Chrysler Club Foorum
http://chryslerclub.ee/foorum/

Paar mure Sebringuga
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=32&t=15039
Leht 2 koguhulgast 2

Autor:  hmm [ Kolmapäev 30 Dets, 2015 11:08 ]
Teema pealkiri:  Re: Paar mure Sebringuga

Sooja mootoriga õlitule vilkumine võib olla ka märk õlirõhuanduri kustumisest. Seda saab siis kontrollida sellega, et kui mootori välja lülitad ja uuesti käivitad õlituli lakkab vilkumast... siis mõneaja pärast hakkab uuesti vilkuma.
Õlifitri jama hakkab kohe peale...

Autor:  rainka1 [ Kolmapäev 06 Jaan, 2016 22:25 ]
Teema pealkiri:  Re: Paar mure Sebringuga

Õlivahetuse käigus avastati käigukasti õli leke, ilmselt see alusvann et huvitab palju selle remont maksma läheb ja kuhu töökotta soovitate Tallinnas minna, päris nii rikas pole et Silber Autos käia.
Teiseks sooviks teada mismoodi sellel masinal tulede pirne vahetada, tuleb terve tuli maha keerata?

Autor:  hmm [ Neljapäev 07 Jaan, 2016 10:14 ]
Teema pealkiri:  Re: Paar mure Sebringuga

1. Ega silber nüüd nii kirves ka pole... samas karteri tihendi vahetuse saad ju ka ise odavalt ära teha ;)
vt seda:


Nüüd tuleb kindlasti veenduda, et leke on karteri tihendis, mitte ketikatte omas, või mujal... sest kettikate ühildub karteri omaga...

2. pirnide vahetust saab teha ka ilma tulede eemaldamiseta, kui on väga peenikesed käed ;) Juhipoolsel eemalda mootori aju - keerates õhufiltri korpusele kinnitava mutri lahti... Kõrvalistuja pool juurdepääsu eraldi teha ei saa.
Tulede eemaldamine on lihtsam, soovitan pirni pistikud vahetada keraamiliste vastu ja kontrollida pirnideni jõudva voolu...

vt seda (endam vähem nii, kuigi mina pean veel kolm tüüblit lahti võtma, et stange rohkem liiguks):



Autor:  rainka1 [ Neljapäev 07 Jaan, 2016 21:49 ]
Teema pealkiri:  Re: Paar mure Sebringuga

Said valesti aru, mul automaatkastil on õlileke mitte mootoril :)

Autor:  hmm [ Reede 08 Jaan, 2016 9:52 ]
Teema pealkiri:  Re: Paar mure Sebringuga

No aga see jua ka lihtne, kui võtmed peos seisavad ja auto all saad majandada ;)


Autor:  rainka1 [ Esmaspäev 18 Jaan, 2016 21:03 ]
Teema pealkiri:  Re: Paar mure Sebringuga

Sai käidud paar päeva tagasi TopPartsis pidureid tuunimas kõik uued asjad, ja täna hakkas nüüd järsku ABS tuli põlema, milles võib asi olla ja mida teha?
Võimalik et mõni sensor on otsad andnud?

Autor:  hmm [ Esmaspäev 18 Jaan, 2016 21:17 ]
Teema pealkiri:  Re: Paar mure Sebringuga

Andur paigast ära või sattus mingi sodi sinna vahele.
Tagumistel piduritel on andur trumli sees - vt kas nad paigaldasid ikka tagumistele trummlitele selle kummist reguleerimise ava katte tagasi... kui seda ei paigalda satub igasugust sodi trumli sisse...

Autor:  rainka1 [ Esmaspäev 18 Jaan, 2016 21:42 ]
Teema pealkiri:  Re: Paar mure Sebringuga

Kus kohas see kumm täpselt asub seal, kas saab ilma ratast alt keeramata vaadata seda, kuna olen esmaspäevast reedeni Soomes siis pole võimalik väga lammutama hakata.

Autor:  hmm [ Teisipäev 19 Jaan, 2016 19:56 ]
Teema pealkiri:  Re: Paar mure Sebringuga

On, kuid väga keeruline, kui sa ei tea täpselt kus see asub ja kuidas seda katsudes aru saada.
Sul on tagumised pidurid ketaspidurid koos seisupidurite süsteemiga, mis asuvad trumli sees.

vt seda teemat: viewtopic.php?f=32&t=6031

Esimesel pildil on näha see ava (kahe välja ulatuva nuki vahel..., seal all on kohe ka ABS anduri hammasvöö. Hammas vööd on paremini näha viiendal pildil, kus klotsid on eemaldatud. ABS andur ise ja ka selle juhe on sellel pildil vasakul pool hammas vööd... teisisõnu sõidusuunas eespool ratta telge...

Nüüd mõtle oma käte paindumise peale... mina ei ulatunud sinna siis kui ratas oli all...

Autor:  rainka1 [ Neljapäev 21 Jaan, 2016 20:16 ]
Teema pealkiri:  Re: Paar mure Sebringuga

Mis teema selle käigukastiga on, praeguse -18 Helsingis hommikul tööle minnes peab auto 15 minti tiksuma enne kui sõitma saab hakata, kuna kui käigu pm 5 min peale käima panemist sisse paned, siis ei toimu mingit liikumist :D

Autor:  hmm [ Neljapäev 21 Jaan, 2016 20:52 ]
Teema pealkiri:  Re: Paar mure Sebringuga

Ei ole minul veel sellist probleemi olnud 7a. jooksul alates +30...-30 kraadini...
Seega
1. vaheta kastis õli
2. hoolda kasti ja lase diagnostika teha...

Eile -18 kraadi juures töötas sebring ilusti ja liikus ka ;)

Autor:  rainka1 [ Neljapäev 21 Jaan, 2016 23:15 ]
Teema pealkiri:  Re: Paar mure Sebringuga

Mul nagu reaalselt külmuvad õlid ära, rool ka nagu kamazil, aga 15 minti käib kohapeal siis sõidab nagu peab.

Autor:  zilliver [ Reede 22 Jaan, 2016 9:58 ]
Teema pealkiri:  Re: Paar mure Sebringuga

Kiirelt vedelikke vahetama, enne kui kasti ära tapad.
Mis varras näitab, õli ilus kirsipunane ja kärsa lõhnata? Tase on ok?

Autor:  rainka1 [ Pühapäev 24 Jaan, 2016 12:11 ]
Teema pealkiri:  Re: Paar mure Sebringuga

Õli kirsipunane ja ei ole mingit kärsa lõhna, seda jõnksu teeb ta nagu siis kui hoogu maha võtan ja ta vist vahetab käigu siis esimesele käigule.

Leht 2 koguhulgast 2 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/