Tänane kuupäev Pühapäev 05 Juul, 2020 9:21

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Reede 18 Juun, 2010 17:57 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 22 Juun, 2009 20:58
Postitusi: 27
milles võib asi olla, kui pidurdades on tunne nagu sõidaks vana õlitamata aiakäruga? :oops: tundub, nagu tuleks see hääl vaid esimestest piduritest. kui pidurid täitsa blokki vajutada või no kui vajutada hästi järsult, siis nagu ei ole, aga vaikselt pidurdades on õudne krigin. kohapeal piduripedaali vajutades a la käiguvahetuse jaoks ei tee mingit ebanormaalset häält. lahtise aknaga enam sõita ei kannata, kõrvadel hakkab valus Mr Green ei kujuta ette, mida teised juba mõelda võivad, kui nende läheduses pidurdama pean :oops: klotsid ja kettad on umbes pool aastat tagasi vahetatud, need ei saa ju veel kulunud olla?! milles võib ollla asi ja kas selle timmimisega saaks ise hakkama?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 18 Juun, 2010 21:20 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 25 Dets, 2006 22:49
Postitusi: 363
Asukoht: Edikgrad
Tavaliselt teevad sellist häält odavad B või C või D varuosa klotsid.:D


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 18 Juun, 2010 22:22 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 22 Juun, 2009 20:58
Postitusi: 27
hmm...seda ma ausalt öeldes ei teagi, mis klotsid need mul sinna alla pandi :think: võiks siis pmt osta kuskilt uued klotsid ja ära vahetada ning vaadata siis, kas kaob krigin ära?! klotside vahetusega vist peaks ise ka hakkama saama...palju need nö A-varuosa klotsid maksta võivad?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 19 Juun, 2010 12:06 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4718
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Kas krigin, kragin või vilin?
Mul krigiseb/kragiseb kui vaikselt hakata pidurit lahti laskma enne sõidu alustamist... tundub nagu klotsid vaikselt liiguvad oma pesas.
Mõnikord hooti ka vilistab pidurdamisel, aga nüüd pool aastat pole vilet kuulnud... Vilina vastu aitas selline toode nagu "brake cleaner" puhastad klotsid ja kettad klotsitolmust ära.
Klotsid vahetatud pea kolm aastat tagasi, RAMSI klotsid on all.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 19 Juun, 2010 12:27 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 22 Juun, 2009 20:58
Postitusi: 27
ma ei oskagi täpselt öelda, justkui krigina ja vilina vahepealne heli nagu...igatahes kohutavalt valus kuulata :D lahtise aknaga enam ei sõida ja kui sõidan, siis keeran musa ikka päris valjuks, et ei peaks vähemalt ise oma kõrvu piinama...õnneks on vähemalt hea tümakaga seda autot õnnustatud Mr Green

peaks siis vist proovima seda "brake cleanerit" ja kui see ei aita, ostan uued klotsid ja vahetan ära. mul peaks see arve vist isegi alles olema kuskil, kui vahetamas neid käisin viimati, sealt saan vaadata, mis klotsid mul alla pandi.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 20 Juun, 2010 19:50 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 22 Juun, 2009 20:58
Postitusi: 27
proovisin nüüd ära selle brake cleaneri ja pidurid endiselt vilisevad :( aitas see staff ainult korraks, aga probleemi ei lahendanud. ilmselt peab siis proovima klotsid ära vahetada, loodetavasti on siis sellest abi :(


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 21 Juun, 2010 21:18 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 02 Okt, 2006 21:04
Postitusi: 129
Asukoht: Tartu
bikuke kirjutas:
proovisin nüüd ära selle brake cleaneri ja pidurid endiselt vilisevad :( aitas see staff ainult korraks, aga probleemi ei lahendanud. ilmselt peab siis proovima klotsid ära vahetada, loodetavasti on siis sellest abi :(



minukogemus näitab et kas klotside vahetus siis või ketaste vahetus(kui suured randid sees juba,siis hakkab randi äär vastu klotsi äärt käima ja viliseb nii mis kole,mu masinal oli nii :P)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 21 Nov, 2018 22:42 
Foorumil
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 10 Aug, 2013 21:46
Postitusi: 192
Vahetasin eile tagumised pidurikettad ja klotsid. Sain paar kilomeetrit sõita ning hakkas kostuma sõidu ajal kriuksuv hääl nagu käiks midagi kuhugile vastu. Mõtlesin, et asi käsipiduriklotsides. Lasksin neid täna natukene järele kuid kriiksumine ei kadunud kuhugile. Kõik sai roostest puhastatud. Suvel vahetatud käsipiduriklotsid ja trumli sisu. Kuna nüüd läks üks tagumine ketas kõveraks/kaheksasse siis vahetasin nüüd kettad ja piduriklotsid. Kusagilt nagu vastu ei käi aga mõistus on otsas. Ei oska enam kusagilt midagi reguleerida ega puhastada :(
Autoks on 2000a Grand Voyager

_________________
Torutööd Tartus 56 932 898


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 23 Jaan, 2020 17:56 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 17 Mär, 2017 20:46
Postitusi: 11
Ma jagan siin siis enda kogemust. Oman 2007 aasta Sebringut ja hakkasin ka alguses kettaid ja klotse vahetama, kuid peagi sai selgeks, et probleem seisneb pidurisuportites ja nende kolbide kinni jäämises. Seega käisin üle kõik rattad, võtsin kõik lahti, pesin ja vahetasin nii kolvid kui ka kõik tihendid. Nüüd pea aasta sõidetud ja ühtegi probleemi piduriga pole enam olnud.
Esimest korda, kus pean autole sellise piduriremondi tegema ja minu jaoks näitab see selle Sebringu kehva kvaliteeti.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 24 Jaan, 2020 9:21 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 17 Dets, 2017 23:01
Postitusi: 189
pidurite kinnijäämine on teadatuntud probleem ja klotse ning kettaid vahetades peaks juba aru saama, et asi on hapu, kui kolb ei lähe näpuga lükates sisse. kui pead vägistama, on asi halb ja vajab remonti. metallist kolvid tuleb osta jah. originaalis on bakeliidist, aga punduvad ära ajaga. mu magnumil on õnneks veel probleem olemata, liigutan kolbe sissevälja regulaarselt, et probleemile varakult jälile saada vajadusel. :)
Aga kiuksuvad enamasti odavad ja omavahel mittesobivad piduridetailid. mässasin ise ka vilisevate piduritega, lõpuks jäi Balti Autost K27 kettad ja Boschi klotsid ja tänaseni vaikus. Odavad klotsid on odavad asjapärast - kõvemast metallipurust valmistatud, ja mõnikord jääb ka mõni laastuke sisse, siis seda pidurdad tükk aega vaikseks...


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 31 Jaan, 2020 23:02 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 26 Dets, 2019 16:08
Postitusi: 19
Asukoht: Ambla
Mobiil: 58292214
Njaa. Kui värskelt vahetatud,siis küll kummaline, kui häält teeb. Sellist kriginat eeldaks klotsidel olevast spetsiaalsest plekist keelekesest,mis annab märku vahetust vajavast detailist, kui klots on kulunud viimase piirini.
Parematel poegadel on elektriline kulumisest märku andev andur.
Parimat: Ats

_________________
Esineb kahte sorti arvamusi. On minu arvamus ja vale arvamus!


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia