Chrysler Club Foorum
http://chryslerclub.ee/foorum/

kui vöimas on teie sebring?
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=32&t=758
Leht 1 koguhulgast 3

Autor:  kotikomplekt [ Reede 22 Sept, 2006 19:10 ]
Teema pealkiri:  kui vöimas on teie sebring?

Kas Teie 2002a. 2,7l automaat on vöimeline kohalt minnes "kummi vilistama" ???

Autor:  Oberst [ Reede 22 Sept, 2006 21:22 ]
Teema pealkiri: 

Kas see "kummi vilistama" on mingi näitaja?
Kui tahad kummi vilistada siis arvan kui sinu ees vilistab korrali ameerika raud millel poole rohkem liitreid sis sina oled seal kõrval nagu võrr

Autor:  hmm [ Reede 22 Sept, 2006 21:59 ]
Teema pealkiri: 

mina vilistan kummi 93a. nissaniga nii. et suits taga.
Kuid võimu ei näita kummi vilistamine - käi dyno stendis ära ja siis ütle meile need numbrid. Kui need on head siis saad loa meile näidata, kuidas kummi vilistada Detsembri kuus.
Kõigepealt sulatad kummi ringi ajades jää kuni asfaldini, siis teed kuivatad katte ning seejärel kuuleme su vilet. Kui sellega hakkama saad siis on su 2,7Sebring piisavalt hea.

Autor:  Kapsu [ Reede 22 Sept, 2006 22:49 ]
Teema pealkiri: 

Vilistama saab juba1,6 liitrise mootoriga,ning oma 2,7 liitrise concordega (sama mootor mis sebringul)panin ma kummi ka suitsema korralikult,seda muidugi käsipiduri abiga.Kuid uuematel masinatel ju kõigil sada kontrollseadet peal,nendega suht võimatu vilistama saada.kuid vilistama võtab minu masin igakell,kui pedaali nats rohkem tallata.

Autor:  Anjolle [ Reede 22 Sept, 2006 23:15 ]
Teema pealkiri: 

Sama pöördemomendi ja auto raskuse juures loevad palju ka rehvi haardeomadused.

Autor:  Oberst [ Reede 22 Sept, 2006 23:23 ]
Teema pealkiri: 

Vilistage edasi aga ei taha siin lugeda juttu et minigi asi andis otsad

Autor:  aare33 [ Laupäev 23 Sept, 2006 8:04 ]
Teema pealkiri: 

Kummi vilistasin ma oma vana LADA.-ga kah nii, et küll sai :lol:

Autor:  kotikomplekt [ Laupäev 23 Sept, 2006 13:05 ]
Teema pealkiri: 

Kysitud sai huvipärast sest nt. minu 2,7automaat ja 2002 a. sellega hakkama ei saa........mötesin siis et lahja aga ju siis igasugused veojöu kontrollid ja muud vidinad ei lasegi sellel syndida! Ja pea iga 2,0l bmw käest saab sebring ikka lutti kyll! ( aga jah kummi saab ka Smardiga vilistada kuigi see ei olnud asi mida ma teada tahtsin vöi enne ei teadnud )

Autor:  hmm [ Laupäev 23 Sept, 2006 13:12 ]
Teema pealkiri: 

Soovitus jällegi, käi dyno stendis ära, siis saad kindlasti teada, mis takistab sul liikumist

Autor:  andrus49 [ Laupäev 23 Sept, 2006 17:13 ]
Teema pealkiri: 

kotikomplekt kirjutas:
Kysitud sai huvipärast sest nt. minu 2,7automaat ja 2002 a. sellega hakkama ei saa........mötesin siis et lahja aga ju siis igasugused veojöu kontrollid ja muud vidinad ei lasegi sellel syndida! Ja pea iga 2,0l bmw käest saab sebring ikka lutti kyll! ( aga jah kummi saab ka Smardiga vilistada kuigi see ei olnud asi mida ma teada tahtsin vöi enne ei teadnud )


Mulle pakub ilgelt lõbu just neid 2L bemme foori alt startides kottida oma Voyaga. Jäävad ikka väga pika näoga maha tavaliselt :-D
Siis peab Sebringul midagi sassis olema, et ei kiirenda.

Autor:  Ferdi [ Laupäev 23 Sept, 2006 18:21 ]
Teema pealkiri: 

Sebringul midagi kindlasti mäda, sest nende rullnokkade bõmmid, kes foori tagant "kiirendavad" on tegelikult ju kõik rondid!

Autor:  Kapsu [ Laupäev 23 Sept, 2006 22:56 ]
Teema pealkiri: 

Kui ikka asi nii jama on ,siis ikka miskit mäda.Mul kiirendab küll selle concorde kere juures väga vapralt.Ükskord oli vaja kiirelt reastuda (teada need tallinna ummikud,keegi krt vahele ei lase) vajutasin siis lihtsalt pedaali vastu põrandat,hetke mõtles,lükkas käigud alla,ning siis oli tunne nagu lennukis,poiss tegi taga ouuuuuuuuuuu..... :-D .Isegi imestasin,et see 2,7 selle kere juures niimodi pasandab.Muidugi ei tea neid uuemaid käimareid kah.Mul igaljuhul 4 käiguline veel,uuemad peaks vist juba 5sed olema.

Autor:  Anjolle [ Laupäev 23 Sept, 2006 22:57 ]
Teema pealkiri: 

Oot-oot...
Palju siin nendest kõvadest kummivilistajatest nüüd automaatkastiga masinaid on? Mälu järgi nagu enamus manuaalid. Automaadiga on ikka väga suurt võimsust vaja, et korraliku rehviga, puhta asfaldi peal, otse sõites, ratast ringi tõmmata. Manuaalidel käib see nali ju ikka väntvõlli inertsi ja siduri arvel tavaliselt. Automaadil sellist võimalust pole kui välja jätta võimalus neutraali peal pöörded üles tõmmata ja siis käik sisse lüüa. Te proovige ikka nii, et lasete auto tühikäigul liikuma ja siis, ilma sidurit puutumata, vajutage gaas põhja. Kardan, et kõvadest kummivilistajate hordidest ei jää eriti kedagi järgi.
Ei minu Neon ega ka mu eelmine auto (3-liitrine Ford Taurus) ei jaksa korraliku rehviga, puhta asfaldi peal, otse sõites, ratast ringi tõmmata. Pakun, et sellised võimed tekkivad autodele alates ca 150kW.

Autor:  hmm [ Laupäev 23 Sept, 2006 23:42 ]
Teema pealkiri: 

pean tõdema, et see nissani ront, mis mul istumise all aab sellega hakkama (külmast peast paremini, kui soojast), 1. käik sisse, rahulikult kohalt ära, sidur lahti ja alles siis gaas põhja.
Primera GT 110KW
Kuid ega seda eriti soovigi, kuna ühe korra olen juba veovõlli pooleks murdnud - 1000 võrra rahakott kergem.
Vhe on sees, kas tagavedu või esivedu.
Taurusel epaks olema tagavedu, sellega on vaja jah vähemalt 150KW või isegi rohkem, esiveoga - oleneb raskusest, mis esisillale laskub.

kas mul ka korralikud kummid all on - see on teine teema. Üld juhul ei kurda.

Autor:  Anjolle [ Pühapäev 24 Sept, 2006 0:24 ]
Teema pealkiri: 

Eks ta sõltu ülekannetest ka muidugi. Ja tegelikult rohkem pöördemomendist kui võimsusest. Neoni esimene käik on muidugi umbes sama kiire kui viiekäiguliste manuaalide teine käik. Gaas põhjas vahetab teisele alles 80 km/h pealt. Teise käiguga, Hmm, su Nissan vaevalt enam ratast ringi tõmbab, mis?
Taurus on ka esiveoga muide. Ärge ajage segi Taunusega.

Leht 1 koguhulgast 3 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/