Tänane kuupäev Pühapäev 16 Juun, 2024 7:50

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 28 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Õlivahetus
PostitusPostitatud: Kolmapäev 29 Okt, 2008 16:54 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 26 Juun, 2007 17:03
Postitusi: 38
Asukoht: pärnu
Tere,millise firma õli olete kasutanud ja soovitate? Ei pea esinduses enam vahetama, ega tea seega mis õli sealsed asjapulgad kasutavad. Kunagi kurvad kogemused commaga ja addinoli ei tahaks ka, kui siis ikka väga kvaliteetset.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 29 Okt, 2008 17:36 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
sul on 2,7L mootor - pane kindlasti täissünt ja 5W30 - ehk siis hästi kergekoelist ja vedelat õli, millel peab olema hea kuuma taluvus (no 30 toob selle alla, kuid õli ei tohi oma omadusi kõrgematel tempidel kaotada ja ei tohi hakata paksuks keema...)
Kindlasti soovitan mootor igaks juhuks seest läbi pesta.

Olen kasutanud motulit ja ka mootori pesu ning häiriv tiksumine on hakanud vaiksemaks jääma (ise kahtlustan et mootor on juba seest paksu ollust sees, seega veel tuleb teda pesta...)

siiamaani pole kurvastuseks olnud põhjust (kasutanud juba ühe tootja (motul) õlisid juba kolmel masinal aastast 2005.
Kõigepealt oli diisel voyager sina läks motul Xecc8100
Siis va nissani junn sinna Motul 6100
ja sebringusse siis:
Pilt

Teiste õlitootjate kohta ei oska eriti sõna võtta ehk Mobil1 sobib ka väga hästi.

Aga vaata garaazis ringi ning loomulikult ka üldises teemas on õlidest räägitud.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 30 Okt, 2008 0:26 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Pühapäev 26 Mär, 2006 23:30
Postitusi: 219
Asukoht: tln, hki ja muud kaunid linnad
õlide koha pealt olen hmm`iga nõus. olen ka kasutanud kogu aeg Motulit. CRDl 8100xcess, 2,5td 6100, Sebringul 8100xcess ja rattal 7100. niiviisi juba pea 3 aastat. pettuma ei ole pidanud.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 30 Okt, 2008 8:47 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Reede 17 Nov, 2006 8:32
Postitusi: 704
Asukoht: Saue
Mobiil: 5162495
Ise kasutasin ja kasutan Liqui Moly toodangut. :)

_________________
Life is a bitch and then you die.....


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 30 Okt, 2008 9:43 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1989 Jeep Wrangler

Liitunud: Kolmapäev 08 Veebr, 2006 0:03
Postitusi: 734
Asukoht: Eesti
Liqui Molyl pole jah midagi viga. :)

_________________
Jeep Wrangler 2,5l 1989 Müüdud - BMW 530d


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: ..
PostitusPostitatud: Neljapäev 30 Okt, 2008 14:48 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 26 Juun, 2007 17:03
Postitusi: 38
Asukoht: pärnu
Tänud info eest,aga palju filter võiks maksta?Ja kas mootorit on ikka ennem õlivahet.vaja läbi pesta,mul ees72000 hooldus.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 30 Okt, 2008 15:05 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
kuno...kuno....kuno.....
kas garaazis käisid???? seal on info ju olemas:
http://www.chryslerclub.ee/foorum/garag ... ID=2&MID=2

omanik pajatab teemat oled lugenud..... ka seal on hõigatud filtrite hindasid....
http://www.chryslerclub.ee/foorum/viewt ... c&start=15

otsingut kasutasid????


See kas sul on vaja mootor läbipesta kindla vastuse saad kui karteripõhi (õlipann, oli pan) eemaldada siis näed kui mudane või puhas mootor seest on.
Mootori pesu kohta on kaheti arvamusi
1. öeldakse, et ei tohi pesta kuna võib mustusega ummistada mõne õlikanali........ vastus: kui juba psu ummistab siis see mustus võib selle kindlasti mõni aeg hiljem teha.
2. Jah tasub pesta, kuna siis väljub mustus koos õliga (mõtlen mootori pesu mida lisatakse vana õli hulka enne õli vahetust, mitte spets mootoripesuõli...

mina pooldan pesu.... kuna leotab nii mõndagi mootori seest lahti, mis kunagi kehva õli kasutamisel kuhugi nurka kogunud.... Leotab paksu lahti ja tuleb koos õliga ilusti välja...
ja ise olen kasutanud seda:
http://www.motul.com.ph/product_line_up ... ers07.html
Nii Diisel voya puhul kui ka sebringu puhul.
oskan nii palju öelda, et motuli kasutamisel ja mootori pesu tulemusena on hüdrotõukuri klõpsimine pea aegu lakanud... kuigi hooti ikka tiksub mõni kord.
Aga eks ma pesen seda mootorit edasi.

vabandust, et jälle motuli teemal aga midagi lugemiseks:
http://www.p1-performance.com/pdf/oildoc.pdf

antud teema puudutab ka 2,7V6 nõrga kohta - paksu teket..... ka osade kinnijäämist jne...

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: ´´
PostitusPostitatud: Reede 31 Okt, 2008 21:55 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 26 Juun, 2007 17:03
Postitusi: 38
Asukoht: pärnu
´Tänud,tänud aga pärnus seilates motulit ei leidnud,niisiis võtsin Valvolini 5w-30,seepärast,et peaks kõva tsõna olema õlimaaailmas.. filter fram aga hinnaks 60- Mr Green räägitakse,et ka penzoil olevat usakatele sobiv aga mis olemas see ka karterisse igatahes!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 31 Okt, 2008 22:25 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 29 Juul, 2008 21:10
Postitusi: 606
Asukoht: Ida-Virumaa
Penzoil on hea küll. Olen seda juba kahes autos kasutanud. Taru Top- parts müüb ameeriklastele kah seda õli. Valvoline´s ma küll eriti kindel ei ole. Vajab liiga palju reklaami ja varasem kogemus küll kõige parem ei ole.

_________________
Polegi nii rumal kui pealt paistab.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 05 Nov, 2008 13:22 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Chrysler Sebring

Liitunud: Teisipäev 10 Apr, 2007 20:45
Postitusi: 397
Asukoht: Tallinn
Mida arvata soovitusest, et vanemale üle 100 000 km sõitnud mootorile, kasutada Valvoline Max Life poolsünteetilist mootoriõli?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 05 Nov, 2008 14:16 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Ei ja veel kord EI
See ei ole "tavaline" mootor, mis vajaks paksemat õli
tutvu sellega: http://www.chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=3825
ja sealt toodud järeldustest.
Ükski väide ei toeta poolsüntõli
Maxlife - kaubamärk - oluline oleks, et õlis sisalduks ka n.ö. "antifoam" aineid.

ok eelmine jutt oli siis spetsiifiline 2,7 V6 kohta aga bono sul ju 2.0 R4......
Aga ei näe ikkagi põhjust miks minna üle kehvemale spetsiifikale.... pigem mida vanem mootor seda paremad võiksid olla hooldusvahendid.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 05 Nov, 2008 19:04 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Chrysler Sebring

Liitunud: Teisipäev 10 Apr, 2007 20:45
Postitusi: 397
Asukoht: Tallinn
Mul juhtus selline lugu, et viisin auto õlivahetusse ja ei öelnud oma konkreetset soovi. Ma ei tea, kas nad siis ei näinud klepsu, igatahes täissünt vahetati Max Life poolsündi vastu. Kui nüüd juuksekarv lõhki ajada, siis peaks vist mootori sisepesu tegema ja ikkagi täissündile tagasi minema? Mootor on jah väiksemat sorti ehk 2.0.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 05 Nov, 2008 19:22 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
nii hull see asi nüüd ka ei ole, et kohe pessu ja uus asemele. ;)
See üks välp ei tee nüüd küll sellele mootorile (2.0) midagi.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 05 Nov, 2008 21:58 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler 300M

Liitunud: Teisipäev 21 Nov, 2006 12:48
Postitusi: 2246
Asukoht: Tallinn
Bono ära põe, minu autole on kogu aeg "Ameerika Autos" korralisel hooldusel õlivahetuse käigus pandud Maxlife 10W40 P/S mootoriõli 5,2 liitrit 546.- EEK. Nii juba üle 2 aasta ja probleeme pole! Sealsed tuttavad remondimehed rääkisid ka sedasama juttu, et üle 100 000 läbisõidu puhul pidi see parim hinna ja kvaliteedisuhe olema.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 06 Nov, 2008 11:35 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 26 Juun, 2006 22:38
Postitusi: 1384
Asukoht: Helsinki
Mobiil: 58333448
Maxlife 10W40 P/S , ka minu auto soolikates voolamas. Mingit probleeme ei ole. Et aga 111Tom nii kallilt seda kätte saab :shock: .Autoasjast 360.-


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 28 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 24 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia