Tänane kuupäev Neljapäev 23 Mai, 2024 8:52

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 10 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Sebringu pukseerimine
PostitusPostitatud: Kolmapäev 25 Nov, 2009 14:45 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 02 Okt, 2006 21:04
Postitusi: 129
Asukoht: Tartu
Kas võib vedada nööri otsas, kuna automaat kast tal. Pole nagu kunagi vajadust olnud aga olen kuulnud, et võib ja ei või :D
oskab keegi midagi tarka öelda selle kohapealt :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K:Sebringu pukseerimine
PostitusPostitatud: Kolmapäev 25 Nov, 2009 16:31 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Teisipäev 09 Mär, 1971 8:00
Postitusi: 2510
Kusagilt on meelde jäänud et võib aga mitte üle 60 km/h.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K:Sebringu pukseerimine
PostitusPostitatud: Kolmapäev 25 Nov, 2009 17:53 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
ja 50km korraga, soovitavalt mitte ületada 60 km/h piiri, pigem hoida 50 juures
Tegelikult on selle kohta ka käsiraamatus märge olemas :roll:

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K:Sebringu pukseerimine
PostitusPostitatud: Kolmapäev 25 Nov, 2009 18:24 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 25 Dets, 2006 22:49
Postitusi: 363
Asukoht: Edikgrad
Vennad, kes remondivad automaatkaste räägivad, et võib vedada kuni 30km/h ja mitte üle 20km, siis peab kasti täielikult maha jahutama, kuna õli pidi kuumaks minema ja kettaid põletama hakkama.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Sebringu pukseerimine
PostitusPostitatud: Kolmapäev 25 Nov, 2009 19:41 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Neljapäev 04 Sept, 2008 15:42
Postitusi: 315
Asukoht: Tallinn
Alari kirjutatu on ka minu mälus nõnda. Aga kui hmm ütleb, et sebringu käsiraamatus on teisiti, siis vast sebringul nii ka on.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Sebringu pukseerimine
PostitusPostitatud: Kolmapäev 25 Nov, 2009 20:01 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
kontrollin üle...
Kunagi sai siin räägitud... ja sellest see asi meelede jäänud aga see on mälu...
Iga mitte töötava asja kohta - mida vähem ja aeglasemalt liigutada seda parem

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Sebringu pukseerimine
PostitusPostitatud: Kolmapäev 25 Nov, 2009 23:42 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 02 Okt, 2006 21:04
Postitusi: 129
Asukoht: Tartu
sai sii täne veetud masinat 35 km ja kiirusega 30-40 km/h,vahepeal sai ka väikeseid pause tehtud.Ise loodan et kastile viga ei teinud.Aga vedamise põhjus siis see,et suur õlileke ja ei julgenud edasi sõita.Sai siis masin kanalile aetud ja lekke põhjus välja selgitatud.Lekke põhjustas siis õli(rõhu) andur ,see asub mootori salongipoolsel küljel leegitorude kohal.Andur oli katki ja ajas juhtme pistikust õli välja.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Sebringu pukseerimine
PostitusPostitatud: Neljapäev 26 Nov, 2009 9:24 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Siis oled ikka õnnega koos, sest andur poleks köhatanudki, kui õlisurve oleks kadunud.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Sebringu pukseerimine
PostitusPostitatud: Neljapäev 26 Nov, 2009 11:53 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Teisipäev 09 Mär, 1971 8:00
Postitusi: 2510
Kasti õli on sellise haisuga et mingi hetk pead lihtsalt märkama leket. Samamoodi sain Mari autol lekke jälile. Kah anduri vahelt.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Sebringu pukseerimine
PostitusPostitatud: Neljapäev 26 Nov, 2009 18:13 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev 06 Juun, 2006 18:26
Postitusi: 367
Asukoht: Pärnu
Minu isendil oli täpselt sama õlileke. Andur maksis Ameerika Autos 257.-raha ja vahetus võttis aega umbes 30 minutit. Ainult mootor peab jahe olema, muidu põletad käed :ei:

_________________
Selge mõistuse esimeseks eelduseks on enamike arvamusega mittenõustmine. Oscar Wilde


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 10 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia