Tänane kuupäev Reede 29 Mär, 2024 1:54

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Sebringu Autostick
PostitusPostitatud: Esmaspäev 23 Mai, 2016 12:24 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 12 Nov, 2008 15:55
Postitusi: 71
Asukoht: Eesti
Tere
Sai soetatud vahelduseks 2003 aasta Sebring LX 2,0 (millist varem pole omanud) ja ei saa aru selle autostick'ist. Käigukonsoolil justkui oleks kõik kirjas, kuid armatuuril Autostick puudub. Samas kui tõmbad kangi autostick'i peale, siis lülitub sisse kolmas käik (ka display'l) ning sellist käiku nagu "L" ka üldse pole, kuigi display'l see olemas.
Mis on teie arust valesti?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Sebringu Autostick
PostitusPostitatud: Teisipäev 24 Mai, 2016 10:58 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 12 Nov, 2008 15:55
Postitusi: 71
Asukoht: Eesti
ehk on vale Sebring? :) Autostick'i ja "L"-i ei peagi olema?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Sebringu Autostick
PostitusPostitatud: Teisipäev 24 Mai, 2016 13:12 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 18 Aug, 2010 19:47
Postitusi: 18
aavepo kirjutas:
ehk on vale Sebring? :) Autostick'i ja "L"-i ei peagi olema?
2005 Sebringul "L" pole, autostick kirja pole, ainult sees oleva käigu nr. displeil (1-2-3-4).


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Sebringu Autostick
PostitusPostitatud: Teisipäev 24 Mai, 2016 13:31 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 12 Nov, 2008 15:55
Postitusi: 71
Asukoht: Eesti
pupsik46 kirjutas:
aavepo kirjutas:
ehk on vale Sebring? :) Autostick'i ja "L"-i ei peagi olema?
2005 Sebringul "L" pole, autostick kirja pole, ainult sees oleva käigu nr. displeil (1-2-3-4).

Aa, et siis Autostick'i ei peagi olema?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Sebringu Autostick
PostitusPostitatud: Teisipäev 24 Mai, 2016 13:37 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Kas sa saad käigukangiga käike üles ja alla vahetada - kui jah siis kast on autostick kui ei siis pole.

Kui displayl on L täht olemas ja kasti kirjal autostick siis suure tõenäosusega on display vahetatud... või on mingi segadus käigukasti ümbruse valikuga.
L täht on Standart varustuses ja autostick on premium. LX viitaks preemium varustusele - touring tavalisele.... LX peaks olema ka trip kompuuter salongi puhurite vahel..
Samas 2.0 peaks olema standart varustusega, LX eeldaks juba 2,4... aga neid variatsioone on palju ja kõiki kirjasid ei jõua enam jälgida.
Kas display valgustus on elektroluminiseeruv või lampidega? kas on osutid punased või mustad?

vt ka siit: http://oskin.ru/pub/chrysler-dodge/manu ... ebring.pdf

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Sebringu Autostick
PostitusPostitatud: Teisipäev 24 Mai, 2016 14:08 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 12 Nov, 2008 15:55
Postitusi: 71
Asukoht: Eesti
hmm kirjutas:
Kas sa saad käigukangiga käike üles ja alla vahetada - kui jah siis kast on autostick kui ei siis pole.

Kui displayl on L täht olemas ja kasti kirjal autostick siis suure tõenäosusega on display vahetatud... või on mingi segadus käigukasti ümbruse valikuga.
L täht on Standart varustuses ja autostick on premium. LX viitaks preemium varustusele - touring tavalisele.... LX peaks olema ka trip kompuuter salongi puhurite vahel..
Samas 2.0 peaks olema standart varustusega, LX eeldaks juba 2,4... aga neid variatsioone on palju ja kõiki kirjasid ei jõua enam jälgida.
Kas display valgustus on elektroluminiseeruv või lampidega? kas on osutid punased või mustad?

vt ka siit: http://oskin.ru/pub/chrysler-dodge/manu ... ebring.pdf

On 2003 ja LX. 2,0 bensukas.
Osutid on punased, salongi puhurite vahel on kompuutri display, spidoka all on "trip" display ka, käike näitab display'l "PRND3L" - Autostick osa on puudu. Käigukangist ei anna lülitada ei "L"-i ega ka Autostick-i. Autostick'i asendis on sees hoopis kolmas käik, + ja - ei tee ka midagi. - selline segadus siis.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Sebringu Autostick
PostitusPostitatud: Teisipäev 24 Mai, 2016 16:56 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Täpsustan edasi:
kas sõidu ajal saad käigukangiga lülitada kõrgemaid ja madalamaid käike?

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Sebringu Autostick
PostitusPostitatud: Teisipäev 24 Mai, 2016 19:34 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 12 Nov, 2008 15:55
Postitusi: 71
Asukoht: Eesti
hmm kirjutas:
Täpsustan edasi:
kas sõidu ajal saad käigukangiga lülitada kõrgemaid ja madalamaid käike?

Ei saa, kolmas käik on sees :) aga kangi saab liigutada + ja - suunas küll, kuid midagi sellest ei muutu.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Sebringu Autostick
PostitusPostitatud: Teisipäev 24 Mai, 2016 21:07 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Siis ei ole sul autostick käigukast vaid tavaline automaat, millel 3 ja L funktsioon. Ehk näidikute paneel on õige aga kirjad käigukasti ümber...

“3” Drive
This range eliminates shifts into Overdrive. The transaxle will operate normally in first and second while in this range. A delayed shift from second to third will occur at speeds of about 31 to 38 mph (50 to 60 km/h) and low levels of accelerator pedal travel. An early down-shift from third to second will occur at a speed of about 34 to 30 mph (54 to 48 km/h). This is done to provide second gear engine braking at speeds less than 30 mph (48 km/h).

NOTE: Using the “3” range while operating the vehicle under heavy operating conditions will improve performance, fuel economy, and extend transaxle life by reducing excessive shifting and heat build up. Use the “3” range when descending steep grades to prevent brake system distress.

“L” Low
This range should be used for maximum engine braking when descending steep grades. In this range, up shifts will occur only to prevent engine over speed while down shifts occur as early as possible.

AUTOSTICK — IF EQUIPPED Pastab, et sul seda ei ole ;)
Autostick is a driver-interactive transaxle that offers manual gear shifting capability to provide you with more control. Autostick allows you to maximize engine braking, eliminate undesirable upshifts and downshifts, and improve overall vehicle performance. This system can also provide you with more control during passing, city driving, cold slippery conditions, mountain driving, trailer towing, and many other situations.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Sebringu Autostick
PostitusPostitatud: Kolmapäev 25 Mai, 2016 7:50 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 12 Nov, 2008 15:55
Postitusi: 71
Asukoht: Eesti
hmm kirjutas:
Siis ei ole sul autostick käigukast vaid tavaline automaat, millel 3 ja L funktsioon. Ehk näidikute paneel on õige aga kirjad käigukasti ümber...

“3” Drive
This range eliminates shifts into Overdrive. The transaxle will operate normally in first and second while in this range. A delayed shift from second to third will occur at speeds of about 31 to 38 mph (50 to 60 km/h) and low levels of accelerator pedal travel. An early down-shift from third to second will occur at a speed of about 34 to 30 mph (54 to 48 km/h). This is done to provide second gear engine braking at speeds less than 30 mph (48 km/h).

NOTE: Using the “3” range while operating the vehicle under heavy operating conditions will improve performance, fuel economy, and extend transaxle life by reducing excessive shifting and heat build up. Use the “3” range when descending steep grades to prevent brake system distress.

“L” Low
This range should be used for maximum engine braking when descending steep grades. In this range, up shifts will occur only to prevent engine over speed while down shifts occur as early as possible.

AUTOSTICK — IF EQUIPPED Pastab, et sul seda ei ole ;)
Autostick is a driver-interactive transaxle that offers manual gear shifting capability to provide you with more control. Autostick allows you to maximize engine braking, eliminate undesirable upshifts and downshifts, and improve overall vehicle performance. This system can also provide you with more control during passing, city driving, cold slippery conditions, mountain driving, trailer towing, and many other situations.

Jälle ikaldus :D aga suur tänu seletamast, jälle targem :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Sebringu Autostick
PostitusPostitatud: Kolmapäev 25 Mai, 2016 8:16 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Ega see väga palju muuda, sest sõidumugavuse tavatingimustes saad ju ikka kätte. Jah 2.0 koos automaadiga tundub uimane aga tiba kütuese- ja hoolduskulude kokkuhoiu saavutad ikka ;)
Ise kasutan autostick võimalust kord kvartalis ehk, kui vaja natuke kangutada... muus osas seda ei puutu.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 41 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia