Tänane kuupäev Kolmapäev 26 Juun, 2024 13:47

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 3 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: läks keema
PostitusPostitatud: Neljapäev 17 Dets, 2009 0:49 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 17 Dets, 2009 0:41
Postitusi: 49
autoks on sebring 2,7 2002a.
mure on selles et olles juba sõitnud 15km lõi millegipärast temperatuuri üles (läks keema) ja mootori paremalpool üleval oleva lõdvikute jaotuskambril lõi kaane pealt ära :)
kuna väljas oli 20C külma siis mõtlesin et radikas külmus ära kuid kui radika alumise lõdviku lahti lasin jooksis alles jäänud jahutusvedelik sealt ilusti välja
küsimus on selles et kas termostaat võib kinni jääda ja ei lase vett n.n suurele ringile või läks veepump tuksi
kuidas seda kontrollida saab ?
P.S
see vidin mis katki läks on juba uus ostetud kuid murelikuks teeb see et millest võis see alguse saada

_________________
niipalju kui on inimesi on ka eri arvamusi


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: läks keema
PostitusPostitatud: Neljapäev 17 Dets, 2009 10:25 
Eemal
Kasutaja
2002 Chrysler Sebring

Liitunud: Esmaspäev 28 Jaan, 2008 17:35
Postitusi: 307
see vidin seal üleval paremal, kus lõdvikud küljes on..tuleb välja vahetada..see on sellisest materjalist, mis lihtsalt koost pudeneb, lõpuks ei lähe mitte näidik keema, vaid surve kaob üldse ära. Mu kaasa tegi ise täitsa uue (ehitas sellele peale), niikauaks, kui saab lasta treialil uus kaas treida.. :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: läks keema
PostitusPostitatud: Kolmapäev 17 Veebr, 2010 9:23 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 17 Dets, 2009 0:41
Postitusi: 49
viga oli lihtne ja loogiline :roll:
nimelt oli jahutusvedelik kehvavõitu ja läx süldix
väike ringlus töötas ilusti niikaua kuni temperatuur tõusis ja pidi suurele ringile minema ja kuna radikas umbes siis läxki keema :think:
ja radikas voolas vist sellepärast ilustu tühjax kuna sellex ajax kui masina koju saime oli mootor radika juba üles soendanud ja väljas oli temp. ka juba -8 peale langenud
(kõik toimus õues kuna mul garaazi pole :( )
igatahes vahetasin selle katki läinud asja ära panin uue jahutusvedeliku sisse ja töötab ilusti siiani :)
mootori tuli jäi küll põlema mingix ajax aga see kustus hiljem ise ära, ehk oli kontakt niiske vist
ehk on sellest jutust kellegile abix kui peax midagi sarnast juhtuma

_________________
niipalju kui on inimesi on ka eri arvamusi


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 3 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 63 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia