Tänane kuupäev Kolmapäev 26 Juun, 2019 17:25

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 1 postitus ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Teisipäev 11 Okt, 2011 10:43 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4712
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Vajadus teha järgmine ostuabi teema ja seekord siis Sebringust JR 2001-2006

Hekel on tutvustus poolik aga täieneb jõudsalt

Kahjuks jääb mul puudu kogemustest, mis on seotud manual kastiga ja 2.0 ja 2.4 mootoritega isenditest, kuid loodan, et keegi lisab siia ka nende kohta midagi huvitavat.


2004 a. Sbringu tutvustus

2004 a. kasutamisjuhend inglise keelne 4.87MB


2001 - 2003 aasta masin on selline:
Pilt

2004-2006:
Pilt

Sedaani ja cabriot toodeti:
2001–2006
Kupeed:
2001–2005

Koostetehased asusid:
Sterling Heights, Michigan, United States
Normal, Illinois (Kupee)

Masin on siis esivedu ja mootori paigutus on ees risti masina telgjoonega.

Platvormideks:
Sedaan & cabrio: Chrysler JR põhi
Kupee: Chrysler ST-22 põhi

Mootorid
2.0 L 420A
2.4 L EDZ I4
2.7 L EER V6
3.0L V6

Käigukast:
5-käguline manual
4-käiguline 41TE automaat

telgede vahe
Sedan: 108.0 in (2,743 mm)
Coupe: 103.7 in (2,634 mm)
Convertible: 106.0 in (2,692 mm)

Pikkus:
Sedan: 190.7 in (4,844 mm)
2001–03 Coupe: 190.2 in (4,831 mm)
2004–05 Coupe: 191.9 in (4,874 mm)
Convertible: 193.7 in (4,920 mm)

Laius
Sedan: 70.6 in (1,793 mm) (2004–06)
Sedan: 71.9 in (1,826 mm) (2001–03)
2001–03 Coupe: 70.3 in (1,786 mm)
2004–05 Coupe: 69.9 in (1,775 mm)
2001–03 Convertible: 71.1 in (1,806 mm)
2004–06 Convertible: 69.4 in (1,763 mm)

Kõrgus
Sedan: 54.9 in (1,394 mm)
2001–03 Coupe: 53.7 in (1,364 mm)
2004–05 Coupe: 53.9 in (1,369 mm)
2004–06 Convertible: 55.0 in (1,397 mm)
2001–03 Convertible: 55.1 in (1,400 mm)

Variatsioonid
Dodge Stratus
Volga Siber
Dodge Stratus coupe
Mitsubishi Eclipse
Mitsubishi Galant




Ehk siis välimuselt on kõige suuremad erinevused: esiots - grill + tuled. Samuti on originaalveljed teistsugused - ilma keskmiste kapsliteta. Ülejäänud osad on on üldjuhul samad 2001 a. välja tulnud masinal (ahjaa 2001-2002 oli summuti ots kroomitud... , hiljem lihtsalt toru...).
Sama kehtib ka cabrio kohta, erinevused eesmises otsas. Minu üllatuseks on välismõõdud erinevad... (väga väikses osas aga ikkagi erinevad)

Sisustus (2006 a. max varustusega versioonil):
Pilt

On ka riidest istmetega
Pilt

Sisu poolest suurt kõikumist pole vaid on materjali muutusi:
2001 - uste sisememise käetoe peal olev nahast kate eristus (oleks nagu hiljem lisatud), istmetel nahk n.ö. kortsus
2002 - sama kate mutuus triibuliseks, istmel nahk sirge ja lisandus reite koha juurde pööratud nahk.
2004 - puitdekoor muutis värvi ja tekstuuri (pruunikamaks) näidikute paneeli trükis muutus.) Valikusse tuli automaatselte tumenev tahavaatepeegel (cabriodel oli see kohe alguses)
2006 - lisandus valikusse automaatne kliima.

Loomulikult oli variatsioone igasuguseid, kuid need olid ehk ühed, mis hakkavad kohe silma.

Varustusest:
LX — 2001–2003 nahkistmed, minitrip computer, valuveljed,
LXi — 2001–2003 MAX varustus, hiljem vahetas LXi tähise välja Limited. Rohkem mõeldud siis audio süsteemidele ehk siis ka cd-box
GTC — 2002–2006 puitdekoor on asendatud carbon/halli plasti-ga. üldjuhul on kas 3,0 V6 automaat või 2,7 manual (siinkohal võin eksida, kuid see versioon on mõeldud rohkem kiiremateks sõitudeks ja tuuninguteks).
Base — 2004–2006
Touring — 2004–2006. Põhimõtteliselt baasvarustus, üldjuhul riidest istmed, plekk veljed, stereo ilma võimendita, väike kompass/kütusekulu arvesti puudu, ilma CD-Boxita, näidikute paneel musta taustaga (USA versioon)
Limited — 2001–2006 - max varustus + kroomitud detailid (veljed jne).

Lisavarustust on masinal vähe:
Katuseluuk, kaugjuhitav garaaži uste süsteem jne.

Peamised turud olid USA, Canada ja Euroopa. erinevused tulid peamiselt mõõtühikute kuvamises (Canada ja EUs kasutusel meetermõõdustik, seega näidikutepaneel on sama) Tuled - EU versioonil on lõigatud tuled, suunatuli oraanž, puudub oranž gabariittuli, lisatud külgedele täiendavad suunatuled, taha lisatud mõlemale poole numbri kohta udutuled ja on laiem numbrialus.
Mootorid vastavad EURO 3 nõuetele ja 2004 a. EURO4 nõuetele


Nüüd siis mootoritest:

2.0 mootorit paigaldati masinale ainult euroopas.

Pilt
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Selle mootoriga sai siis nii automaat, kui ka manuaal kastiga isendeid (kastidest hiljem)
Mootor ise on suhteliselt töökindel ja manuaal kastiga versioon on ka hea kütusekulu näiduga (keskmine 7-8)
Kuna automaatkast on sebringutel jõudu sööv ja on panustatud rohkem sujuvusele ja vastupdiavusele siis niigi pisikest mootorist tulevat jõud kaob kasti ära. Seega soovitaks 2.0 mootorit valides panustada manuaal kastile.

Täpsemalt saate lugeda siit:
http://www.allpar.com/mopar/2dohc.html

2,4
Põhiline mootor, varustati nii automaat kui manuaal kastiga, peamiselt on tegu sama mootoriga, mis 2.0
Pilt


2,7

Pilt

Loe seda: viewtopic.php?f=31&t=3825
1. Hooldus (küünalde veepumba jne vahetud) nõuab osavaid käsi, sest ruumi pole (v6 on risti peal)
2. ÕLI, ÕLI ja veel kord ÕLI - kasutada API SL/CF tüübiga 5W30 õli (MOTUL, MOBIL, PENZOIL jne)
3. Jahutusvedeliku leke temperatuuri anduri korpuse vahelt - see mureneb vanadusega
4. Tihendid (karteri, otsakaane jne) kipuvad väsima...

Ülejäänud osas on mootor aus, võimu on, kuid kägukast sööb suurema osa ära aga sellegi poolest ergas loom ja suht ökonoomne.


3,5
Pole eestis kohanud, kuid USA maal on ka selliseid, peamiselt manuaalkastiga...


ostmisel tasub tähelepanu pöörata:

1. vali ikka max varususega masin (st millel on juba ka automaatne kliima peal (ATC) - sarnane 300m-le) väga paljudel seda pole. ATC hakati paigaldama 2005-2006 limited mudelitele. Nendel on ka automaatselt tumenev tahavaatepeegel.
2. Mootor - sain sõita vahelduseks ka 2,4 R4 automaatkastiga masinaga - kui vajad mingisugustki kütuse kokku hoidu (n.o 1-2L 100 km kohta max) siis soovitan. Samas pead arvestama ikkagi väga uimase masinaga. 2,7V6 on oluliselt erksam. Maanteel sõites on kütusekulu SAMA, vahe tuleb linnas väga lühikesi vahemaid sõites, kus 2,7 ongi janusem.
Teisest küljest tuleb olla hoolsam ja tähelepanelikum õli suhtes ning vahetusvälbad on tihedamad, samas ka mõningad lekked tihendite vahel....
Kõige ökonoomsem kooslus on 2.0 + manuaal kast. Samas on see masin ka kõige väiksema varustusega... (keskmiseks kuluks saavutad 6-7)
3. Kui ostetaval kerel pole veel tekkinud tagumise uste valtsidele ussi siis soovitan kindlsti teostada roostetõrje.
Kere osas on nendel masinatel väga nõrgaks kohaks uste ja kapottide valtsiääred - varem või hiljem hakkavad kobrutama...
Ülejäänud kere on vastupidav. Jah on masinaid, millel värvikahjustusena on hakanud väga huvitavatest kohtadest kobrutama aga mis masinal ei hakkaks.
4. näidikutepaneeli tasutavalgus on vist alates 2004a. parandatud/muudetud ja nendega ei tohiks enam probleeme olla, samas on seda väga lihtne parandada - 5-30$ vastav blokk osta jebaist...
5. Sillad ja liigendid: kasutage originaal osasid - vahetate vähem. St B-osad on väga väikese erinevusega ning põhiliseks probleemiks on liigendi kattekummide purunemine, mille tagajärjel liigend saab kahjustatud tolmu, liiva jne osakesete poolt.
6. Esituled - tuhmuvad seoses meie teedel olevast liiva jm tolmust - kord aastas võiks poleerida või katta lakiga... Üldjuhul korras tuled on väga head


Ülejäänud osas on masin väga vastupidav.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 1 postitus ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia