Tänane kuupäev Pühapäev 28 Apr, 2024 2:16

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 21 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Õli tuli
PostitusPostitatud: Neljapäev 20 Mär, 2008 23:32 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 13 Aug, 2007 15:56
Postitusi: 4
Asukoht: tallinn
Tere,

Probleem selles, et õli tuli hakkab aegajalt vilkuma kui pidurdad ja seisad foori taga. Õli tase on normis.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 21 Mär, 2008 2:04 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 27 Veebr, 2006 13:54
Postitusi: 631
2,7 mootor,õlipump ning õlituskanalid,ühesõnaga kehv õlitus.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 22 Mär, 2008 20:21 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 26 Jaan, 2008 16:32
Postitusi: 35
Asukoht: Tallinn
Pese ehk mootoripesuvahendiga mootor läbi.
Siis on kaks võimalust kui mootor seest sitane on, et kas ummistab õlikanalid täitsa ära või peseb korralikult kanalid puhtaks.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 23 Mär, 2008 20:26 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 31 Jaan, 2007 22:22
Postitusi: 891
Asukoht: L-VIRUMAA
Kui mootoril klõbinat sees ei ole siis võib se mootori pesu veel aidata aga muidu tundub et viga õli pumbas.

_________________
Ei ole halba ilma heata! Raha paneb rattad käima!!!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Vastus
PostitusPostitatud: Teisipäev 20 Okt, 2009 23:00 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2006 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 17 Aug, 2006 13:57
Postitusi: 322
Asukoht: Tallinn-Haapsalu
Kontrollige õlisurve andurit. Minul oli abi sellest...

_________________
FORTES FORTUNA ADIUVAT


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Õli tuli
PostitusPostitatud: Teisipäev 20 Okt, 2009 23:27 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Mootori pesu on alati kahe otsaga asi.
Kui sa tead, et oled kasutanud head õli, pole pesul mõtet.
Kui on kastutatud õli, mis kõrgetel temperatuuridel setet tekitab võiks kasutada korraks pesu kuid..... pesuga võib kaasneda mõningate tihendite (nt klapisääre) vahetus aga ei pruugi.
Seega mõtle hoolikalt enne enda jaoks asi läbi ja võimalusel soovitaks enne karteri alt võtta ja veenduda mis seal pesitseb... Kui on puhas, ära pese, kui on sitane....

Pigem kontrollige kõigepealt anduri olukord ära.
teiseks õli surve sooja mootoriga,
kolmandaks vahetage õli ja filter
neljandaks võib alles mootori pesu kasutada...

Seega oleks minu soovuitused sellised.

Endal kogemus, Motul õli ja seda mootoris kuskil 3L max (4,7 asemel) ning ei mingit õli tule vilkumist.... ma tean, et oli hoolimatu aga no näed... see järel vahetasin õli ning nüüd varsti jälle õlivahetus käes, olen juba 2L juurde valanud... ees ootab klapisäärete tihendite vahetus... hetkel siis vaba raha puuduminse tõttu edasi lükatud.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Õli tuli
PostitusPostitatud: Teisipäev 20 Okt, 2009 23:36 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 16 Sept, 2007 19:47
Postitusi: 267
Asukoht: Harjumaa
Mahaaniline manomeeter külge, ja kui see ka alarõhku näitab, siis on pump, või raamsaaled.
Eeldades, et õli Grupskaja ajast sees pole.
Mina isiklikult vanat mootorit ei peseks, kuna olen pestud mootori kepsusaalesi näinud ;)

_________________
Don`t drive faster then you angel can fly


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Õli tuli
PostitusPostitatud: Kolmapäev 21 Okt, 2009 10:27 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Esmaspäev 17 Nov, 2008 23:51
Postitusi: 105
Asukoht: Rakvere
Endalgi väreleb või läheb põlema õli tuli kui käik sees foori taga seista ja pöörded langevad 5-600 juurde. Vahetasin õlisurveanduri ära. Ise peale seda rohkem ei täheldanud õli tule vilkumist kuid naine ütles et olevat jälle vilkunud/põlema läinud. Pean vaatama veel juhtmestiku üle.
Tegu siiski 300M 3,5'ga


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Õli tuli
PostitusPostitatud: Kolmapäev 21 Okt, 2009 16:25 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 16 Sept, 2007 19:47
Postitusi: 267
Asukoht: Harjumaa
Aga mis siin siis ikka pikalt heietada, mahaaniline mõõdik peale korraks, ja rahu on maapeal.
Sellega saad kindlust ja teavet "tegelikust" õlirõhust.
See peaks kõik kahtlused ja kõhklused peletama elektroonsete mõõteriistade korrasolekust.

_________________
Don`t drive faster then you angel can fly


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Õli tuli
PostitusPostitatud: Kolmapäev 21 Okt, 2009 17:45 
Eemal
Kasutaja
2000 Hyundai Coupe

Liitunud: Esmaspäev 30 Okt, 2006 12:39
Postitusi: 244
Asukoht: Tartu
palju see õlisurveandur maksta võib sebringule 2.7


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Õli tuli
PostitusPostitatud: Kolmapäev 21 Okt, 2009 21:04 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 25 Dets, 2006 22:49
Postitusi: 363
Asukoht: Edikgrad
Minul oli selline asi tingitud p.... õlifiltrist, ehk siis tehase praagist. Peale vahetust ei langenud ka pöörded enam nii madalale


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Õli tuli
PostitusPostitatud: Neljapäev 22 Okt, 2009 9:43 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Esmaspäev 17 Nov, 2008 23:51
Postitusi: 105
Asukoht: Rakvere
mu 300'se eelmine omanik väitis kah et õlifiltrist on see tingitud.
Väidetavalt lasi ta õlirõhu ära mõõta ja oli kõik normis olnud.
Aga mind ikkagist häirib see tuli ja pean leidma üles põhjuse miks ta põlema läheb.
300'le oli õlirõhuandur natuke üle 300.-


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Õli tuli
PostitusPostitatud: Esmaspäev 08 Veebr, 2010 20:16 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 26 Juun, 2007 17:03
Postitusi: 38
Asukoht: pärnu
Tere,nüüd siis minu sebringul ka see tuli foori all plingib..masin sõitnud alla saja tuhhi ja korraspäraselt õli vahetatud,viimati 2 kuud tagasi..kirjutage palun,kuidas olete asjas sotti saanud ja viga lahendatud,asi korda saanud..


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Õli tuli
PostitusPostitatud: Esmaspäev 08 Veebr, 2010 21:23 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Teisipäev 09 Mär, 1971 8:00
Postitusi: 2510
Minu autol põhjustas seda õliandur. Peale vahetust pole vilkunud kordagi.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Õli tuli
PostitusPostitatud: Esmaspäev 08 Veebr, 2010 22:25 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Alusta kindlasti õlirõhu mõõtmisega - st manomeeter külge ja tee kindlaks kui suur on tegelik õlirõhk. Sellega saad teada ka kas masina andur on korras või mitte.

Tegelikult on soovitav paigaldada eraldi näidikuga õlirõhu näitaja.... kuid kahjuks pole salongis eriti kuhugi seda näidikut sobivalt paigaldada...

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 21 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 58 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia