Tänane kuupäev Pühapäev 28 Apr, 2024 1:09

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Kolmapäev 18 Nov, 2009 10:27 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 17 Nov, 2009 16:10
Postitusi: 29
Milles võib olla probleem? Peale käivitamist kustub ära, käsipidur peale tõmmates süttib, nagu peab ja pidur maha lastes kustub. Mingi aja pärast kuuldub plinn ja tuli süttib. Piduriõli tase on ka normis. Kas kellelgi on olnud sellist probleemi, ei oska kusagilt viga otsida.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 18 Nov, 2009 12:41 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Käsipidur ei ole mitte kuidagi seotud tavapidurisüsteemiga, seega õlitase ei ole selle süsteemiga seotud.
Ehk siis käispidur ei kasuta tavapiduri tagumisi klotse vaid seal on eraldi trummelpiduri süsteem ühendatud otse trossiga kangi külge.
Seega kontrolli käsipiduri tule andurit, see võib olla vigane.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 18 Nov, 2009 14:37 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 17 Nov, 2009 16:10
Postitusi: 29
Enamusel autodel on pidurivedeliku taseme ja käsipiduri märgutuli sama. Käsipiduri lülitiga kõik korras ja see toimib seni, kui käib plinn ja see tuli miskipärast süttib.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 18 Nov, 2009 21:35 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 29 Juul, 2008 21:10
Postitusi: 606
Asukoht: Ida-Virumaa
Nagu eelpool mainitud, kontrolli käsipiduri tule lülitit. Ei ole küll täheldanud, et paljudel autodel oleks käsipidur ja õlitaseme tuli ühe alla viidud. Käsipiduri tuli on ikka eraldi asi. Kokku on viidud piduriõli taseme ja piduririkke tuled. Tavaliselt tähendabki pidur rike õli taseme langust. Käsipiduri tuli on; ring, mille sees on täht P ja külgedel kriipsud (nagu trumli klotsid)
Taseme tuli on ; ring, mille sees on ! ja külgedel kriipsud.
Kasutatakse ka ringi, mis on tühi ja kahel pool on katkendlikud kriipsud. See on piduritulede rikke näitaja (lamp on läbi põlenud). Seda ei kasutata igal masinal.

_________________
Polegi nii rumal kui pealt paistab.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 59 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia