Kui endal mutrivõtmed käes püsivad ja mootori kallal nokitsed, siis kogu remontkomplekt varusoadena mootorile on ~500€ ringis...+ ehk mõned nipet näpet.
http://www.rockauto.com/en/catalog/chry ... d+kit,5316Saale läbi minemine ei saa olla midagi muud, kui hõõrdepinna kuivale jäämine... õli jõuab sinna ikka läbi kanali... kui oleks materjali viga siis kõik saaled oleksid mingil viisil õhtal.
Igaks juhuks vaata üle genekas ja starter... kui nende puksid on ovaalsed, siis lisandub veel paras kopikas.
Ütleme nii, et kui enam seda masinat ei vaheta ning plekid ka korras, siis tasub. Kui plekid pole korras ja kütusekulu ka häirib siis ei tasu.
Igal juhul, kui mootori saad 500 siis viska mootor ringi, kui ei saa vaheta kõik olulised jupid ning sõida juba teadaolevalt korraliku mootoriga.
Sõitvaid masinaid müüakse 1000 ringis... ehk ongi ökonoomsem vana varuosadeks müüa ja uus lotomasin hankida
Mu sebringu junn on samuti südamegirurgi juures (kuigi poleks vist vaja olnud aga kui juba...) ning ilma saalede ja ketita on materjali hind jäänud 300 kanti (s.h. starter)...
minu omal on 230000 ees, kuid kõik märgid näitavad, et võib julgelt +100 000+X km juurde panna. Läbi on sellised vidinad nagu õlirõngad, kõik starteri sisemised puksid, genekas jne... mootor oli sees väga puhas s.h õlituskanalid. Õlirõngaste kulumise kohta mul väga head selgitust pole, kui ainult, et eelmine omanik pole kasutanud head õli ja see kõrvetas rõngad kinni.... muud rõngad ja hõõrdepinnad on OK.
_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma