Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 16:11

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 17 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Sebring 2.7 kett
PostitusPostitatud: Reede 04 Nov, 2016 9:37 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 04 Nov, 2016 9:13
Postitusi: 8
Tere,

küsiks targematelt nõu. 2006 aasta 2.7 sebring, sõitnud 171k (seda päriselt, Eestist ostetud ja täis hooldusajalugu jne).

Kett hakkas külmade tulekuga käivitades häälekas olema. On olnud seda natuke niikaua kui minu käes on olnud (sõitnud u. 35 000), aga nüüd nagu veits liiga palju minu kõrva jaoks, umbes kaks minutit lagiseb. Lasin toppartsis õli vahetada ja 5w30 sisse (nad muidu õudselt armastavad gulf 5w40 miskipärast ja ennem oli see), meister ütles, et kett paistis ok ja soojas pole mingit probleemi.

Häält teeb ikka, nüüd minut ja oluliselt pehmemalt, kindlasti on pikk kett "süüdi", kerge tiks on umbes selle intervalliga, nagu tema pikkus võiks olla :D

Minut aega, siis on vaikus ja käib nagu siidi. Mootoril sai eelmine aasta pump vahetatud, siis kettide kallale ei ronitud, pidi kõik OK olema. Otseselt vägivaldne see hääl ei ole, aga kuulda on. Minut, siis on täitsa vakka.

Kellel on kogemust? Endale tundub, et võiks nagu aastakese veel käia. Siin foorumis ka keegi rääkis u. 190k pealt vahetamisest. Aga selle 2.7 kohta on kõik kohad hirmu ja õuduse lugusid täis.... :D

Tänud ette!

P.S. KINDLASTI!!!!! peab 5w30 sisse käima, mootori hääl on totaalselt teine.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Sebring 2.7 kett
PostitusPostitatud: Reede 04 Nov, 2016 19:54 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Täpselt nii: 5w-30 peab seal olema! Soovitan 8k juures ka seda vahetada.

Keti vahetusega ma väga ei ootaks, pinguti annab saba või käib paar hammast üle ning ongi mootor õhtal.

TopParts ei ole väga pädev Chryslerite puhul ka.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Sebring 2.7 kett
PostitusPostitatud: Reede 04 Nov, 2016 21:00 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 04 Nov, 2016 9:13
Postitusi: 8
Väga venitada ei olegi plaanis. Vaatab mingid hommikud veel ära, ilmselt ikka see rahakoti mõrv tuleb ära teha :(

Kuidas korras kett külmaga käituma peab (võrreldes sooja mootoriga), kah 5 sekundit ja siis vaikus? Või ta siiski mingit häält mõne aja teeb? Mul on lihtsalt segadus, et ta on minu käes algusest peale nii käitunud, nüüd lihtsalt veidi valjemal kujul.

Võibki olla, et ~130k pealt juba teeb häält?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Sebring 2.7 kett
PostitusPostitatud: Reede 04 Nov, 2016 22:44 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Reede 08 Veebr, 2013 17:56
Postitusi: 714
Võid minu endise sebrigu teemat lugeda.

Ketivahteus ei ole odav töö,originaal jupid(veepump,kett,tallad,pingutid 1000eur,b osa 600eur.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Sebring 2.7 kett
PostitusPostitatud: Reede 04 Nov, 2016 23:55 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Korras pinguti ja ketiga peab vaikus olema ka käivitades.

130k pealt ongi normaalne väsimuse märke kuulda. Manuali järgi oli vist 100k miili.

Mingi aeg lasi Chrysler selle 90k km peale umbes, kuna seal lõppeb veepumba eluiga.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Sebring 2.7 kett
PostitusPostitatud: Laupäev 05 Nov, 2016 15:08 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Minu mootor võeti siis lõpuks algosadeks, sest mingi voolik andis saba ja kui juba läks lammutamiseks siis täiega.
masina läbisõit 230K km... ja kett suht OK, mootor seest puhas. Õli olen koguaeg ~5K km tagant vahetanud, sest see sai lihtsalt otsa... ja õlik Motul 5W30 peamiselt 8100
Kui kett teeb häält, siis sinna ei jõua ÕLI!! Tiksumine on tõukuri kuuli ülipuudus või kinni jäämine. Seega ei tahaks uskuda, et ketis viga on, pigem keti pingutus silinder jääb kuivale e. mingi õlikanal on natuke kinnine. Mingil määral aitab saagat edasi lükata 5W30 väga hea õli.
Igal juhul soovitan mootori maha tõsta ja kõik asjad seest puhtaks teha, seejärel otsustada, kas ja mida vahetada.
Võid aevestada ~500+€ hinnalipikuga.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Sebring 2.7 kett
PostitusPostitatud: Laupäev 05 Nov, 2016 19:58 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 04 Nov, 2016 9:13
Postitusi: 8
Läheb esmaspäeval jutti aega kinni panema, eks siis vaatab, hommikul -3 ja oli üsna häälekas teine jälle.

Hinnanumber on üsna tuttav jah, eelmine aasta läks saaga (õlileke -> tihendid + pump) kokku lõpuks 800, kuna lõpuks andis üks süütepool kah otsad järgmine päev pärast kättesaamist ja nagu kiuste tagumise rea oma... said mootorit üks kord veel alla lasta :D


Kui korda saab, annan teada mis oli.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Sebring 2.7 kett
PostitusPostitatud: Esmaspäev 07 Nov, 2016 13:20 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 04 Nov, 2016 9:13
Postitusi: 8
Läheb tegemisse, 1200 kopikatega koos õlipumbaga.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Sebring 2.7 kett
PostitusPostitatud: Teisipäev 08 Nov, 2016 0:17 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Tore, et keegi veel panustab sellise summa auto alla, kuigi võiks sama raha eest samasuguse osta :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Sebring 2.7 kett
PostitusPostitatud: Teisipäev 08 Nov, 2016 8:32 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 04 Nov, 2016 9:13
Postitusi: 8
Ei saa samasugust. Sellel on kõige suurem viga juhiistme soojendus ja ukseklaaside vahelised iluliistud võiks ka ära vahetada :D
Muidugi jumal seda teab, mis tal pähe võib veel tulla ära laguneda. Muud tüüpvead on ring juba peal, termostaat, veepump, genekas, rattalaagrid jne.

Aga tõsi on, et Sebring on töökojameeste märg unenägu. Eelmine masin oli esimene Mondeo, too oli küll uskumatult pommikindel võrreldes selle elukaga (pakuks, et ta oli vast lõpuks pool milli läbi sõitnud ja mootor oli veel täiesti tihe, kere mädanes ära). Aga sõidumugavust paraku ikka eriti ei võrdle...


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Sebring 2.7 kett
PostitusPostitatud: Teisipäev 08 Nov, 2016 18:46 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Kuluosad, mitte tüüpvead ja eks neid Mondeol ka keegi vahetas ;)

Kui sa mõtled neid musti iluliiste, mis ära tuhmuvad vanusega, siis need saab läikima poleerides.

Istmesoenduse puhul - kui veab, siis istme sisse minemise kohapeal on juhtmed katki - kui ligi pääsed saab jootmisega korda. Kui aga istme sees ahel katki, siis halvasti.

Pane tester külge ja vaata kas soenduselemendil takistust on või mitte.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Sebring 2.7 kett
PostitusPostitatud: Teisipäev 08 Nov, 2016 20:19 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 04 Nov, 2016 9:13
Postitusi: 8
Ma mõtlen neid kohe klaasi kõrval olevaid plekist liiste uksepostide peal, sinna on roosteuss serva alla pugenud. Tükk on ca 80 euri vms. praegu lihtsalt silikoonõli peale uhanud, et edasi ei läheks.

Istmel on mingi teema sellega, et aeg ajalt lööb kuumaks (sõltumata lüliti asendist, kakkusin kaitsme ka välja prooviks), huvitav, kas see võib olla soojendusega seotud (puhub kuuma õhku sisse?)? Jupi aega mõtlesi, et on hallukad :D Pole hetkel tegelenud, oli mingi mõte, et laseks elemendi lasta alternatiivi vastu vahetada ja istmekattel ka veitsa iluravi, padjal on kunstnahk katki istumise alt, see vist ka üsna tüüpiline.

Mondeol sai hoolega veermikku lapitud, iga kevade pmslt žarniirid kondid jne. Aga mootoril läks minu käes vaid õhulugeja (oli tegelikult ostes peale pooletoobine, üks hetk kui akut vahetasin siis nullis aju ära ja hakkas jukerdama), ülejäänu oli originaal, isegi sidur pidas lõpuni vastu. Mis ära väsis, oli elekter (peale kere). Kulumaterjalid ikka, veepump, rihm(ad) rullikud jne.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Sebring 2.7 kett
PostitusPostitatud: Kolmapäev 09 Nov, 2016 13:24 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Reede 08 Veebr, 2013 17:56
Postitusi: 714
Oled ikka õnnetu sebringu otsa satunud,

Siis pead ikka 2-3 a sõitnud ,et see remindi raha tagasi teeniks.

Tean mida räägin,sama asja läbi elanud.

Kas remonti viisid TopPartsi?

Kui jah siis jõudu ja jaksu Garantii remondis käimisega.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Sebring 2.7 kett
PostitusPostitatud: Kolmapäev 09 Nov, 2016 14:11 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 04 Nov, 2016 9:13
Postitusi: 8
Tartu TP, siiamaani pole väga kobiseda olnud. võibolla on vedanud. mujalt on küll toredaid kogemusi muude liikuritega.

no tahaks ikka veidi sõita jah, muidu ei jamaks. samas, ega miskit sarnast aga mõistlikumat ka selle raha eest igapäevaseks kasutamiseks ei saa ja massin ise olemuselt on väga bro.

ega need uued vanad reeglina on kõik nii, et alguses lapid hoolega, kuni pidama saad. eelmine omanik oli täpselt nii teinud, et kui vaatas, et väärtus väga kukkuma hakkab siis müüki ta läks. no ja siis oligi, et alt vaja pooled jupid vahetada ja tihendid, uksed värvida jne. samas, see on ju teada.

ja muus osas on väga korralik nagu ütlesin.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Sebring 2.7 kett
PostitusPostitatud: Neljapäev 10 Nov, 2016 19:28 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Reede 08 Veebr, 2013 17:56
Postitusi: 714
Tallinna Top Partsul oli probleeme tartu kohta ei oska midagi õelda,

Kõige tähtsam ,et saab korda.

Ega ise poleks ka müünud sebringut maha aga sai lihtsalt kõht täis,kaheaastaga panin pmst 4tuhat euri sisse.Müüsin maha kus tagasillas kohises midagi,ukse ääred tahtsid teha ja nipenäpet.Õnneks uus omanik on normaalne inimene ja tegeleb nende vigadega .Siiamaani pidi olema autoga rahul:)

Aga,kui sul vahetatakse kõik jutud ikkagi ära siis peaks see mootor kestma hea õliga ikka væga kaua.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 17 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 30 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia