Chrysler Club Foorum
http://chryslerclub.ee/foorum/

Pidurid
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=32&t=1964
Leht 1 koguhulgast 1

Autor:  kuno [ Teisipäev 26 Juun, 2007 17:16 ]
Teema pealkiri:  Pidurid

tere,mure nimelt selline,autol vahetatud esimesed piduriklotsid koos ketastega ja läbinud teh ülevaatuse aga sõites,piduripedaali vajutades hakkab teine vibrama jala all.ise alles suht värske omanik, auto ostsin sõbralt,seega ajalugu ka teada(mis tehtud,hooldused jne),tema naine sõitis sellega ja nad ei oska ka miskit tarka kosta.kas peabki siis pedaal vibrama,selline tunne nagu talvel abs-iga aga suvi ju?kas keegi oskab vastata ,muidu aga parim auto mis eales omanud.sebring on 2,7 lx 2002 ja 61000 km sõitnud all orig suverehvid,akki nendest mingi kala?äkki silda vaja reg?

Autor:  AWD95 [ Teisipäev 26 Juun, 2007 17:30 ]
Teema pealkiri: 

Viitab küll sellele et ketas kõver.(piduriketas)

Autor:  Anjolle [ Teisipäev 26 Juun, 2007 18:32 ]
Teema pealkiri: 

Võimalik, et ketas kõver kuigi see tunne on ABS-i rakendumisest pisut erinev.
ABS-i rakendumisel toimub üpris teravatooniline "KRRR!" kusjuures pulsatsioone on rattapöörde kohta rohkem kui üks.
Kõvera ketta puhul heli puuudub või esineb ainult suurtel kiirustel ja on palju pehmem. Pedaali pulseerimine jääb aeglasemaks koos ratta pöörlemisega. Ühe ratta pöörde kohta on üks võnge.
Asjatuid ABS-i rakendumisi võivad põhjustada vale (erineva) rõhuga või vale (erineva) suurusega rehvid, vigased rattaandurid või -juhtmed. Tavaliselt siiski ABS-i juhtplokk mõne aja pärast taipab, et andur valetab ja lülitab ABS-i välja ning süütab armatuurlaual ABS-i vea tule.
Mõnel autol annab ka pidurikettaid valesti külge panna nii, et need ei lähe õigesti oma kohale.
Ülevaatuselt saab kõvera kettaga rahulikult läbi kui asi just väga hull ei ole. Pea-asi, et teisega võrdse pidurdusjõu välja annab.

Autor:  Ferdi [ Kolmapäev 27 Juun, 2007 15:55 ]
Teema pealkiri: 

Siin kellelgi oli sama jama, temal oli asi rehvides, kui õieti mäletan. Ei leia seda teemat.

Autor:  kuno [ Kolmapäev 27 Juun, 2007 16:00 ]
Teema pealkiri:  sebringu pidurdus...

tänud vastajatele,kõverad ei saakettad olla,alles vahet.silberis,äkki peaks tõesti rõhku kummides kontrollima,tundub üks justkui tossim jah.palju atte peab eeskummis olema?

Autor:  Ferdi [ Kolmapäev 27 Juun, 2007 16:03 ]
Teema pealkiri:  Re: sebringu pidurdus...

kuno kirjutas:
palju atte peab eeskummis olema?


See tavaliselt kirjas kas auto juhiukse raamil või pensiinipaagi korgi all. Tanklates pumbates ära manomeetri näitu tõepähe võta, need üldjuhul valetavad kõvasti. Mine kummittöökotta ja lase rattad ära tasakaalustada.

Leht 1 koguhulgast 1 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/