Chrysler Club Foorum
http://chryslerclub.ee/foorum/

Üks silinder tagant ära
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=32&t=17338
Leht 1 koguhulgast 1

Autor:  jalmar911 [ Neljapäev 14 Mär, 2019 21:39 ]
Teema pealkiri:  Üks silinder tagant ära

Tere.
Tekkis selline jama.
Auto ei läinud käima.
Vedasin nööri otsas garaazi, sain käima, nüüd nii et üks silinder ei tööta. Kuna tagumistele ei saa muud moodi ligi kui peab sisselaske kollektori maha kiskuma siis ei saanud 4. ja 5. silindrit proovida. Ülejäänutel võtsin käimise aeg maha süütepooli juhtme. Ainult 3. silindril ei olnud mingit muutust. Vahetasin küünlad oma vahel, süütepoolid oma vahel sama asi
Proovisin pistikuid vahetada siis oli 2. ja 3. silindril nii et midagi ei muutu. Summutist peksab korralikult benssu välja.
Mõistus päris otsas.
Äkki on mõni targem mees kes oskab midagigi arvata.
Tänud.
Autoks on
Sebring 2010 2.7l 137 kw

Autor:  zilliver [ Reede 15 Mär, 2019 18:24 ]
Teema pealkiri:  Re: Üks silinder tagant ära

2001 a omal pääses küünaldeni ligi küll, oli küll natuke ebamugav aga sai hakkama.

Kui aga küünla ja süütepooli ümber tõstmine teatud silindrit tööle ei pane, siis ega seal muud üle jää kui mehaaniline viga.

Mis kompressionid näitavad?

Mis veakoode saad?

Kindlasti kustuta veakoodid ära vahepeal, 2010 a auto äkki oskab juba viga nähes osad silindrid pihusti või södeme väljalükata.

Kett õigel ajal vahetatud?

Autor:  hmm [ Kolmapäev 20 Mär, 2019 13:45 ]
Teema pealkiri:  Re: Üks silinder tagant ära

See masin saab aru, kui mingis silindris ei toimu sädemega küttesegu süütamist. Masin peaks taluma kui 1 või 2x pöörde jooksul ei teki sädet, kuid kui juba asi perioodiline siis sellest annab märku.
Selleks on vastavad veakoodid ja koheselt peaks hakkama põlema ka mootoririkke tuli.
Lisaks kui on põlemata küte väljalaskesüsteemis siis peaksid röökima ka sealsed andurid.
Koodid peaksid olema:
P0300-MULTIPLE CYLINDER MIS-FIRE
P0301-CYLINDER #1 MISFIRE
P0302-CYLINDER #2 MISFIRE
P0303-CYLINDER #3 MISFIRE
P0304-CYLINDER #4 MISFIRE
P0305-CYLINDER #5 MISFIRE
P0306-CYLINDER #6 MISFIRE

When Monitored and Set Condition:
P0300-MULTIPLE CYLINDER MIS-FIRE
When Monitored: Any time the engine is running, and the adaptive numerator has been
successfully updated.
Set Condition: When more than a 2% (2.5% LEV) misfire rate is measured during two
trips. Above 3000 RPM 1 trip less than 3000 RPM 2 trip.
P0301-P3006-CYLINDER #1-#6 MISFIRE
When Monitored: Any time the engine is running, and the adaptive numerator has been
successfully updated.
Set Condition: When more than a 2% (2.5% LEV) misfire rate is measured during two
trips, or with a 10% to 30% misfire rate during one trip.

POSSIBLE CAUSES:
MIS-FIRE CONDITIONS NO LONGER EXIST
FUEL SYSTEM PROBLEM
SECONDARY IGNITION OR MECHANICAL PROBLEM
ERRATIC CAM/CRANK SENSOR SIGNALS
ENGINE MECHANICAL PROBLEM
OTHER POSSIBLE CAUSES FOR MIS-FIRE

Ehk siis viga võib olla ka selles, et konkreetne silinder ei saa signaali või on signaal nõrk, et süütepool saaks kõrgepinget tekitada küünlale.

Leht 1 koguhulgast 1 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/