Tänane kuupäev Teisipäev 16 Apr, 2024 21:50

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 13 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Pysikiirus
PostitusPostitatud: Neljapäev 08 Dets, 2016 22:56 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 26 Apr, 2015 15:48
Postitusi: 10
Mure järgmine......pysikiirus ei rakendu. Roolilt vajutades cruise control aktiveerub (armatuuris syttib märgutuli), aga valitud sõidukiirust ei kinnita. ABS korras!!! Mida targad soovitavad edasi teha?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Pysikiirus
PostitusPostitatud: Kolmapäev 14 Dets, 2016 19:20 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
kapotiall on püsikiirusehoidja "kopsik" see töötab vaakumiga - kontrolli kas vaakumvoolikud on korras.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Pysikiirus
PostitusPostitatud: Kolmapäev 14 Dets, 2016 20:37 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 26 Apr, 2015 15:48
Postitusi: 10
Ei teadnud vaakumist midagi....Tänan ja homme kontrollin, kindlasti kirjutan ka siia mis leidsin ;)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Pysikiirus
PostitusPostitatud: Neljapäev 02 Veebr, 2017 1:38 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 02 Veebr, 2017 1:37
Postitusi: 6
Said korda?
Mul endal mure selles, et kui püsika on/off nuppu vajutada, siis vilksatab korra curise armatuuris ja siis kohe kustub.
Kõik raadio nupud ja pasunad jms töötavad. Ühtegi veatuld ka armatuuris ei põle


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Pysikiirus
PostitusPostitatud: Neljapäev 02 Veebr, 2017 13:59 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Kui veatuld ei põle ei tähenda veel, et vigu pole, lihtsalt mootori töötamise jaoks kriitilisi vigu pole.
Vaata kas veakoode üldse on - 3x süütevõtmega ON-OFF keerates, kuid mitte mootorit käivitada: OFF->ON->OFF->ON->OFF->ON ja jätta võti rahule seejärel peab odomeetri numbrite asemel tulema veakoodid P1684 (aku juhe on lahtiühendatud viimase 50 käivitamise korra jooksul - see pole üldiselt veakood...) see järel ----------- siis uus kood... kuni kiri Done.
Kui sinna midagi ei tule on viga kohas, mida arvuti ei monitoori ehk kõik pole küll seoses püsikiirusehoidjaga, kuid nr4 on:
1. Süüte ajastus (e. kas ketimärgid on õiged, ning kas kett on pingul)
2. Kütte surve - seda monitoorib kütusesurve klapp
3. Pihustid - toimub ainult info edastamine avamise ja sulgemise kohta, kuid pihusti füüsilist korrasolekut ei kontrollita
4. Massiühendused - need ilmnevad muudes vigade välja tulekul - pigem viidatakse mingi asja mitte töötamisele veakoodiga
5. Mootorisse tulev õhukogus - mõõdetakse MAP ja õhu temperatuuri ning kogus on piiritletud avade suurustega mootori erinevatel töörezhiimidel
6. Väljalaske süsteemi korrasolek - viimane mõõtur on lamda ja ülejäänud korrasolekust annab süsteem häälega/jupi kaotamisega märku
7. Silindri kompressioon - selle vead ilmenevad ju teisiti ehk õlikadu/suitsemine või kehv mootori töö
8. Õlikadu - seda on ka teisiti näha...

Ülejäänud kõrvalekalded aju fikseerib andurite kaudu ja kui normist asi erineb on selleks ka kood olemas.
Kui ei lase üldse aktiveerida siis peab olema mingi suurem kala. See, et ei fikseeri kiirust on seotud pigem vaakumi, piduri, käiguvahetuse, ABS anduritega.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Pysikiirus
PostitusPostitatud: Neljapäev 02 Veebr, 2017 23:13 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 02 Veebr, 2017 1:37
Postitusi: 6
Suured tänud asjaliku vastuse eest.
Kuna see esimene Chrysler, siis olen veel veidi võhik.
Aktiveerida ei lase ta üldse jah. Kui auto ööotsa majaees seisab ja hommikul käima pannes kohe püsika ON/OFF nuppu vajutad siis lööb korra cruise rohelise tule põlema ja siis sekundipärast kohe ka kustub. Peale seda ei tee nupp tükkaega miskit.
Eks oletada võime me kõik, aga peab vist sammud seadma kuskile pädevasse asutusse. (Eesti omasid pole mõttet pakkuda, kuna elan soomes)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Pysikiirus
PostitusPostitatud: Neljapäev 02 Veebr, 2017 23:42 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
koodide rida on kribatud ka siin (säti otsing "cruise") ja annab koode varrukast...:
http://www.allpar.com/fix/computer-codes.html

kuigi sebringu manualist ei leidnud cruise parandamise kohta eriti midagi...

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Pysikiirus
PostitusPostitatud: Reede 03 Veebr, 2017 0:20 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 02 Veebr, 2017 1:37
Postitusi: 6
Esimene kood oli p0582 ja teine P0586, mitte kumbagi pole seal listis :D


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Pysikiirus
PostitusPostitatud: Reede 03 Veebr, 2017 14:08 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Kõikvõimas google aitab:
http://www.dodgeintrepid.net/18-general ... p0586.html

Suuresti peaks olema juhtme kala - kas mingi pistik lahti tulnud, oksüdeerinud või juhe katki
Alusta kõigepealt peamise massi juhtmete ühenduse puhastamisest, mis kinnituvad amordikannu külge (näha kollase sildiga NEGATIVE). Võta selle poldi küljest mõlemad juhted lahti (nr 15 padrun), puhasta oksiidist ja pane kokku tagasi - NB - raadio nõuab päras seda toimingut CODE. kinldasti ilmub pärast seda toimingud veakood P1684, mis viitab, et akujuhe on lahti ühendatud viimase 50 käivituskorra jooksul.
Siis vaata piduripedaali andur üle, seejärel kapotiall olev vaakumi kopsik, mis reguleerib kiirusehoidja trossi liikumist - alates juhtmetest kuni vaakumvoolikuteni.

Viimaks pakutakse ka vända andurit - pigem seda ei usu vaid vända anduri juhtmete pundiga on ühenduses ka püsika juhtmestik.. seega liigutati ka seda.
Võib viga olla ka pistiku C111, C113 (mis asub püsikiiruse hoidja all - on nii hall kui ka musta värvi 10 ja 14 PIN ühendusega pistikud, läbi selle jookseb PCM (mootori aju) sensorite massijuhtmestik... Võta see lahti, puhasta ja pane uuesti kokku.
Nende pistukteni jõudmiseks tuleb õhufiltri kopsik eest ära tõsta - mis pole keeruline - ühenda õhuvõtu toru küljest voolikud lahti, seejärel klamber. Nagadega õhuviltri kopsiku osa lahti (aitab natuke kruvikeeraja, millega filter kopsikusse tagasi lükata) seejärel keerates tuleb see õhuvõtu toru gaasitrosside alt välja. Siis keera lahti 8mm võtmega õhuvfiltri kopsiku fikseerimise mutter - teiselt poolt võta ära ventilaatorite pistikuhoidja kronstein küljest ära ning tõsta kopsik välja. Seejärel pääsed kõikidele pistikutele ligi, mis puudutab püsikiiruse hoidjat.
kogu kompot on ajaliselt algajale ~1h koos nokitsemisega - oskajale 15 min.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Pysikiirus
PostitusPostitatud: Laupäev 04 Veebr, 2017 7:36 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 02 Veebr, 2017 1:37
Postitusi: 6
Suurimad tänud sisuka vastuse eest. Täna üritan ära puhastada kõik kontaktid, kuid aku juhet pelgan veidi maha võtta, kuna raadio koodist pole mul õrna aimugi.
Auto tuli mulle vahetusena ja mitte ühtegi paberit ei saanud kaasa.

Edit: vaakum iseenesest tekib ja voolikud on korras. Puhastasin kontaktid nii piduri lülitil kui ka vaakumipumbal. Ei muutunud midagi... ilmselt peab otsast vahetama hakkama, kuid soomes osade kättesaadavus kesine.

Edit2: toimib ja ei toimi ka. Peale puhastamist siiski jääb cruise põlema, kui igakord ei jää hoidma, eriti väiksematel kiirustel

Edit3: alla 60km/h ei rakendu püsikas üldse, tuli kõik läheb nüüd igakord põlema aga alla kuuekümne ei rakendu.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Pysikiirus
PostitusPostitatud: Laupäev 04 Veebr, 2017 15:41 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Ikkagi paistab,e t mingi ühenduse jama - võta kõik pistikud lahti, mis on õhupuhastaja all - ümbruses s.h. aju küljest mõlemad pistikud. Puhastamiseks kasuta vastavat ainet ka, mitte ära nühi... noh võid ju ka nühkida..
Miinimum kiirus, kus püsikas veel töötab peaks olema 45 km/h kandis.
Püüa puhastada ka käigukasti küljes olevat kiiruseandurit.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Pysikiirus
PostitusPostitatud: Laupäev 04 Veebr, 2017 15:55 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 02 Veebr, 2017 1:37
Postitusi: 6
No siis on selge, et töötab tegelikult ilusti. Soomes on linna piirkiirus 40km/h :krt:


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Pysikiirus
PostitusPostitatud: Laupäev 04 Veebr, 2017 16:39 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Siis on hea, et korda sai :hi:

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 13 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia