On olnud juhuseid, kus kasti aju hoiab autot voolu all. On olnud juhuseid, kus kaitsmekarbis on lühised, mida seal ei peaks olema.
Kui sul on need kaitsmed, millel pealt nukid näha, siis saame voolu tarbiva ahela teada ühtegi kaitset välja tõmbamata. See aitab vältida, et auto ei ärka üles vahepeal. Tee omale ligipääsud kõikidele kaitsmetele. Tee lahti kapott ja lukusta lukk, nagu ta oleks kinni. Tee lahti juhiuks või kõik uksed ja pane lukud kinni. Siis oota u 15-20 minutit.
Võta multimeeter, keera skaala millivoltide peale ning pane punane ühe ja must teise kaitsme nuki peale. Kui on 0.0, siis tarbimist ei ole. Voolu tarbival ahelal on näit suurem, kui 0.1. Käi üle kõik kaitsmed ja kirjuta üles, millisel oli suurem näit.
Ampertangid oleks hea lisa, ise panen alati ampertangid ka peale, et kui sealt tuleb näiteks 60mA, ja ma leian salongist näiteks istmesoojenduse kaitsme pealt 0.6mV, siis enamvähem on tarbija leitud. Kuigi ka kaitsme suuruse järgi on tabelid, et need peaks enne otsima välja.
https://www.autonerdz.com/yabbfiles/Att ... sfuses.pdfehk aitab natuke...
Talupojalikum lahendus on hakata releesid välja katkuma kõigepealt ja vaata kas akujuhtmel tekib säde ühendamisel. Ja siis hakka ükshaaval tagasi laduma ja juhtmega mängima... Kuigi minu meetod on natuke lihtsam ja multimeeter on vast ikka kodus olemas.