Njah, starter on selline huvtav asi, et sellel kuluvad puksid.
suure tõenäosusega, kui sul on masin sõitnud ~200 000km on starteri puksid läbi.
See väljendub kõigepealt mootori aeglaselt pöördesse minekuga käivitamisel... kui seda ei ole siis võib ka viga mujal elektroonikas peituda.
Minu oli nii, et käivitamisel (olenemata kas oli -20 või +20) ajas starer mootori aeglaselt pöördesse. Starteri lahkamisel selgus, et kõik puksid olid ovaalsed ning peavõll koos sateliitidega loksusid päris kõvasti.
Lahendus oli kas lasta teha uued puksid või hankida korralikum starter - sai korralikuma starteri 30€ eest. Igatehes tuleks seda kontrollida.
Muide see starter kurivaim ei ole ka väga lihtsas kohas...
_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma