Chrysler Club Foorum
http://chryslerclub.ee/foorum/

Aku läheb tühjaks
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=32&t=1962
Leht 1 koguhulgast 1

Autor:  usspyytonskutria [ Esmaspäev 25 Juun, 2007 20:20 ]
Teema pealkiri:  Aku läheb tühjaks

Mure järgmine- ostsin kuu aega tagasi ka endale sebringu ja siiamaani pole probleeme olnud, aga eile sõitma minnes, oli aku täiesti tühi :think: !?!?! Tulesid ega muud tarbijaid kindlasti sisse ei jätnud.... Saanud "krokodillidega" naabrimehe käest abi sain õnneks liikvele. Aga täna sama jama! Seega tahaks teada kas kellelgi ka taolisi probleeme on esinenud??? Auto on hea :pai: , kuid varem ei ole ameeriklastega kokkupuuteid olnud.

Autor:  Ferdi [ Kolmapäev 27 Juun, 2007 16:09 ]
Teema pealkiri: 

Kas pargid koduõues ja jätad ööseks võtmed ette? Võti tuleb nö nullasendisse keerata, muidu jäävad mingid asjad sinna taha voolu tarbima, siin oli sellest juttu kuskil.

Teine võimalus see, et mingi tarbija jääb ööseks taha. Kunagi oli tööautoga selline kogemus, et kindalaeka tuli ära ei kustunud, kui laeka kinni panid. See näris öö otsa ja nii see aku tühjeneski.

Autor:  hmm [ Kolmapäev 27 Juun, 2007 16:40 ]
Teema pealkiri: 

mitte ainult nullasendisse vaid vaja ka korraks välja võtta

Autor:  usspyytonskutria [ Kolmapäev 27 Juun, 2007 17:58 ]
Teema pealkiri: 

Pargin küll koduõues aga loomulikult ei hoia öö läbi võtmeid ees ega süüdet sees! Pigem on probleem selles, et mingi voolutarbija jääb taha, mis tõmbabki aku tühjaks, teema algatamise mõte oligi see, et mis vidinad need chrysleritel võivad olla, mis süütevõtme väljavõtmisel voolu tarbima jäävad???On kellelgi taolisi probleeme esinenud jne...

Autor:  bono [ Neljapäev 28 Juun, 2007 0:34 ]
Teema pealkiri: 

Sellelt lingilt saab sarnase asja kohta lugeda: http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic ... FCtev%F5ti

Autor:  usspyytonskutria [ Reede 29 Juun, 2007 17:37 ]
Teema pealkiri: 

No nii, selgus et ikka aku viga...tahtis välja vahetamist, seega võib teema lukku panna, aga tänud Teile, kes te viicisite vastata!

Autor:  Myrakaru [ Reede 29 Juun, 2007 18:54 ]
Teema pealkiri: 

Sebring kustutab ise kõik tuled mõne minuti pärast ära. Kui kuskil midagi ise moditud pole, siis ei tohiks midagi taha jääda.

Autor:  lippuseonu [ Kolmapäev 21 Sept, 2022 21:24 ]
Teema pealkiri:  Re: Aku läheb tühjaks

Tere
Minu sebringul sama mure. Tuled kustuvad ära ja näiliselt mitte midagi tööle ei jää kui paari päevaga on aku tühi. Aku viga ei saa olla kuna sai juba uus aku peale pantud.

Autor:  lippuseonu [ Neljapäev 20 Juul, 2023 20:49 ]
Teema pealkiri:  Re: Aku läheb tühjaks

Tere
Minul sama mure. Sai uus aku peale, kõik tuled on järele proovitud, kõiksugu pistikud ja kaitsmeid lahti võetud generaator ja starter on juba järele proovitud aga ikka aku juhtmete ühendamise meeletu säde vahel. Mõistus täitsa otsas ei oska kohe enam kusagilt poolt enam läheneda.

Autor:  magnum [ Reede 21 Juul, 2023 21:58 ]
Teema pealkiri:  Re: Aku läheb tühjaks

On olnud juhuseid, kus kasti aju hoiab autot voolu all. On olnud juhuseid, kus kaitsmekarbis on lühised, mida seal ei peaks olema.
Kui sul on need kaitsmed, millel pealt nukid näha, siis saame voolu tarbiva ahela teada ühtegi kaitset välja tõmbamata. See aitab vältida, et auto ei ärka üles vahepeal. Tee omale ligipääsud kõikidele kaitsmetele. Tee lahti kapott ja lukusta lukk, nagu ta oleks kinni. Tee lahti juhiuks või kõik uksed ja pane lukud kinni. Siis oota u 15-20 minutit.
Võta multimeeter, keera skaala millivoltide peale ning pane punane ühe ja must teise kaitsme nuki peale. Kui on 0.0, siis tarbimist ei ole. Voolu tarbival ahelal on näit suurem, kui 0.1. Käi üle kõik kaitsmed ja kirjuta üles, millisel oli suurem näit.
Ampertangid oleks hea lisa, ise panen alati ampertangid ka peale, et kui sealt tuleb näiteks 60mA, ja ma leian salongist näiteks istmesoojenduse kaitsme pealt 0.6mV, siis enamvähem on tarbija leitud. Kuigi ka kaitsme suuruse järgi on tabelid, et need peaks enne otsima välja.
https://www.autonerdz.com/yabbfiles/Att ... sfuses.pdf
ehk aitab natuke...

Talupojalikum lahendus on hakata releesid välja katkuma kõigepealt ja vaata kas akujuhtmel tekib säde ühendamisel. Ja siis hakka ükshaaval tagasi laduma ja juhtmega mängima... Kuigi minu meetod on natuke lihtsam ja multimeeter on vast ikka kodus olemas. :) :hi:

Leht 1 koguhulgast 1 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/