Tänane kuupäev Teisipäev 04 Juun, 2024 7:30

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 12 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Vibratsioon
PostitusPostitatud: Teisipäev 10 Apr, 2007 20:56 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Chrysler Sebring

Liitunud: Teisipäev 10 Apr, 2007 20:45
Postitusi: 397
Asukoht: Tallinn
Andke nõu. Sebring 2,0 2003 72000 km hoolduses lasin paigaldada uued suverehvid, vahetati piduriklotsid ja pingutati käsipidurit. Peale seda täheldasin sileda tee peal vibratsiooni. 120 km/h puhul on see vähem tunda, nagu oleks väga tiheda sagedusega, kuid kui kiirus langeb, tundub vibratsioon jõulisem (selline tunne, nagu amplituud suureneks). Enne hooldust ja talverehvidega vibratsiooni ei olnud märgata. Muidu väga mõnus auto:) kuidas diagnoosida?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 10 Apr, 2007 20:59 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
mine tagasi sinna kus sul suverehvid paigaldati - lihtsalt mõni neidt tasakaalust väljas - las teevad uuesti balanseerimise rehvidele.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 10 Apr, 2007 21:10 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Chrysler Sebring

Liitunud: Teisipäev 10 Apr, 2007 20:45
Postitusi: 397
Asukoht: Tallinn
Tänan kiire vastuse eest. Lasin ekspertidel üle tasakaalustada, ei aidanud. Kas äkki on uued klotsid takistuseks? Kuidas oleks õige jälile saada?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 10 Apr, 2007 22:21 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 25 Dets, 2006 22:49
Postitusi: 363
Asukoht: Edikgrad
Kas käisid samas kohas,kus rehve vahetati,uuesti tasakaalustamas?Kui samas,siis mine kuhugi mujale...võib olla,et neil tasakaalustuspink galibreerimata ja nii hakkabki vabisema.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 10 Apr, 2007 23:04 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Chrysler Sebring

Liitunud: Teisipäev 10 Apr, 2007 20:45
Postitusi: 397
Asukoht: Tallinn
Töökoda, kus tasakaalustasin, oli sama, kuid kasutasin kindluse mõttes teist boksi.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 11 Apr, 2007 8:45 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 25 Dets, 2006 22:49
Postitusi: 363
Asukoht: Edikgrad
Siis oleks veel üks loogilisematest võimalustest see,et mõmi velg on kõver ja see sattus nüüd ette ning annab rohkem tunda kui tagarattaks olles.See,et piduritega miskit lahti on suht vähetõenäoline.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 13 Apr, 2007 19:45 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Chrysler Sebring

Liitunud: Teisipäev 10 Apr, 2007 20:45
Postitusi: 397
Asukoht: Tallinn
Nüüd on balass hoolikalt tehtud, aga probleem alles. Kas võib olla selle tekitajaks, et uute rehvide mõõt pisut erineb tehase pakutust: 205/65/R16 94V või 205/60/R16 92V, aga all on uus komplekt: 205/55/R16 94V? Või üks versioon veel, et sildasid vaja reguleerida?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 13 Apr, 2007 20:07 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 31 Jaan, 2007 22:22
Postitusi: 891
Asukoht: L-VIRUMAA
bono kirjutas:
Nüüd on balass hoolikalt tehtud, aga probleem alles. Kas võib olla selle tekitajaks, et uute rehvide mõõt pisut erineb tehase pakutust: 205/65/R16 94V või 205/60/R16 92V, aga all on uus komplekt: 205/55/R16 94V? Või üks versioon veel, et sildasid vaja reguleerida?
Velgede suurus seda kohe kindlasti ei mõjuta aga sillad võiksid küll stendist läbi lasta .Pidurites oleks asi siis kui pidurdamisel se vibra tekib.

_________________
Ei ole halba ilma heata! Raha paneb rattad käima!!!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Vibratsioon
PostitusPostitatud: Laupäev 14 Apr, 2007 0:22 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
bono kirjutas:
Andke nõu. Sebring 2,0 2003 72000 km hoolduses lasin paigaldada uued suverehvid, vahetati piduriklotsid ja pingutati käsipidurit. Peale seda täheldasin sileda tee peal vibratsiooni. 120 km/h puhul on see vähem tunda, nagu oleks väga tiheda sagedusega, kuid kui kiirus langeb, tundub vibratsioon jõulisem (selline tunne, nagu amplituud suureneks). Enne hooldust ja talverehvidega vibratsiooni ei olnud märgata. Muidu väga mõnus auto:) kuidas diagnoosida?


ei tea küll seda käsipiduri varianti kas on see nii nagu saabil või on seal teised teemad
Saabil nimelt on nii et ( saab 99 oli vist ) esisild veab käsipidur esisillas ja seda sab regullida ainult klotside eemaldamisega ( rõve tegemine oli aga kogemus oli mida ikka ei unusta) sai isegi ülevaatusel käidud ( soomes oli 92 aastal )


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 14 Apr, 2007 10:28 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Chrysler Sebring

Liitunud: Teisipäev 10 Apr, 2007 20:45
Postitusi: 397
Asukoht: Tallinn
Ilmselt oleks vara veel masin prügikasti visata, alustan sildade kontrollist-reguleerimisest. Kas oleks soovitust, kuhu seda tööd sellel autol tegema minna? Võib olla nii Tallinn kui Rakvere. Reeglina ei ole väiksemates kohtades tegijad liiga "täissöönud"!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 14 Apr, 2007 10:58 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
Rakveres on HAT autol 3D esisillastend ise käin seal


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 23 Apr, 2007 17:59 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Chrysler Sebring

Liitunud: Teisipäev 10 Apr, 2007 20:45
Postitusi: 397
Asukoht: Tallinn
Sild reguleeritud, tundub parem. Püüdes järeldust teha, näib siiski mitme asja koosmõju. Kontrollides rehvirõhku avastasin ventiili lekke - töökojas ok, aga mõne aja pärast - alarõhk. Silla ebakõla aga ei tulnud naelrehviga esile vaid ilmnes alles värske suvemustriga. Väike õmblusmasina efekt siiski on veel tunda esisillas, kuigi kõvemate Michelinidega on see vähem tunda kui pehmete Nokiatega. Võibolla tuleb poolassi kallale minna?


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 12 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Google [Bot] ja 7 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia