Tänane kuupäev Laupäev 27 Apr, 2024 21:19

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 10 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Esmaspäev 05 Nov, 2007 16:02 
Loodetavasti kurdan muret õiges alafoorumis...

Nimelt sai autol tehtud 96 tuhande hooldus, mis sisaldas ka automaatkasti õli vahetust (minul pandi ka uus õlifilter, kuigi service raamat seda ei nõua mingil põhjusel). Peale hooldust tekkis aga mure. Nimelt IGA kord kui auto vahetab 4-lt käigult 3-le käib kastist läbi NÕKS. Selline "pidurdav" nõks, nagu laseks siduri liiga kiirelt lahti. Juhtub nii automaat-rezhiimis kui ka ise kästitsi Stick'iga käiku vahetades. Nii kõrgematel mootoripööretel kui ka madalatel. Juhtub IGA kord ilma ühegi erandita ja ainult 4-lt 3-le vahetades. Muus osas on kõik väga ok (üles vahetamine ja 3-lt 2-le, 2-lt 1-le on OK!) ja enne õli/filtri vahetust oli kõik ok... :tige:

Olen sõitnud lühikesi otsi, pikemaid otsi, +10 ja -2 kraadiga, alati sama asi!

Kasti läks väidetavalt õige õli - ATF+3 ja töö tegi tubli mees tublis firmas, niiet siinkohal ei tohiks muret olla.

MIDA TEHA? 2.7 mootor ja 4-speed kast peaks päris paljudel olema (ka 300M meestel) - ehk teabk keegi miskit soovitada? Elektrooniline "kasti aju" nullimine äkki?

Ehk siis õpetus - ära puuduta seda, mis töötab!


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 05 Nov, 2007 16:25 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Chrysler Neon

Liitunud: Teisipäev 16 Okt, 2007 10:17
Postitusi: 453
Asukoht: Rohuneeme - Tallinn(Sikupilli) - Liigvalla
Mobiil: 56806824
Julgeks väita millegi lagunemis algele... Loogiliselt võttes hilineb kolmanda käigu solenoid ümber lülimisel. Neljas lülitab välja, tekib hetkeline vabajooks ja siis lülitab sisse kolmas. :think: Hullem oleks kui se kõik toimiks teistpidi...

_________________
Vahel lihtsalt jookseb kuul kokku...
Kõik metallitööd meilt! Obadus OÜ


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 05 Nov, 2007 16:54 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
See, kui kastis hakkavad toimuma anomaaliad on tagajärg mis põhjustatud mingi osa, detaili, klapi vms ebakorrekstest tööst mille on põhjustanud ebakvaliteetne/nõuetele mitte vastav õli/vedelik.
Sest jama ju põhjustatud just pärast hooldust.

Väga harvad on juhused, kus detail ise on defektne.

lisan siia ja ikka kordan ennast: kasti peab panema ühte marki ja õiget tüüpi õli milleks on ATF +4 mis vastaks Mopari ATF tüübile 9602.
vastavasisuline väljavõte manualist.


Manused:
kaigukast.JPG
kaigukast.JPG [ 91.44 KB | Vaadatud 3139 korda ]

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)
Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 05 Nov, 2007 21:02 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler 300M

Liitunud: Teisipäev 21 Nov, 2006 12:48
Postitusi: 2246
Asukoht: Tallinn
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic ... 5livahetus
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic ... 2907#22907


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 06 Nov, 2007 11:16 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 28 Okt, 2006 13:58
Postitusi: 2320
Asukoht: TALLINN
Mobiil: 58445436
kui kasti või aju vaja siis on mõlemaid pakkuda 30000km sõitnud auto pealt 58445436


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 06 Nov, 2007 23:40 
Asi veidi selgem ja jällegi segasem. Pandi kasti ATF+3, mis tal originaalis oli ei tea. 95% usun, et tehase õli, sest ostes oli läbisõit 45k ja vaevalt, et keegi kasti õli vabatahtlikult vahetanud oleks nii väikese läbisõidu puhul. Igatahes tekkis mure peale õlivahetust, enne oli kõik laitmatu.

Mida asjatundjad soovitaks teha? Nõks on nõme ja segamise faktor segamiseks, aga kindlasti ei mõju ta pikemas perspektiivis kastile endale ja ka muudele komponentidele hästi.

Kas lasen ATF+4 panna? Kas siis läheb kohe ka uus filter, kuigi see just vahetatud?

Või Silberisse ja kasti "aju" resettima ja vekoode lugema kõigepealt? Asjatundjad võiks ka siin öelda, kas reaalselt miskit välja ka loeb arvestades, et probleem tekkis õlivahetusest ja mitte tavapärasest kasutamisest?

Tänud linkide eest, lugesin läbi!

Nonii... leidsin sellise asja sealt ingk. tekstidest:
To quote Mopar Magazine, “ATF+4 is the right fluid for Chrysler automatic transmissions built since 2001.”

After that date (1999 ja hilisemad masinad) ATF+4 is to be used in all automatics.

Olen küll tehnika asjades kodus, kuid kahjuks 1:1 mõõdus auto on suht võõras asi, et ise miskit nokitseda... pole ka kohta :think:


Viimati muutis -lauri-, Kolmapäev 07 Nov, 2007 0:00, muudetud 1 kord kokku.

Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 06 Nov, 2007 23:52 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Keegi meist ei saa 100% väita, et asi õlist on.... seega kaldun arvama, et kõige odavam lahendus oleks lasta kastis kogu õli ringivahetada ATF+4 vastu - filtrit ei pea, kuid.... et kastist kõik õli välja saada on vaja kasti põhjapann lahti võtta ja seal on tihend mis oli filtriga komplektis. Kui tihendi hiljem ilusti pidama saad (ei tohiks olla veel väga deformeerunud) siis seda uut ei pea ostma - ära jumala eest lase mingit silikooni tihendi vahele panna.
Diagnostika peaks ütlema mis detail jamab (hilineb vahetamisega, mingi klapp ei funka vms...) aga mis põhjuseks seda ta kindlalt ei väida vaid pakub võimalikud vead, millest üks on kindlasti õli koostekvaliteet.

Ehk see tubli autoteenindus on nõus asja ringi tegema, kuna eksis tiba õli margiga. :think:

-lauri- kirjutas:
Ehk siis õpetus - ära puuduta seda, mis töötab!

muudaks seda tiba - ära remondi seda mis töötab
Hooldama peab, sest kui juba jamad tunda annavad võib juba olla HILJA.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 07 Nov, 2007 0:02 
Ära hoolda seda, mis töötab, sest pärast ei pruugi ta enam töötada :niks: Õpetust kehtib vist küll vähestel juhtudel, kuid siiski


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 09 Nov, 2007 0:26 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
-lauri- kirjutas:
Või Silberisse ja kasti "aju" resettima ja vekoode lugema kõigepealt? Asjatundjad võiks ka siin öelda, kas reaalselt miskit välja ka loeb arvestades, et probleem tekkis õlivahetusest ja mitte tavapärasest kasutamisest?
Kui vea tuld ei näita siis vaevalt midagi tarka välja loeb. Kuigi, esinduse riistadega võib-olla annab sooritada mingeid erilisemaid teste. Õli paksuse kohta pole minu teada ühtegi veakoodi olemas.
Alati on muidugi võimalus, et ka tubli mees kiirustades midagi natuke untsu keerab. Üks tähtis reegel on see, et kui kellegi näppimise järel midagi hullemaks läheb siis tuleb esimese asjana ikka sinna samasse kohta tagasi minna ja muret kurta. Vahest pole asi üldse hull - käib mees auto all ära ja leiab lahti ununenud pistiku, paigast läinud trossi vms


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 23 Dets, 2007 0:02 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 02 Okt, 2006 21:04
Postitusi: 129
Asukoht: Tartu
küsiks siis,et 96 tuhat km käigukasti õli vahetus.Kuna järgmine õlivahetus on oskab keegi öelda.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 10 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 65 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia