Tänane kuupäev Pühapäev 12 Mai, 2024 14:52

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 3 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Sebring katkub vahest.
PostitusPostitatud: Esmaspäev 12 Apr, 2010 13:53 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 12 Apr, 2010 12:05
Postitusi: 4
Tervist!

Autoks on Sebring 2.0 / 104 kW.
Automaat ja 2002 aasta.

Ehk oskavad targemad midagi arvata?!
Nimelt on tekkinud mõningad sümptomid, mis ärevust tekitavad.
Alustuseks ehk niipalju, et teatavasti on sellel kastil on õli pidamisega probleeme.
Korra olen lasknud teha ja vahetati karteri tihend ja õlivarda kinnituse juurest peatati leke.
Umbes 3-4 kuud tagasi hakkasid jälle väiksed tilgad auto alla tekkima, ning õli tasemel on silma peal hoitud.
Umbes kuu aega tagasi sai juurde valatud 0,5 l Mopar ATF+4 õli. Vahetult pärast seda on aga hakanud järjest tihedamini esinema mõningaid anomaaliaid:
D või R peale lülitusega kaasneb keskmisest natuke tugevam vibratsioon ja selline kõrin (hääl).
Üldiselt võiks arvata, et midagi tugevam vibratsioon, seda tugevam kõrin. Kui pidur lahti lasta, siis vibratsioon ja hääl kaovad.
See nähtus ei teki iga kord, vaid kahel korral kümnest ja tundub kaduvat kui mingi maa on maha sõidetud. Kuid vahest on tekkinud ka siis kui mooror juba soe.

Teiseks:
Vahest on tunda, et auto liikumine on ebaühtlane. Kui panna D ja lasta pidur lahti, siis on auto liikumine ebaühtlane - on tunda sellist õrna jõnksutamist ja katkumist. Kui kiirendada, siis probleem kaob või seda lihtsalt ei ole tunda enam. Tihedamini on seda tunda 1 ja 2 käiguga, kuid vahest ka 4 daga. Probeem tekib ja koad suvaliselt (kuigi rohkem on olnud külma mootoriga). Ka seda probleemi ei esine iga kord, kuid viimasel ajal olen korduvalt tähele pannud.
Ãœldiselt tunduvad need kaks asja eksisteerivad koos.

Asja teeb keerulisemaks ka see, et hetkel ei saa ma kuidagi lugeda õli näitu.Pärast varda sisestamist ja väljatõmbamist on varras mõõteskaala ulatuses ühtlaselt õline (ka need väiksed augud). Ka korduval puhastamise ikka sama asi. Seega ma ei tea, kas õli lisamisel läks liiga palju õli sisse või on seda seal liiga vähe.Kui viimati ühes teeninduses sai mõõdetud ja juurde valatud, siis näit oli sooja mootoriga selline, et need kaks alumist auku olid veel õlised - ehk võiks juba lisada.
Samas käigud lülituvad kiirendades normaalselt üles ja ka alla, seega õli justkui ikka peaks olema.

Kas keegi oskab arvata, mis võiks kogu selle müsteerimumi taga olla ja kas see jõnksutamine tuleb kastist või mootorist?
Samas mootori tühikäigu töös pole erilisi muutusi tähendanud.

Samad võiks keegi soovitada ka mõnda pädevat remondiasutust/meest Tallinnas.
Tahaks lasta asja üle vaatada, enne kui liiga hilja.

Tänud ette ja turvalist liiklemist.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Sebring katkub vahest.
PostitusPostitatud: Teisipäev 18 Mai, 2010 11:46 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 12 Apr, 2010 12:05
Postitusi: 4
Tere.

Probleem on nüüdseks kõrvaldatud - viga oli katkises turbiinis
Turbiini tükid ummistasid õlifiltri, mis põhjustas hilisemas faasis ka probleemid käikude ja veoga.
Kast võeti laiali, puhastati ning sisse läks uus/taastatud turbiin.
Lisaks õli ja filtri vahetus ning restart kasti ajule.

Kõik kokku 13800.-
Kastile lubati aasta garantiid.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Sebring katkub vahest.
PostitusPostitatud: Reede 04 Juun, 2010 21:11 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 22 Juun, 2009 20:58
Postitusi: 27
kus sa seda tööd teha lasid? ja kas kohe leiti viga üles? peale seda korras kõik?


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 3 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 21 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia