Tänane kuupäev Neljapäev 23 Mai, 2024 9:11

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 43 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Reede 22 Sept, 2006 19:10 
Kas Teie 2002a. 2,7l automaat on vöimeline kohalt minnes "kummi vilistama" ???


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 22 Sept, 2006 21:22 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
Kas see "kummi vilistama" on mingi näitaja?
Kui tahad kummi vilistada siis arvan kui sinu ees vilistab korrali ameerika raud millel poole rohkem liitreid sis sina oled seal kõrval nagu võrr


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 22 Sept, 2006 21:59 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
mina vilistan kummi 93a. nissaniga nii. et suits taga.
Kuid võimu ei näita kummi vilistamine - käi dyno stendis ära ja siis ütle meile need numbrid. Kui need on head siis saad loa meile näidata, kuidas kummi vilistada Detsembri kuus.
Kõigepealt sulatad kummi ringi ajades jää kuni asfaldini, siis teed kuivatad katte ning seejärel kuuleme su vilet. Kui sellega hakkama saad siis on su 2,7Sebring piisavalt hea.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 22 Sept, 2006 22:49 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 27 Veebr, 2006 13:54
Postitusi: 631
Vilistama saab juba1,6 liitrise mootoriga,ning oma 2,7 liitrise concordega (sama mootor mis sebringul)panin ma kummi ka suitsema korralikult,seda muidugi käsipiduri abiga.Kuid uuematel masinatel ju kõigil sada kontrollseadet peal,nendega suht võimatu vilistama saada.kuid vilistama võtab minu masin igakell,kui pedaali nats rohkem tallata.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 22 Sept, 2006 23:15 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Sama pöördemomendi ja auto raskuse juures loevad palju ka rehvi haardeomadused.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 22 Sept, 2006 23:23 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
Vilistage edasi aga ei taha siin lugeda juttu et minigi asi andis otsad


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 23 Sept, 2006 8:04 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev 28 Jaan, 2006 12:44
Postitusi: 373
Asukoht: harjumaa
Kummi vilistasin ma oma vana LADA.-ga kah nii, et küll sai :lol:


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 23 Sept, 2006 13:05 
Kysitud sai huvipärast sest nt. minu 2,7automaat ja 2002 a. sellega hakkama ei saa........mötesin siis et lahja aga ju siis igasugused veojöu kontrollid ja muud vidinad ei lasegi sellel syndida! Ja pea iga 2,0l bmw käest saab sebring ikka lutti kyll! ( aga jah kummi saab ka Smardiga vilistada kuigi see ei olnud asi mida ma teada tahtsin vöi enne ei teadnud )


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 23 Sept, 2006 13:12 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Soovitus jällegi, käi dyno stendis ära, siis saad kindlasti teada, mis takistab sul liikumist

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 23 Sept, 2006 17:13 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 17 Apr, 2006 13:44
Postitusi: 935
Asukoht: Tallinn
kotikomplekt kirjutas:
Kysitud sai huvipärast sest nt. minu 2,7automaat ja 2002 a. sellega hakkama ei saa........mötesin siis et lahja aga ju siis igasugused veojöu kontrollid ja muud vidinad ei lasegi sellel syndida! Ja pea iga 2,0l bmw käest saab sebring ikka lutti kyll! ( aga jah kummi saab ka Smardiga vilistada kuigi see ei olnud asi mida ma teada tahtsin vöi enne ei teadnud )


Mulle pakub ilgelt lõbu just neid 2L bemme foori alt startides kottida oma Voyaga. Jäävad ikka väga pika näoga maha tavaliselt :-D
Siis peab Sebringul midagi sassis olema, et ei kiirenda.

_________________
Kui kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka saab


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 23 Sept, 2006 18:21 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Teisipäev 11 Apr, 2006 19:14
Postitusi: 1875
Asukoht: Lõuna kandis enamjaolt
Sebringul midagi kindlasti mäda, sest nende rullnokkade bõmmid, kes foori tagant "kiirendavad" on tegelikult ju kõik rondid!

_________________
Sharan on taburet ja Galaxy on ford!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 23 Sept, 2006 22:56 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 27 Veebr, 2006 13:54
Postitusi: 631
Kui ikka asi nii jama on ,siis ikka miskit mäda.Mul kiirendab küll selle concorde kere juures väga vapralt.Ükskord oli vaja kiirelt reastuda (teada need tallinna ummikud,keegi krt vahele ei lase) vajutasin siis lihtsalt pedaali vastu põrandat,hetke mõtles,lükkas käigud alla,ning siis oli tunne nagu lennukis,poiss tegi taga ouuuuuuuuuuu..... :-D .Isegi imestasin,et see 2,7 selle kere juures niimodi pasandab.Muidugi ei tea neid uuemaid käimareid kah.Mul igaljuhul 4 käiguline veel,uuemad peaks vist juba 5sed olema.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 23 Sept, 2006 22:57 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Oot-oot...
Palju siin nendest kõvadest kummivilistajatest nüüd automaatkastiga masinaid on? Mälu järgi nagu enamus manuaalid. Automaadiga on ikka väga suurt võimsust vaja, et korraliku rehviga, puhta asfaldi peal, otse sõites, ratast ringi tõmmata. Manuaalidel käib see nali ju ikka väntvõlli inertsi ja siduri arvel tavaliselt. Automaadil sellist võimalust pole kui välja jätta võimalus neutraali peal pöörded üles tõmmata ja siis käik sisse lüüa. Te proovige ikka nii, et lasete auto tühikäigul liikuma ja siis, ilma sidurit puutumata, vajutage gaas põhja. Kardan, et kõvadest kummivilistajate hordidest ei jää eriti kedagi järgi.
Ei minu Neon ega ka mu eelmine auto (3-liitrine Ford Taurus) ei jaksa korraliku rehviga, puhta asfaldi peal, otse sõites, ratast ringi tõmmata. Pakun, et sellised võimed tekkivad autodele alates ca 150kW.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 23 Sept, 2006 23:42 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
pean tõdema, et see nissani ront, mis mul istumise all aab sellega hakkama (külmast peast paremini, kui soojast), 1. käik sisse, rahulikult kohalt ära, sidur lahti ja alles siis gaas põhja.
Primera GT 110KW
Kuid ega seda eriti soovigi, kuna ühe korra olen juba veovõlli pooleks murdnud - 1000 võrra rahakott kergem.
Vhe on sees, kas tagavedu või esivedu.
Taurusel epaks olema tagavedu, sellega on vaja jah vähemalt 150KW või isegi rohkem, esiveoga - oleneb raskusest, mis esisillale laskub.

kas mul ka korralikud kummid all on - see on teine teema. Ãœld juhul ei kurda.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 24 Sept, 2006 0:24 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Eks ta sõltu ülekannetest ka muidugi. Ja tegelikult rohkem pöördemomendist kui võimsusest. Neoni esimene käik on muidugi umbes sama kiire kui viiekäiguliste manuaalide teine käik. Gaas põhjas vahetab teisele alles 80 km/h pealt. Teise käiguga, Hmm, su Nissan vaevalt enam ratast ringi tõmbab, mis?
Taurus on ka esiveoga muide. Ärge ajage segi Taunusega.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 43 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 11 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia