Tänane kuupäev Laupäev 27 Apr, 2024 18:16

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 18 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Esituled
PostitusPostitatud: Esmaspäev 24 Mär, 2008 9:59 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
tulede kohta on suht suur teema olemas, kuid minu tähelepanek on tiba teisest vallast.
Nimelt sebringul on nii, et kui lülitada pooltulede pealt täistuledele siis kustutab pooltulede niidi (H4 pirnil) ära ning lülitab ümber ainult täistulede niidile. Nüüd kui täistuledelt tagasi pooltuledele lülitada jäävad hetkeks põlema nii pooltuled kui täistuled ning valgusvihk on päris hea.
Küsimus kuidas olesks võimalik nii sättida, et jääks täistulede ajal põlema ka pooltuled??
mingi releega??? Pooljuhiga??? või on spetsiaalne lahendus olemas??

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Esituled
PostitusPostitatud: Esmaspäev 24 Mär, 2008 10:53 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 22 Veebr, 2008 21:24
Postitusi: 98
Asukoht: Keila
See huvitaks mindki, sest asi on Eestis täiesti lubatud ja valgust pole kunagi liiga palju.

Samas on mul üks küsimus veel, (vabandust, et selle siis teemasse topin) ma täheldasin oma autol, et tulede klaasil on selline imelik jälg pirnide kohal, nagu oleks kuuma saanud. Kas see on tulnud tavalistest kaugtuledest või on eelmine omanik tugevamaid pirne katsetanud. On kellelgi veel midagi sellist olnud?

_________________
So, where's the Cannes Film Festival being held this year?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 24 Mär, 2008 12:32 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 05 Veebr, 2006 16:58
Postitusi: 619
Asukoht: Tallinn
Kahe niidi põlemine toodab "kirvega võttes" kaks korda rohkem kuumust, seega ei soovita. Teeb reflektorile liiga. Kaks niiti töötavad korraga ka täistulesid vilgutades (muidugi ei jää need püsivalt põlema), st ei tõmba kangi täitsa lõpuni.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 24 Mär, 2008 13:27 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
see klaasi hägusus on täitsa olemas ning pole veel kohanud, millel seda ei ole (vbl uuematel kui 2004 pole veel jõudnud klaas hägustuda)
sama asi on ka nt honda H-RV-l ja teistel uuemate tüübi tuledel, millel plastikust hajutita klaasidel.

nt opel combol põleb kaks niiti täistulede ajal nii pooltulede oma kui kaugtulede oma.
kui tekitab kuumust - siis on võimalik ka jahutus orgunnida kui vaja.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 24 Mär, 2008 21:34 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 11 Juun, 2006 12:37
Postitusi: 501
Asukoht: Harjumaa
Ma soovitan Kulibinit mitte mängida ja endale lisatuled osta, kui põhilaterna kaugtulest väheks jääb.

infot


Viimati muutis eero, Esmaspäev 31 Mär, 2008 22:38, muudetud 1 kord kokku.

Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 24 Mär, 2008 22:06 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 26 Jaan, 2008 16:32
Postitusi: 35
Asukoht: Tallinn
Mul on kohe siit üks küsimus, et kus oleks kõige targem lasta lisatulesid paigaldada?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 24 Mär, 2008 22:19 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
lisatulede teema on olemas...
isiklikult arvan, et lisatuled teevad sebringu tiba näotuks ja armetuks - täiesti personaalne arvamus.
kui suurt kuumust see teine niit siis tekitab võrreldes seda, et suviti on nii või naa soe eriti veel kuskil lõunamaal..... kas siis need reflektorid on nii nõrgad, et lisa 10-15 kraadi tapavad kohe ära??

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 24 Mär, 2008 22:29 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 31 Jaan, 2007 22:22
Postitusi: 891
Asukoht: L-VIRUMAA
Ütlen ausalt et ei ole veel jõudnud sebringu tulesid uurida aga Toyota avensisel (millel lähi ja kaug tuled eraldi )on analoogne süst.Asi lihtsalt ühes relees kui sillad peale panna jääb lähituli kogu aeg põlema ,puudus ainult selles et se kurnab liialt akut ,puuduse kõrvaldamiseks tuleks iga kolme kuu järel aku üle laadida siis ei juhtu midagi hullu :)

_________________
Ei ole halba ilma heata! Raha paneb rattad käima!!!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 25 Mär, 2008 1:19 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 11 Juun, 2006 12:37
Postitusi: 501
Asukoht: Harjumaa
Tee nii, et täistule releega paralleelselt ühenda üks täiendav relee, mille juhtahel on sama mis täistule releel ja millega saab anda alternatiivselt toidet pooltulele. Nii, nagu lisatulesid ühendatakse. Kui pooltuled põlevad, on see relee katkestatud (kuna seda juhib täistule lüliti) ja täistuled kumama ei hakka.

(Ma ei tea, kas sebringul on tuled releede kaudu ühendatud või käib kogu vool lülititest läbi. Kui pole releesid tehasest ette nähtud, on need mõtekas paigaldada).

Ja ma pole ikka veel kindel, kas ma sain ikka õigesti aru: sa tahad ühes ja samas H4 pirnis panna mõlemad niidid korraga põlema?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 25 Mär, 2008 8:54 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
eero kirjutas:
Ja ma pole ikka veel kindel, kas ma sain ikka õigesti aru: sa tahad ühes ja samas H4 pirnis panna mõlemad niidid korraga põlema?

jah sa said õigesti aru.
Releede peale mõtlesin isegi... praegu uurin teostuse võimalikkust

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 25 Mär, 2008 19:52 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 11 Juun, 2006 12:37
Postitusi: 501
Asukoht: Harjumaa
Sellise kombo puhul ma näen ohtu, et h4 pirni sees võib kuumus muutuda suuremaks kui see, mida niidid taluda võiks. Samas on olemas h4 pirne kus täistule niit on 100 vatine. Kui sa 55+60w korraga põlema paned, saad 115 vatti teed valgustama ja laterna sisest sooja tootma, see pole väga palju suurem number.

Oletamine on kõikide jamade ema. Seega ega me enne milleski kindlad olla ei saa kuni sa oma autole selle tuuningu ära teed ja siis näiteks poole aasta pärast annad tagasisidet pirnide kestmise, üle elatud tulekahjude jms võimalike kaasnähtuste osas.

Ps. mu pere teine auto (mitte-mopar) omab pool ja täistuld tehasest eraldi laternates ja jätab poolikud põlema kui täied peale panna. See on nelja laternaga autodel üpris tavaline ja selline komplekt annab minu arust väga hea valguse.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 25 Mär, 2008 21:10 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Teisipäev 09 Mär, 1971 8:00
Postitusi: 2510
eks jääme ootama uut teemat, kuidas sulanud pirne pesast kätte saada :D

Suhtun skeptiliselt sellisesse lahendusse.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 25 Mär, 2008 21:57 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
mingi põhjus peab olema, et mõlemad niidid ei põle - ei usu, et see, kes sellise lahenduse välja mõtles päris tumba oli.
Samas heietused on heietused.....

Nüüd on vaja ära mõõta/teada saada kuumuse vahe kraadides...
siis saab edasi minna - enne ei hakka midagi ringi ehitama.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 26 Mär, 2008 18:13 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 11 Juun, 2006 12:37
Postitusi: 501
Asukoht: Harjumaa
Ma tegelt pean ka ikka õigeks seda mida ma kõigepealt soovitasin. Aga ma olen üpris kaua klienditeenindajamise/teenusepakkumise sektoris töötanud ja suhtun mõistvalt igasugustesse soovidesse. "Kuhu soovite? Põrgusse? Olge lahked, istuge peale, sõidame!" Mult küsitakse analoogseid põrgusse-sõidutamise-teeneid üle päeva :)

Seega, kui tuled on nõrgad, mõtle ikka lisatulede peale. Disaini poolest on neid saadaval erineva suuruse ja kujuga ja kui paigaldad mõne aftermarket bodykiti või esistange siis saad võibolla lisatuled integreerida stangesse ka. Kas sul udukad on? Viska metsa ja pane uduka pessa lisatuli asemele (kui tihti on REAALSELT udukaid TARVIS?).

Võimalik on veel (1) osta teistsugune auto, millel on paremad tuled tehasest; ja (2) lasta paigaldada HID komplekt korralikus asutuses kes ühtlasi võtab endale vastutuse selle muudatuse tänavalegaalseks registreerimise osas. Need variandid nõuavad muidugi mitmeteiskümne tuhande üleliigse raha olemasolu.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 27 Mär, 2008 19:04 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Chrysler Sebring

Liitunud: Teisipäev 10 Apr, 2007 20:45
Postitusi: 397
Asukoht: Tallinn
Olen esituledega rahul. Esitule pirnidel on erinevatel tootjatel erinevad parameetrid. Võimalik, et alates 2003 on midagi esituledes parandatud. Praegu kasutan ACDelco H13 pirne.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 18 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 52 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia