Chrysler Club Foorum
http://chryslerclub.ee/foorum/

Vibratsioon
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=32&t=1573
Leht 1 koguhulgast 1

Autor:  bono [ Teisipäev 10 Apr, 2007 20:56 ]
Teema pealkiri:  Vibratsioon

Andke nõu. Sebring 2,0 2003 72000 km hoolduses lasin paigaldada uued suverehvid, vahetati piduriklotsid ja pingutati käsipidurit. Peale seda täheldasin sileda tee peal vibratsiooni. 120 km/h puhul on see vähem tunda, nagu oleks väga tiheda sagedusega, kuid kui kiirus langeb, tundub vibratsioon jõulisem (selline tunne, nagu amplituud suureneks). Enne hooldust ja talverehvidega vibratsiooni ei olnud märgata. Muidu väga mõnus auto:) kuidas diagnoosida?

Autor:  hmm [ Teisipäev 10 Apr, 2007 20:59 ]
Teema pealkiri: 

mine tagasi sinna kus sul suverehvid paigaldati - lihtsalt mõni neidt tasakaalust väljas - las teevad uuesti balanseerimise rehvidele.

Autor:  bono [ Teisipäev 10 Apr, 2007 21:10 ]
Teema pealkiri: 

Tänan kiire vastuse eest. Lasin ekspertidel üle tasakaalustada, ei aidanud. Kas äkki on uued klotsid takistuseks? Kuidas oleks õige jälile saada?

Autor:  Alari [ Teisipäev 10 Apr, 2007 22:21 ]
Teema pealkiri: 

Kas käisid samas kohas,kus rehve vahetati,uuesti tasakaalustamas?Kui samas,siis mine kuhugi mujale...võib olla,et neil tasakaalustuspink galibreerimata ja nii hakkabki vabisema.

Autor:  bono [ Teisipäev 10 Apr, 2007 23:04 ]
Teema pealkiri: 

Töökoda, kus tasakaalustasin, oli sama, kuid kasutasin kindluse mõttes teist boksi.

Autor:  Alari [ Kolmapäev 11 Apr, 2007 8:45 ]
Teema pealkiri: 

Siis oleks veel üks loogilisematest võimalustest see,et mõmi velg on kõver ja see sattus nüüd ette ning annab rohkem tunda kui tagarattaks olles.See,et piduritega miskit lahti on suht vähetõenäoline.

Autor:  bono [ Reede 13 Apr, 2007 19:45 ]
Teema pealkiri: 

Nüüd on balass hoolikalt tehtud, aga probleem alles. Kas võib olla selle tekitajaks, et uute rehvide mõõt pisut erineb tehase pakutust: 205/65/R16 94V või 205/60/R16 92V, aga all on uus komplekt: 205/55/R16 94V? Või üks versioon veel, et sildasid vaja reguleerida?

Autor:  elvis1 [ Reede 13 Apr, 2007 20:07 ]
Teema pealkiri: 

bono kirjutas:
Nüüd on balass hoolikalt tehtud, aga probleem alles. Kas võib olla selle tekitajaks, et uute rehvide mõõt pisut erineb tehase pakutust: 205/65/R16 94V või 205/60/R16 92V, aga all on uus komplekt: 205/55/R16 94V? Või üks versioon veel, et sildasid vaja reguleerida?
Velgede suurus seda kohe kindlasti ei mõjuta aga sillad võiksid küll stendist läbi lasta .Pidurites oleks asi siis kui pidurdamisel se vibra tekib.

Autor:  Oberst [ Laupäev 14 Apr, 2007 0:22 ]
Teema pealkiri:  Re: Vibratsioon

bono kirjutas:
Andke nõu. Sebring 2,0 2003 72000 km hoolduses lasin paigaldada uued suverehvid, vahetati piduriklotsid ja pingutati käsipidurit. Peale seda täheldasin sileda tee peal vibratsiooni. 120 km/h puhul on see vähem tunda, nagu oleks väga tiheda sagedusega, kuid kui kiirus langeb, tundub vibratsioon jõulisem (selline tunne, nagu amplituud suureneks). Enne hooldust ja talverehvidega vibratsiooni ei olnud märgata. Muidu väga mõnus auto:) kuidas diagnoosida?


ei tea küll seda käsipiduri varianti kas on see nii nagu saabil või on seal teised teemad
Saabil nimelt on nii et ( saab 99 oli vist ) esisild veab käsipidur esisillas ja seda sab regullida ainult klotside eemaldamisega ( rõve tegemine oli aga kogemus oli mida ikka ei unusta) sai isegi ülevaatusel käidud ( soomes oli 92 aastal )

Autor:  bono [ Laupäev 14 Apr, 2007 10:28 ]
Teema pealkiri: 

Ilmselt oleks vara veel masin prügikasti visata, alustan sildade kontrollist-reguleerimisest. Kas oleks soovitust, kuhu seda tööd sellel autol tegema minna? Võib olla nii Tallinn kui Rakvere. Reeglina ei ole väiksemates kohtades tegijad liiga "täissöönud"!

Autor:  Oberst [ Laupäev 14 Apr, 2007 10:58 ]
Teema pealkiri: 

Rakveres on HAT autol 3D esisillastend ise käin seal

Autor:  bono [ Esmaspäev 23 Apr, 2007 17:59 ]
Teema pealkiri: 

Sild reguleeritud, tundub parem. Püüdes järeldust teha, näib siiski mitme asja koosmõju. Kontrollides rehvirõhku avastasin ventiili lekke - töökojas ok, aga mõne aja pärast - alarõhk. Silla ebakõla aga ei tulnud naelrehviga esile vaid ilmnes alles värske suvemustriga. Väike õmblusmasina efekt siiski on veel tunda esisillas, kuigi kõvemate Michelinidega on see vähem tunda kui pehmete Nokiatega. Võibolla tuleb poolassi kallale minna?

Leht 1 koguhulgast 1 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/