Tänane kuupäev Pühapäev 28 Apr, 2024 0:38

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Neljapäev 08 Jaan, 2009 18:57 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 17 Dets, 2008 23:29
Postitusi: 7
Asukoht: Tallinn
Terekest, sai siin hiljuti ostetud Sebring 2.0 manuaal 2004a, muidu tore kõik ,aga külmalt mootor teeb kuidagi väga palju plärinat - hääl on umbes nagu diisel Transit-il ,tiksub ja lagiseb aga soojalt töötab suht vaikselt .
Äkki mõni inimene viitsib kommenteerida ,kas see ongi nende autode omapära ?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 08 Jaan, 2009 20:46 
Eemal
Kasutaja
2002 Chrysler Sebring

Liitunud: Esmaspäev 28 Jaan, 2008 17:35
Postitusi: 307
nii vist jah neil on..mul küll 2,7 aga teeb jube koledat häält, kui külm on..selline tunne on ,et keegi krõmpsutab plekki kapoti all Mr Green ...aga oled sa enne külmasid õli ära vahetanud, mul kipub nii tegema eriti siis, kui õlivahetus peale hakkab tulema :niks: ...vanem õli läheb kiiremini paksuks ja metalli osakesed õlis teevadki seda häält...aga parandage mind, kui ma eksin :niks:
Jah loll küsimus..oleks pidanud küsima nii, et kas sa peale ostmist vahetasid kõik mahlad ära?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 08 Jaan, 2009 21:00 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 05 Veebr, 2006 16:58
Postitusi: 619
Asukoht: Tallinn
mul teeb ka. max 2 sekundit, siis on vaikne. või tegelt.... siis hakkab raadio mängima. ma arvan, et sa peaksid raadio valjemaks keerama.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 08 Jaan, 2009 21:08 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Teisipäev 09 Mär, 1971 8:00
Postitusi: 2510
Minu 2.7 nurrub üsna vaikselt. Mari 2 liitrine Neoni bensukas aga uriseb nagu noor diisel. Silberautost öeldi et see on täiesti ok.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 08 Jaan, 2009 22:29 
Eemal
Kasutaja
2002 Chrysler Sebring

Liitunud: Esmaspäev 28 Jaan, 2008 17:35
Postitusi: 307
aga jah..mulgi see hääl vast mingi mõni minut...siis ma jooksen tuppa kohvi jooma..aga kui mootor on mingi 3-4 min käinud, siis ei tee enam...külmal ajal on see normaalne vist kõigil autodel..õli läheb ikka mingi kohani natuke jäässe..või väga külmaks ja kui uus auto on, siis on koguaeg selline tunne ,et miski on jama... :niks:


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 08 Jaan, 2009 23:16 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
minu 2,7 käivitamisel korraks koriseb - geneka rihm on puine ning pinguti tiba aegunud, kui rihm soemaks läheb ja haakub ilusti rullikutega, või pinguti tiba liigub on hääl väga ok.
Kohati küll tiksub aga väga harva

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 09 Jaan, 2009 9:18 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1989 Jeep Wrangler

Liitunud: Kolmapäev 08 Veebr, 2006 0:03
Postitusi: 734
Asukoht: Eesti
Kui manuaal, siis 2liitristel teeb see sidurikorv sellist häält, vist. Proovi, pane mootor tööle ja vajuta sidur alla, vaata kas hääl kaob ära.

_________________
Jeep Wrangler 2,5l 1989 Müüdud - BMW 530d


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 20 Jaan, 2009 9:44 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Chrysler Sebring

Liitunud: Teisipäev 10 Apr, 2007 20:45
Postitusi: 397
Asukoht: Tallinn
Sidur koliseb jah manuaalil. Ja huvitav on see, et ametlikust müügisalongist on öeldud, et see peabki nii olema! Kui keegi oskaks või viitsiks, siis võiks selle probleemi siin lahti seletada, et kuidas temperatuur mõjutab mingeid siduri survelaagreid või isegi auto asend, kas kaldu või otse. See va diiseli klõbin ei ole ju pidev.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 28 Mai, 2009 13:34 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 17 Dets, 2008 23:29
Postitusi: 7
Asukoht: Tallinn
No nii, nüüd on siis selge ,kuskohast see diisli login mootorisse tuli, käigukasti otsalaager oli läbi - see pani kohe põntsu sidurile


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 53 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia