rõõm kuulda
Paistab, et peaks vist ka sebringute kohta koostama ostuabi nagu 96-00 voyade kohta olemas.
Mis vaadata:
1. auto üldist olemust
2. õlilkkeid - eriti alt käigukasti ja mootori vahelt - asi kipub niiseks minema, kui PCV klapp umbes, vastav klapp 150 eeku.
3. käigukasti töö - alustad sõitu, pedal põhja, kui vahetab teise käigupeale võta rahulikult hoog maha ja aeglusta hoogu rahulikult nii ~20km/h, et ta sunnitud 1 käigule lülituma - minul vahest tekib siis mingi jõnks (kas on halb või hea krt seda teab) muudel juhtudel seda jõnksu ei ole.
4. elektriline antenn ühenda pistikust lahti, et igal raadio sisse/välja lülitusel antenn ei tõmbleks
5. Tagatule pirnid, need äärmised 5W kipuvad läbi olema
6. Esitulede klaas on mõnel liiga ähmased
7. Võib olla roostet esi ja taga kapoti valsitud äärte juures.
8. Kõlarite heast tööst võib olla tekind polstritesse krõbinaid, plärinaid.
ambasador, sina ei peaks jälgima 120000 hooldust vaid tegema standartse autoostu hoolduse:
- kõik vedelikud ja filtrid (jahutus, piduri, käigukasti, õli - bensiin ka
, joogipudel, õlle jne)
- küünlad ja juhtmed
- piduriklotsid , kui on vaja, üldjuhul on
- PCV klapp
- mootori seadmete rihm, kipub puiseks minema.
_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma