Chrysler Club Foorum
http://chryslerclub.ee/foorum/

Aju restart
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=32&t=6622
Leht 1 koguhulgast 1

Autor:  kaspara [ Esmaspäev 15 Veebr, 2010 18:12 ]
Teema pealkiri:  Aju restart

Oskab keegi öelda kuidas seda teha?

Autor:  craisu [ Kolmapäev 17 Veebr, 2010 9:44 ]
Teema pealkiri:  Re: sebring aju restART

a mix sa tahad restarti teha???

Autor:  kaspara [ Kolmapäev 17 Veebr, 2010 19:37 ]
Teema pealkiri:  Re: sebring aju restART

sest mittemidagi ei tööta ja see äkki võib aidata

Autor:  Luuser [ Kolmapäev 17 Veebr, 2010 19:50 ]
Teema pealkiri:  Re: sebring aju restART

kaspara kirjutas:
sest mittemidagi ei tööta ja see äkki võib aidata

Mis mõttes mitte midagi ei tööta? Seleta natuke laiemalt ja ehk saame siis nõuandeid pakkuda.

Autor:  kaspara [ Neljapäev 18 Veebr, 2010 18:41 ]
Teema pealkiri:  Re: sebring aju restART

muidu teine teema ka olemas sellekohta aga jutt on ise selline:

Tere, mure siis selles, et enam ei taha töötada üksgi elektri asi, ei peeglid klaasid, pagass ei avane, makk ei tööta ja kompu viskab ka koguaeg kui käima paned ennast miilidepeale, kuigi ennem on kilomeetite peale pandud, oskab keegi aidata, mida võiks vaadata? kas mingi kaitse või aju värk. enne oli küll probleem istmesoendustega ja kõrvalistuja aknaga, aga siis kui käis töökojas, vend vahetas veerimku detaile, oli hommikuka aku tühjaks saand ja peale seda ei töötand enam midagi, mis võiks viga olla, oskab keegi aidata?

ühesõnaga mitteüksgi lisaseade ja asi ei tööta, isegi salongivalgus, nagu nad ei saaks toidet vms, äkki tuleb akult neile eraldi juhe, mis kannatada saand?

Autor:  craisu [ Neljapäev 18 Veebr, 2010 18:59 ]
Teema pealkiri:  Re: sebring aju restART

aga kontrolli aku voolu :think:
mulle selgitati et kui akus nõrk vool siis pidi ka osaliselt lolliks minema
mul hakkas ABS tuli eile pölema ja akna automaatika ei tööta ka enam millegipärast (üles ja alla küll käib)
siis täna hommikul mõõtsin aku voolu ära, oli 12,58 aga öeldi et yle 13-ne peax olema
kui auto käib on vool 14,8 see pidi ok olema
ma ei tea kas see jutt muidugi õige on see lihtsalt ühe remondimehe arvamus
aga kuna aku on suht s...s kohas siis aku vahetus uue vastu mul lükkub edasi
kui ma targemax saan siis annan teada :roll:

Autor:  kaspara [ Neljapäev 18 Veebr, 2010 19:06 ]
Teema pealkiri:  Re: sebring aju restART

se pull hakkas just peale remonditöökotta viimisthommikuka oli aku tühi ja peale seda enam midgai ei töötand, aga eks ma mõõdan üle igaksjuhuks

Autor:  Luuser [ Neljapäev 18 Veebr, 2010 19:16 ]
Teema pealkiri:  Re: sebring aju restART

Kõigepealt, miks ei tee autot töökorda toosama töökoda kus veermiku remondis olles selline viga külge tuli? Esimesena tekkis minul sinu juttu lugedes kahtlus, et kas too remondimees juhuslikult ei otsustanud pisut keevitust kasutada? Kas siis lõikamiseks või millekski muuks ja ei ühendanud akut lahti kuna too asub teatavasti kehva ligipääsuga kohas? Kuidas seletad aku tühjenemist hommikuks? Kas toosama aku töötab praegu edasi? Kas kaitsmetele vool peale tuleb? Mulle meenub juhtum Voyageriga kus ka kogu lisavarustus korraga enam ei töötanud ja siis pika otsimise peale leidsin ikkagi mingi pisikese kaitsme seal kapoti all plokis mis läbi oli. Selle vahetamisega taastus kõik. See oli veel selline pisike imelik kaitse mis asus Voyageri kaitsme plokis natuke eraldi üleval ja oli tunduvalt väiksem kui ülejäänud. Sebringul ei oska öelda kuna õnneks pole vaja olnud midagi torkida. Tookord olin Voyageriga sama õnnetus seisus kui sina praegu ja küll olin enda üle uhke kui sellest veast ise üle sain.
Kas sul manuaali või skeeme pole?

Autor:  kaspara [ Neljapäev 18 Veebr, 2010 19:37 ]
Teema pealkiri:  Re: sebring aju restART

keevituse teemat ma ei usus eriti, aga relakaga oli lõigand küll, aga se oli olnud järgmine päev, kui aku tühjaks oli läinud, et siis hommikul sain kõne et ta tahtis hakata tagumisi amorte vahetama, aga ei osand pagassi lahti teha, siis vedasin ennats kohale ja aku oli tühi, siis juhtmed külge ja teise akupealt voolu, 5 sekki lasin seista niisama ja andsin võtit, siis läks käima, aga tundub äkki siis et aku poldgi tühi? sest tavaliselt peaks kauem aega võtma ju et käima saaks panna? ja sama aku töötab ka praegu edasi, kaitsmevärgi vaataks nüüd üle jah et kas tuleb, kusjuures kaitsmed ise olid korras, kapotiall plokis on küll 1 kaitse läbi, aga se istmesoenduse oma ja see koguaeg läbi old minuarust, kahjuks on need kaitsmed seal sellised imalikud suuured ja pole prooviks uut võtta ka kuskilt

Autor:  Luuser [ Neljapäev 18 Veebr, 2010 19:51 ]
Teema pealkiri:  Re: sebring aju restART

hmm :think:
Kontrolli igaks juhuks jah kaitsmed veelkord üle, lisaks kindlasti veendu, et vool ka peale kaitset edasi läheb. Võib ju olla, et pisike oksüdeerumine ühenduses ja kaitse küll korras aga vool edasi ei liigu. Minu voyal olid tookord ka peale päevasõidutulede kõik muud el.asjad vait ja pimedad. Ei pruugi sama viga olla aga eks kuskilt pead ju alustama.
Ja kui muu ei aita siis rool Ameerika Auto suunas ja loota, et ehk nemad saavad jagu.

Autor:  kaspara [ Neljapäev 18 Veebr, 2010 20:16 ]
Teema pealkiri:  Re: sebring aju restART

aga kas need kõik lisad võivad siis olla ühe kaitsmeall? ma mõtlen sela blokis mis kapotiall on?

Autor:  Luuser [ Neljapäev 18 Veebr, 2010 20:19 ]
Teema pealkiri:  Re: sebring aju restART

kaspara kirjutas:
aga kas need kõik lisad võivad siis olla ühe kaitsmeall? ma mõtlen sela blokis mis kapotiall on?

Ei, nad pole ühe kaitsme all aga ma ei mäleta kuidas need omavahel seotud olid. Äkki oskab mõni targem seda seletada, sellest on möödas juba päris mitmeid aastaid.

Autor:  kaspara [ Laupäev 13 Mär, 2010 17:50 ]
Teema pealkiri:  Re: Aju restart

asi korras siis, viga oligi ühes kaitsmes, aga se oli mingi junnialla ära peidetud ja nüüd töötab lkõik normilt;)

Autor:  Luuser [ Laupäev 13 Mär, 2010 20:31 ]
Teema pealkiri:  Re: Aju restart

Siis on hästi! :thumb:

Leht 1 koguhulgast 1 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/