Chrysler Club Foorum
http://chryslerclub.ee/foorum/

Sebring 2004 anomaalia?
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=32&t=15159
Leht 1 koguhulgast 1

Autor:  Speal [ Neljapäev 11 Veebr, 2016 12:19 ]
Teema pealkiri:  Sebring 2004 anomaalia?

Tere!

Minu Sebringul (2004 2.7L V6) on selline jama, et rool kiilub kinni, aga mitte alati.
Kõik algas külmaga, kui õues oli -25 ja auto käima panin siis algul oli imelik kigisev hääl ja tuli kärsa haisu kapoti alt(ilmselt roolivõimu pump kärssab)
Ja selle kigisemise kestus sõltus siis sellest kui külm eelneval ööl oli. Kui kraadid 0 lähedal siis kadus probleem ära.
Aga nüüd ikkagi selline djeela, et kui auto käima panen ja kohapeal proovin rooli keerata siis kiilub kinni ja teeb seda kigisevat häält...
Ja kui liigun kasvõi meetri otse edasi siis saab rooli vabalt keerata, ei kigise ega kärssa.

Nüüd viimasel ajal olen märganud, et seoses selle rooli jamaga on lisandunud uus probleem. Nimelt siuke värk, et vahepeal kui seisma jään(foori taga vms) ja keeran rooli veidike paremale või vasakule siis armatuuris vilksatab punane õlituli. Ei hakka põlema vaid just nimelt vilksatab ainult keeramise ajal. Kuidas saab mootori õlirõhu märgutuli olla seotud rooli keeramisega?

Ajaa muidu kohe kui auto ostsin siis avastasin, et kui mingi tunnike sõita siis muutub rool jõle raskeks nagu võim kaoks ära, aga külmalt jälle töötas perfektselt. Ei pööranud sellele mingit tähelepanu kuna see ei seganud sõitu, aga ilmselt oleks pidanud kohe asjaga tegelema, sest arvatavasti on see kiilumine sellest samast asjast tingitud... Probleem on lihtsalt süvenenud :/

Muidu olen kontrollinud roolivõimu vedeliku taset ja see on alati normis.
Nüüd kui rooli keerates õlituli vilksatas siis kontrollisin ka mootori õlitaset mis oli normis kuid igaksjuhuks valasin veidike peale.

Kõige suurem hirm on, et äkki kiilub sõiduajal rool kinni... Siis oleks päris pe...s

Ehk kellegil on ideid millest see jama olla võib? Kohe esimese asjana roolivõimu pumpa välja ei tahaks vahetada, sest ega see eriti odav lõbu pole :/

Autor:  zilliver [ Neljapäev 11 Veebr, 2016 13:46 ]
Teema pealkiri:  Re: Sebring 2004 anomaalia?

Eks mingi jama sul selle võimuga on kui juba kärssab jne.
Kohapeal rooli keerates võtab pekkis pump mootorilt nii palju pöördeid vähemaks, et õli rõhk kukub alla min. taset.

Pikalt veel sõidad, siis tapad oma roolilati ka ära, kinni kiilumisest rääkimata.

Autor:  hmm [ Neljapäev 11 Veebr, 2016 14:32 ]
Teema pealkiri:  Re: Sebring 2004 anomaalia?

1. ei kärssa mitte pump vaid veorihm.
2. Veorihm hakkab kärssama siis, kui see pole liiga pingul või jääb pumba rullik kinni.
3. Pumba rullik kiilub kinni kui pumba töös on häireid - üldjuhul kas siis laagrid liiga kulunud või vedelikku ei jõuta läbi teatud kanalite suruda.
Õlitule vilksatus võib tõesti olla sellest, et roolivõimu poomise tulemusel veorihm aeglustas/takistas väntvõlli pöörlemist nii palju, et õlipump ei suutnud piisavalt õlisurvet üleval hoida :ok:


Soovitan roolivõimu süsteem korraks lahti võtta ning puhastada, hooldada.

Autor:  m300m [ Neljapäev 11 Veebr, 2016 16:27 ]
Teema pealkiri:  Re: Sebring 2004 anomaalia?

Sama asi oli minul ka.
Minul piirdus roolivõimu õli ja rihma vahetusest.
Praegu korras.

Autor:  Speal [ Reede 12 Veebr, 2016 9:49 ]
Teema pealkiri:  Re: Sebring 2004 anomaalia?

Kas pumbal saab lasta kuskil laagreid vahetada? Või peaks lihtsalt vahetama taastatud pumba vastu kui ei piisa roolivoimu vedeliku ja rihma vahetusest.

Muidu palju see rihm maksab?
Ja mis roolivõimu vedelikku osta? Palju maksab?

Autor:  m300m [ Reede 12 Veebr, 2016 9:56 ]
Teema pealkiri:  Re: Sebring 2004 anomaalia?

Rihm maksis mul 15 euri ilma käibeta.

Autor:  hmm [ Reede 12 Veebr, 2016 10:05 ]
Teema pealkiri:  Re: Sebring 2004 anomaalia?

Natuke kahtlen, et laagrites viga... pigem alusta odavamatest toimingutest.
Vaheta täielikult roolivõimu õli - ATF+4 läheb sinna e: Use only MoparT ATF+4 Automatic Transmission
Fluid (MS-9602).

Rihmavahetus:


vt seda ka: http://oskin.ru/pub/chrysler-dodge/manu ... /02jre.pdf

Leht 1 koguhulgast 1 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/