada lahendusi. Tulevikus ta ei välistanud ühesuguseid lahendusi, kuid chrysler kui bränd ei kao kuhugi.

Kindlasti midagi muutub ja eks toimub sarnaseid asju nagu Dimleri ajal. Need kaks gruppi hakkavad aina üksteisele lähenema/sarnanema. Mõlemil grupil on omad turud, kus nad on tugevad ja neil on väljaarendarud/sissesöödetud turg. Samas tahaks väga loota, et CEO tegusteb oma sõnade järgi:
Chrysler Group CEO Sergio Marchionne kirjutas:
Lancia was in a similar condition as Chrysler when he came. He started with a 4% market in Italy with six nameplates, in 2009 at 4.8% with four nameplates. Lancia focused on three basics, product, marketing, and network. In the US, Chrysler has five nameplates with total 1.8% share, looking for 3.4% share with more nameplates by 2014. “It’s about 84 years of history.” Comfort, performance, styling, innovation, quality, value, efficiency. Walter P. Chrysler: “I gave the public quality, beauty, speed, comfort, style, and power, all at a low price.” Quality, value, and efficiency require hard work but the rest is also needed for Chrysler. New ads: “It’s time to reignite the American dream. Let’s make cars people want to make out it. Cars people want to have their photos taken in. It’s time, once again, for America to arrive in style.”


http://blog.chryslergroupllc.com/blog.d ... p=2&p=home

Autor:  111 TOM [ Reede 20 Nov, 2009 0:18 ]
Teema pealkiri:  Re: Chrysler Fiati omandusse

Pilt

Leht 1 koguhulgast 3 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/