Njah.. lauseehitus on kuidas on... kuid see mootoripeal olev adapter ei ole mitte termostaadikate vaid jaoutuskoht + temperatuuriandur+ õhutusventiil
Juttu oli sarnasest asjast omanik pajatab foorumis:
viewtopic.php?f=1&t=4629&start=15Veesärgis peabki surve sees olema, kui mootor töötab ja ka siis kui jahutusvedelik soe on.
Mina tegin pärast jahutusvedeliku vahetust nii, et panin taseme max, mootor käima, siis vooli nipli otsa (et vedelik mootori peale ei tuleks) ja siis keerasin seda natuke lahti, kuni enam õhku välja ei ajanud. Siis mootor seisma. 10 min uuesti mootor käima, lasin soeneda töötemperatuurini ja õhutasin veelkord. Siis uuesti mootor seisma. 10 mootor käima ja uuesti õhutasin. Iga kord ajas õhku välja.
Ehk siis seda õhku peab sealt pärsi kaua välja meelitama.
_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma