Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 15:14

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: remondi mõtekus
PostitusPostitatud: Reede 16 Dets, 2016 18:03 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 20 Juul, 2015 20:35
Postitusi: 12
Mõni aeg tagasi tuli mootorisse jube kolks sisse ning auto jäi seisma. Nüüd olen aega saanud ning natuke mootorit lammutanud ja vea üles leidnud - Ühte kepsusaalet pole olemas. Nüüd olen raske valiku ees, kas vahetada saaled ära ja loota et saab asi korda või peaks hakkama mootorit vahetama. Mootori alumist otsa lammutades leidsin õlipumba toru sõelast palju metallipuru või helbe moodi kraami. Kas on selline teooria reaalne, et selle helbe tõttu sõelal jäi mootor õli puudusesse ja see tappiski ühe saale ära? Kuigi siis võiks olla ka teistel saaledel loks sees. Mootor paistab seest puhas olema, kasutanud olen kvaliteetset õli ning vahetanud umbes 7-8k tagant.

Nüüd ootangi head nõu mida teha edasi, sest ise ei oska mingit seisukohta võtta.

Autoks siis Sebring 2.7 149kw 2002.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: remondi mõtekus
PostitusPostitatud: Laupäev 17 Dets, 2016 11:28 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Odavam oleks leida töötav mootor ja see peale visata.

Saalevahetusega sa ainult ei pääse, pead ka teisi juppe vahetama. Kui tõesti auto meeldib, siis oleks taastamisel mõtet.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: remondi mõtekus
PostitusPostitatud: Laupäev 17 Dets, 2016 13:43 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 12:33
Postitusi: 985
Asukoht: Raplamaa
See helbeline kraam ja metallipuru ongi lahkunud saale. Tavaline, mis juhtub nende mootoritega on see, et õlituskanalid on tehase poolt liiga peenikesed ja võivad ummistuda. Sellest ka ühe saale lahkumine tööpostilt. Et tegelik põhjus on suht kindlalt ummistunud õlikanal ja metallipuru ja helbeline kraam on saalest endast, mis ära jahvatati, mitte selle põhjusel õlituse puudulikkus.

Ma otsiks ka kasutatud töötava mootori. Neid peaks ringi liikuma küll.

_________________
2011 Dodge RAM Longhorn
2020 Passat Executive


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: remondi mõtekus
PostitusPostitatud: Pühapäev 18 Dets, 2016 19:43 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Reede 08 Veebr, 2013 17:56
Postitusi: 714
Mina mõtleks tõsiselt järgi kas taastada või mitte,Remont ületaks mitu korda auto turuhinda.Selle remondi raha eest saaksid 2 uut sebringut.

Mina isiklikult ei taastaks,auto ei näe sul nii hea välja.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: remondi mõtekus
PostitusPostitatud: Esmaspäev 19 Dets, 2016 8:31 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 20 Juul, 2015 20:35
Postitusi: 12
Õlikanali ummistumisse ma hästi ei usu, kuna õli olen vahetanud tihti ning õli nõgi praktiliselt puudub mootoris. Seda nii ülevalt kui ka alt sisse vaadates. Ma mõtlen et mis võib juhtuda kui paneks uued saaled sisse. See asi ka et remondi teen ise, raha läheb ainult juppidele


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: remondi mõtekus
PostitusPostitatud: Esmaspäev 19 Dets, 2016 13:32 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Reede 08 Veebr, 2013 17:56
Postitusi: 714
Sina oled võibolla korralikult ju õli vahetanud aga eelmised omanikud seda nii korralikult järelikukt teinud pole.
Saale komplekt väga kallis vist pole,180 euri vist oli uspartsis


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: remondi mõtekus
PostitusPostitatud: Esmaspäev 19 Dets, 2016 17:04 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Kui endal mutrivõtmed käes püsivad ja mootori kallal nokitsed, siis kogu remontkomplekt varusoadena mootorile on ~500€ ringis...+ ehk mõned nipet näpet. http://www.rockauto.com/en/catalog/chry ... d+kit,5316

Saale läbi minemine ei saa olla midagi muud, kui hõõrdepinna kuivale jäämine... õli jõuab sinna ikka läbi kanali... kui oleks materjali viga siis kõik saaled oleksid mingil viisil õhtal.

Igaks juhuks vaata üle genekas ja starter... kui nende puksid on ovaalsed, siis lisandub veel paras kopikas.
Ütleme nii, et kui enam seda masinat ei vaheta ning plekid ka korras, siis tasub. Kui plekid pole korras ja kütusekulu ka häirib siis ei tasu.
Igal juhul, kui mootori saad 500 siis viska mootor ringi, kui ei saa vaheta kõik olulised jupid ning sõida juba teadaolevalt korraliku mootoriga.
Sõitvaid masinaid müüakse 1000 ringis... ehk ongi ökonoomsem vana varuosadeks müüa ja uus lotomasin hankida ;)

Mu sebringu junn on samuti südamegirurgi juures (kuigi poleks vist vaja olnud aga kui juba...) ning ilma saalede ja ketita on materjali hind jäänud 300 kanti (s.h. starter)...
minu omal on 230000 ees, kuid kõik märgid näitavad, et võib julgelt +100 000+X km juurde panna. Läbi on sellised vidinad nagu õlirõngad, kõik starteri sisemised puksid, genekas jne... mootor oli sees väga puhas s.h õlituskanalid. Õlirõngaste kulumise kohta mul väga head selgitust pole, kui ainult, et eelmine omanik pole kasutanud head õli ja see kõrvetas rõngad kinni.... muud rõngad ja hõõrdepinnad on OK.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 34 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia