Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 21:10

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Sebring 2004 anomaalia?
PostitusPostitatud: Neljapäev 11 Veebr, 2016 12:19 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 22 Mai, 2015 15:12
Postitusi: 4
Tere!

Minu Sebringul (2004 2.7L V6) on selline jama, et rool kiilub kinni, aga mitte alati.
Kõik algas külmaga, kui õues oli -25 ja auto käima panin siis algul oli imelik kigisev hääl ja tuli kärsa haisu kapoti alt(ilmselt roolivõimu pump kärssab)
Ja selle kigisemise kestus sõltus siis sellest kui külm eelneval ööl oli. Kui kraadid 0 lähedal siis kadus probleem ära.
Aga nüüd ikkagi selline djeela, et kui auto käima panen ja kohapeal proovin rooli keerata siis kiilub kinni ja teeb seda kigisevat häält...
Ja kui liigun kasvõi meetri otse edasi siis saab rooli vabalt keerata, ei kigise ega kärssa.

Nüüd viimasel ajal olen märganud, et seoses selle rooli jamaga on lisandunud uus probleem. Nimelt siuke värk, et vahepeal kui seisma jään(foori taga vms) ja keeran rooli veidike paremale või vasakule siis armatuuris vilksatab punane õlituli. Ei hakka põlema vaid just nimelt vilksatab ainult keeramise ajal. Kuidas saab mootori õlirõhu märgutuli olla seotud rooli keeramisega?

Ajaa muidu kohe kui auto ostsin siis avastasin, et kui mingi tunnike sõita siis muutub rool jõle raskeks nagu võim kaoks ära, aga külmalt jälle töötas perfektselt. Ei pööranud sellele mingit tähelepanu kuna see ei seganud sõitu, aga ilmselt oleks pidanud kohe asjaga tegelema, sest arvatavasti on see kiilumine sellest samast asjast tingitud... Probleem on lihtsalt süvenenud :/

Muidu olen kontrollinud roolivõimu vedeliku taset ja see on alati normis.
Nüüd kui rooli keerates õlituli vilksatas siis kontrollisin ka mootori õlitaset mis oli normis kuid igaksjuhuks valasin veidike peale.

Kõige suurem hirm on, et äkki kiilub sõiduajal rool kinni... Siis oleks päris pe...s

Ehk kellegil on ideid millest see jama olla võib? Kohe esimese asjana roolivõimu pumpa välja ei tahaks vahetada, sest ega see eriti odav lõbu pole :/


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Sebring 2004 anomaalia?
PostitusPostitatud: Neljapäev 11 Veebr, 2016 13:46 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Eks mingi jama sul selle võimuga on kui juba kärssab jne.
Kohapeal rooli keerates võtab pekkis pump mootorilt nii palju pöördeid vähemaks, et õli rõhk kukub alla min. taset.

Pikalt veel sõidad, siis tapad oma roolilati ka ära, kinni kiilumisest rääkimata.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Sebring 2004 anomaalia?
PostitusPostitatud: Neljapäev 11 Veebr, 2016 14:32 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
1. ei kärssa mitte pump vaid veorihm.
2. Veorihm hakkab kärssama siis, kui see pole liiga pingul või jääb pumba rullik kinni.
3. Pumba rullik kiilub kinni kui pumba töös on häireid - üldjuhul kas siis laagrid liiga kulunud või vedelikku ei jõuta läbi teatud kanalite suruda.
Õlitule vilksatus võib tõesti olla sellest, et roolivõimu poomise tulemusel veorihm aeglustas/takistas väntvõlli pöörlemist nii palju, et õlipump ei suutnud piisavalt õlisurvet üleval hoida :ok:


Soovitan roolivõimu süsteem korraks lahti võtta ning puhastada, hooldada.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Sebring 2004 anomaalia?
PostitusPostitatud: Neljapäev 11 Veebr, 2016 16:27 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Reede 08 Veebr, 2013 17:56
Postitusi: 714
Sama asi oli minul ka.
Minul piirdus roolivõimu õli ja rihma vahetusest.
Praegu korras.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Sebring 2004 anomaalia?
PostitusPostitatud: Reede 12 Veebr, 2016 9:49 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 22 Mai, 2015 15:12
Postitusi: 4
Kas pumbal saab lasta kuskil laagreid vahetada? Või peaks lihtsalt vahetama taastatud pumba vastu kui ei piisa roolivoimu vedeliku ja rihma vahetusest.

Muidu palju see rihm maksab?
Ja mis roolivõimu vedelikku osta? Palju maksab?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Sebring 2004 anomaalia?
PostitusPostitatud: Reede 12 Veebr, 2016 9:56 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Reede 08 Veebr, 2013 17:56
Postitusi: 714
Rihm maksis mul 15 euri ilma käibeta.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Sebring 2004 anomaalia?
PostitusPostitatud: Reede 12 Veebr, 2016 10:05 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Natuke kahtlen, et laagrites viga... pigem alusta odavamatest toimingutest.
Vaheta täielikult roolivõimu õli - ATF+4 läheb sinna e: Use only MoparT ATF+4 Automatic Transmission
Fluid (MS-9602).

Rihmavahetus:


vt seda ka: http://oskin.ru/pub/chrysler-dodge/manu ... /02jre.pdf

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 31 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia