Chrysler Club Foorum
http://chryslerclub.ee/foorum/

Sebringu Autostick
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=32&t=15434
Leht 1 koguhulgast 1

Autor:  aavepo [ Esmaspäev 23 Mai, 2016 12:24 ]
Teema pealkiri:  Sebringu Autostick

Tere
Sai soetatud vahelduseks 2003 aasta Sebring LX 2,0 (millist varem pole omanud) ja ei saa aru selle autostick'ist. Käigukonsoolil justkui oleks kõik kirjas, kuid armatuuril Autostick puudub. Samas kui tõmbad kangi autostick'i peale, siis lülitub sisse kolmas käik (ka display'l) ning sellist käiku nagu "L" ka üldse pole, kuigi display'l see olemas.
Mis on teie arust valesti?

Autor:  aavepo [ Teisipäev 24 Mai, 2016 10:58 ]
Teema pealkiri:  Re: Sebringu Autostick

ehk on vale Sebring? :) Autostick'i ja "L"-i ei peagi olema?

Autor:  pupsik46 [ Teisipäev 24 Mai, 2016 13:12 ]
Teema pealkiri:  Re: Sebringu Autostick

aavepo kirjutas:
ehk on vale Sebring? :) Autostick'i ja "L"-i ei peagi olema?
2005 Sebringul "L" pole, autostick kirja pole, ainult sees oleva käigu nr. displeil (1-2-3-4).

Autor:  aavepo [ Teisipäev 24 Mai, 2016 13:31 ]
Teema pealkiri:  Re: Sebringu Autostick

pupsik46 kirjutas:
aavepo kirjutas:
ehk on vale Sebring? :) Autostick'i ja "L"-i ei peagi olema?
2005 Sebringul "L" pole, autostick kirja pole, ainult sees oleva käigu nr. displeil (1-2-3-4).

Aa, et siis Autostick'i ei peagi olema?

Autor:  hmm [ Teisipäev 24 Mai, 2016 13:37 ]
Teema pealkiri:  Re: Sebringu Autostick

Kas sa saad käigukangiga käike üles ja alla vahetada - kui jah siis kast on autostick kui ei siis pole.

Kui displayl on L täht olemas ja kasti kirjal autostick siis suure tõenäosusega on display vahetatud... või on mingi segadus käigukasti ümbruse valikuga.
L täht on Standart varustuses ja autostick on premium. LX viitaks preemium varustusele - touring tavalisele.... LX peaks olema ka trip kompuuter salongi puhurite vahel..
Samas 2.0 peaks olema standart varustusega, LX eeldaks juba 2,4... aga neid variatsioone on palju ja kõiki kirjasid ei jõua enam jälgida.
Kas display valgustus on elektroluminiseeruv või lampidega? kas on osutid punased või mustad?

vt ka siit: http://oskin.ru/pub/chrysler-dodge/manu ... ebring.pdf

Autor:  aavepo [ Teisipäev 24 Mai, 2016 14:08 ]
Teema pealkiri:  Re: Sebringu Autostick

hmm kirjutas:
Kas sa saad käigukangiga käike üles ja alla vahetada - kui jah siis kast on autostick kui ei siis pole.

Kui displayl on L täht olemas ja kasti kirjal autostick siis suure tõenäosusega on display vahetatud... või on mingi segadus käigukasti ümbruse valikuga.
L täht on Standart varustuses ja autostick on premium. LX viitaks preemium varustusele - touring tavalisele.... LX peaks olema ka trip kompuuter salongi puhurite vahel..
Samas 2.0 peaks olema standart varustusega, LX eeldaks juba 2,4... aga neid variatsioone on palju ja kõiki kirjasid ei jõua enam jälgida.
Kas display valgustus on elektroluminiseeruv või lampidega? kas on osutid punased või mustad?

vt ka siit: http://oskin.ru/pub/chrysler-dodge/manu ... ebring.pdf

On 2003 ja LX. 2,0 bensukas.
Osutid on punased, salongi puhurite vahel on kompuutri display, spidoka all on "trip" display ka, käike näitab display'l "PRND3L" - Autostick osa on puudu. Käigukangist ei anna lülitada ei "L"-i ega ka Autostick-i. Autostick'i asendis on sees hoopis kolmas käik, + ja - ei tee ka midagi. - selline segadus siis.

Autor:  hmm [ Teisipäev 24 Mai, 2016 16:56 ]
Teema pealkiri:  Re: Sebringu Autostick

Täpsustan edasi:
kas sõidu ajal saad käigukangiga lülitada kõrgemaid ja madalamaid käike?

Autor:  aavepo [ Teisipäev 24 Mai, 2016 19:34 ]
Teema pealkiri:  Re: Sebringu Autostick

hmm kirjutas:
Täpsustan edasi:
kas sõidu ajal saad käigukangiga lülitada kõrgemaid ja madalamaid käike?

Ei saa, kolmas käik on sees :) aga kangi saab liigutada + ja - suunas küll, kuid midagi sellest ei muutu.

Autor:  hmm [ Teisipäev 24 Mai, 2016 21:07 ]
Teema pealkiri:  Re: Sebringu Autostick

Siis ei ole sul autostick käigukast vaid tavaline automaat, millel 3 ja L funktsioon. Ehk näidikute paneel on õige aga kirjad käigukasti ümber...

“3” Drive
This range eliminates shifts into Overdrive. The transaxle will operate normally in first and second while in this range. A delayed shift from second to third will occur at speeds of about 31 to 38 mph (50 to 60 km/h) and low levels of accelerator pedal travel. An early down-shift from third to second will occur at a speed of about 34 to 30 mph (54 to 48 km/h). This is done to provide second gear engine braking at speeds less than 30 mph (48 km/h).

NOTE: Using the “3” range while operating the vehicle under heavy operating conditions will improve performance, fuel economy, and extend transaxle life by reducing excessive shifting and heat build up. Use the “3” range when descending steep grades to prevent brake system distress.

“L” Low
This range should be used for maximum engine braking when descending steep grades. In this range, up shifts will occur only to prevent engine over speed while down shifts occur as early as possible.

AUTOSTICK — IF EQUIPPED Pastab, et sul seda ei ole ;)
Autostick is a driver-interactive transaxle that offers manual gear shifting capability to provide you with more control. Autostick allows you to maximize engine braking, eliminate undesirable upshifts and downshifts, and improve overall vehicle performance. This system can also provide you with more control during passing, city driving, cold slippery conditions, mountain driving, trailer towing, and many other situations.

Autor:  aavepo [ Kolmapäev 25 Mai, 2016 7:50 ]
Teema pealkiri:  Re: Sebringu Autostick

hmm kirjutas:
Siis ei ole sul autostick käigukast vaid tavaline automaat, millel 3 ja L funktsioon. Ehk näidikute paneel on õige aga kirjad käigukasti ümber...

“3” Drive
This range eliminates shifts into Overdrive. The transaxle will operate normally in first and second while in this range. A delayed shift from second to third will occur at speeds of about 31 to 38 mph (50 to 60 km/h) and low levels of accelerator pedal travel. An early down-shift from third to second will occur at a speed of about 34 to 30 mph (54 to 48 km/h). This is done to provide second gear engine braking at speeds less than 30 mph (48 km/h).

NOTE: Using the “3” range while operating the vehicle under heavy operating conditions will improve performance, fuel economy, and extend transaxle life by reducing excessive shifting and heat build up. Use the “3” range when descending steep grades to prevent brake system distress.

“L” Low
This range should be used for maximum engine braking when descending steep grades. In this range, up shifts will occur only to prevent engine over speed while down shifts occur as early as possible.

AUTOSTICK — IF EQUIPPED Pastab, et sul seda ei ole ;)
Autostick is a driver-interactive transaxle that offers manual gear shifting capability to provide you with more control. Autostick allows you to maximize engine braking, eliminate undesirable upshifts and downshifts, and improve overall vehicle performance. This system can also provide you with more control during passing, city driving, cold slippery conditions, mountain driving, trailer towing, and many other situations.

Jälle ikaldus :D aga suur tänu seletamast, jälle targem :)

Autor:  hmm [ Kolmapäev 25 Mai, 2016 8:16 ]
Teema pealkiri:  Re: Sebringu Autostick

Ega see väga palju muuda, sest sõidumugavuse tavatingimustes saad ju ikka kätte. Jah 2.0 koos automaadiga tundub uimane aga tiba kütuese- ja hoolduskulude kokkuhoiu saavutad ikka ;)
Ise kasutan autostick võimalust kord kvartalis ehk, kui vaja natuke kangutada... muus osas seda ei puutu.

Leht 1 koguhulgast 1 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/