Asi veidi selgem ja jällegi segasem. Pandi kasti ATF+3, mis tal originaalis oli ei tea. 95% usun, et tehase õli, sest ostes oli läbisõit 45k ja vaevalt, et keegi kasti õli vabatahtlikult vahetanud oleks nii väikese läbisõidu puhul. Igatahes tekkis mure peale õlivahetust, enne oli kõik laitmatu.
Mida asjatundjad soovitaks teha? Nõks on nõme ja segamise faktor segamiseks, aga kindlasti ei mõju ta pikemas perspektiivis kastile endale ja ka muudele komponentidele hästi.
Kas lasen ATF+4 panna? Kas siis läheb kohe ka uus filter, kuigi see just vahetatud?
Või Silberisse ja kasti "aju" resettima ja vekoode lugema kõigepealt? Asjatundjad võiks ka siin öelda, kas reaalselt miskit välja ka loeb arvestades, et probleem tekkis õlivahetusest ja mitte tavapärasest kasutamisest?
Tänud linkide eest, lugesin läbi!
Nonii... leidsin sellise asja sealt ingk. tekstidest:
To quote Mopar Magazine, “ATF+4 is the right fluid for Chrysler automatic transmissions built since 2001.”
After that date (1999 ja hilisemad masinad) ATF+4 is to be used in all automatics.
Olen küll tehnika asjades kodus, kuid kahjuks 1:1 mõõdus auto on suht võõras asi, et ise miskit nokitseda... pole ka kohta