Chrysler Club Foorum
http://chryslerclub.ee/foorum/

Chrysler Voyager kukkus taas Euro NCAP-il läbi
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=33&t=1281
Leht 1 koguhulgast 1

Autor:  Myrakaru [ Neljapäev 01 Veebr, 2007 15:53 ]
Teema pealkiri:  Chrysler Voyager kukkus taas Euro NCAP-il läbi

Näed mis põnevad uudised. Katsetati 1999 aasta Voyageri.
http://auto.delfi.ee/autondus/world/art ... d=14962324
Siin siis ka Euro NCAP lehe link:
http://www.euroncap.com/content/safety_ ... 1=5&id2=56
..ja samas on selline lahe lehekülg, mis uuematele autodele 4-5 tärni jagab.
http://www.automotive.com/used-cars/saf ... index.html

Autor:  hmm [ Neljapäev 01 Veebr, 2007 17:08 ]
Teema pealkiri: 

Jah, kuid paljud Voyageri või GV juhid - reisiad on tegelikult saanud selliseid vigastusi?
Seal testis ei ole arvesatud kokku põrgatava masina massiga.

Kahju muidugi kuulda ,et ka sellises testis, kus näiteks C-MAX ja galaxy said 5 tärnikest siis voya 1?

:think:

Autor:  Vilkuj [ Neljapäev 01 Veebr, 2007 17:56 ]
Teema pealkiri: 

Siin lingi all on näha ka pildid, mis siis juhtus: http://www.euroncap.com/content/media/d ... view=image

Autor:  hmm [ Neljapäev 01 Veebr, 2007 18:09 ]
Teema pealkiri: 

aga kus on põlveturvapadjad?? mis peaksid olema??

Autor:  rannamees [ Neljapäev 01 Veebr, 2007 18:31 ]
Teema pealkiri: 

Viimane Autolehe aastaraamat on igasugu teste täis, ühtlasi ka "kalasid".
Silma hakkas kohe, et 5seeria BMW sai viie punkti skaalal juhitavuse eest 3 !!!! Huvitav millega võrreldi....kardiga????

Autor:  Myrakaru [ Neljapäev 01 Veebr, 2007 19:46 ]
Teema pealkiri: 

Vilkuj kirjutas:
Siin lingiall on nähe ka pildid, mis siis juhtus: http://www.euroncap.com/content/media/d ... view=image


Need pildid on ka segased. Kord on parempoolne..siis jälle vasakpoolne rool. Ja tegemist pole mitte '99 aasta mudeliga. See mis pildil, sai 5 tärni.

Autor:  hmm [ Neljapäev 01 Veebr, 2007 20:12 ]
Teema pealkiri: 

Seal on tehtud nii 99a. ning 2006a. omaga katseid
Samas pole mainitud milline voyager oli, kas 2,4, 3,3 2,8CRD
Neil juba mootorid ja selle kinnitusedki erinevad, ning samas jõu jagunemine.
2006a. masinatel on standard varustuses Turvapadi juhi põlvele, Turvapadjad juhi ja kõrvalistuja jaoks, Külgmised turvakardinad kõigil 3 real
http://www.silberauto.ee/chrysler/?cont ... 3&topic=28
Aga juuresolevatest piltidelt on näha, et toimisid ainult juhiturvapadi ning kõrvalistuja oma - ei mingeid põlvede ega kardinate patju...

Autor:  andrus49 [ Reede 02 Veebr, 2007 10:59 ]
Teema pealkiri: 

Delfi artikli juures olevatest kommentaaridest leidsin sellise kommi:

Jaanus, 01.02.2007 09:54
Artiklis on mõnetine ebatäpsus. 2 tärni sai parempoolse rooliga mudel. Vasempoolse rooliga mudel aga 4 tärni. Põhjuseks on see, et mootor on paigutet mõneti paremale, mistõttu parempoolse rooliga mudelitel puudub turvapadi juhi põlvedele. Vasempoolse rooliga mudelitel aga on turvapadi juhi põlvedele, säält ka siis 4 tärni.

pean järgi küsima kas see om meie Jaanus :)

Autor:  hmm [ Reede 02 Veebr, 2007 11:42 ]
Teema pealkiri: 

No vot hakkab tulema
Aga ajakirjandusel vaja kohe kraaksuda, et näe üks tärn, üks tärn :angry:

Autor:  RavenK [ Pühapäev 09 Sept, 2007 19:20 ]
Teema pealkiri: 

Te teadjad mehed ehk oskate otsida. Mis hindeid vanematüübi (1991-1996) Voyager testides omaajal saanud on? Vastupidavus ja ohutus jne...

Autor:  Alo [ Pühapäev 09 Sept, 2007 19:45 ]
Teema pealkiri: 

RavenK kirjutas:
Te teadjad mehed ehk oskate otsida. Mis hindeid vanematüübi (1991-1996) Voyager testides omaajal saanud on? Vastupidavus ja ohutus jne...


1991-1995 Chrysler Town & Country
NHTSA Crash-Test Results
Test 1995 Town & Country

Front Impact, Driver 4

Front Impact, Passenger 4

The National Highway Traffic Safety Administration (NHTSA) tests a vehicle's worthiness in front- and side-impact collisions and rates its resistance to rollovers. Front-impact crash-test numbers indicate the chance of serious injury: 5 = 10% or less; 4 = 10-20%; 3 = 20-35%; 2 = 35-45%; 1 = More than 45%. Side-impact crash-test numbers indicate: 5 = 5% or less; 4 = 6-10%; 3 = 11-20%; 2 = 21-25%; 1 = More than 26%. Rollover resistance numbers indicate the chance for rollover when the vehicle leaves the roadway: 5 = Less than 10%; 4 = 10-20%; 3 = 20-30%; 2 = 30-40%; 1 = More than 40%.


http://consumerguideauto.howstuffworks. ... ntry-4.htm

Leht 1 koguhulgast 1 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/