Tänane kuupäev Laupäev 27 Apr, 2024 19:17

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 3 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Kolmapäev 24 Mär, 2010 19:39 
Eemal
Kasutaja
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Esmaspäev 19 Okt, 2009 18:23
Postitusi: 19
Asukoht: Soome
tere
Nagu kord oli siin teema ka selldveldkonnas kuid ei leia..
Nimelt otsustas mu neljajalgne söber yhelpäevl natuke rohkem tosooli välja ajama hakata.
Tegus siis 2001a 2,7 v6 sebringuga millel on selline omapärane termostaadi korpus seal.
Nimelt sai eile see loctail 5229 kui ei ex enam (Sinine) see oli ainaki.kuid siit yx kysimus,ET kas sa ma olex pidanud ka seal
termostaadi kaane kyljes oleva öhtuskordi maha lahti keerama uuesti käima pannes?
Sest mul on tunne,et sinna jäi hetkel nagu surve sisse ja tänu sellele pressis tosooli välja!!
Sry ainult mu lause koostuste pärast.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 24 Mär, 2010 22:31 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Njah.. lauseehitus on kuidas on... kuid see mootoripeal olev adapter ei ole mitte termostaadikate vaid jaoutuskoht + temperatuuriandur+ õhutusventiil

Juttu oli sarnasest asjast omanik pajatab foorumis:
viewtopic.php?f=1&t=4629&start=15

Veesärgis peabki surve sees olema, kui mootor töötab ja ka siis kui jahutusvedelik soe on.

Mina tegin pärast jahutusvedeliku vahetust nii, et panin taseme max, mootor käima, siis vooli nipli otsa (et vedelik mootori peale ei tuleks) ja siis keerasin seda natuke lahti, kuni enam õhku välja ei ajanud. Siis mootor seisma. 10 min uuesti mootor käima, lasin soeneda töötemperatuurini ja õhutasin veelkord. Siis uuesti mootor seisma. 10 mootor käima ja uuesti õhutasin. Iga kord ajas õhku välja.
Ehk siis seda õhku peab sealt pärsi kaua välja meelitama.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 14 Apr, 2010 21:39 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 17 Dets, 2009 0:41
Postitusi: 49
peale jaotuskambri vahetust õhutasin samamoodi
kolmandal korral vist õhku ei tulnud enam

_________________
niipalju kui on inimesi on ka eri arvamusi


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 3 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 49 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia