Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 16:17

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 29 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Paar mure Sebringuga
PostitusPostitatud: Reede 18 Dets, 2015 19:41 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 15 Nov, 2015 12:13
Postitusi: 41
Tervist!
Sai siis alles ostetud Sebring 2.7, 2001 aasta.
Nimelt kui sõita 90km/h siis tekib vibra autol, aga kui sõita 80ga või 110km/h siis pole seda.
Teiseks tahaksin teada kuidas saan kinnijäänud cd raadiost kätte?
Ja kolmandaks kas selle autol peabki esisild kolisema igalpool sõites? Eelmine omanik väitis et sellel ei käi kummipukse, et ongi raud vastu rauda, see pole loogiline ju?
Ja täna hakkas mootorituli põlema, mida see nõuab siis õlivahetust?


Viimati muutis hmm, Kolmapäev 30 Dets, 2015 11:09, muudetud 1 kord kokku.
Liigutasin teema SEBRINGU alamkausta, sest see puudutab konkreetset tüüpi masinat.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Paar mure Sebringuga
PostitusPostitatud: Laupäev 19 Dets, 2015 1:52 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Jah, raud vastu rauda, äkki lased üldse kokku keevitada kõik, saad mõnusa "tõlla" endale.

Veakoode võiks skänneriga lugeda või siis teha võtme "trikki" aga kui juba keevitada lased, siis lase pirn välja võtta. Imelik, et eelmine omanik seda ei maininud.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Paar mure Sebringuga
PostitusPostitatud: Laupäev 19 Dets, 2015 10:44 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 15 Nov, 2015 12:13
Postitusi: 41
Ikka-ikka lasen keevitada kokku. Räägiks nüüd ehk tarka juttu mitte mingit jura.
Ma muidu autode suhtes suht võõras, sellest ka küsimused. Seda mootori veakoodi võib lasta igas töökojas lugeda siis? Ja nimelt tuleb õlivahetus, aga sinna peale mopari õlide midagi muud tasub valada?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Paar mure Sebringuga
PostitusPostitatud: Laupäev 19 Dets, 2015 11:38 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Reede 08 Veebr, 2013 17:56
Postitusi: 714
Eelmine omanik müüs sulle lihtsalt roima,

Mootrituli ei näita sulle õlivahetamist.Peale ostu tuleks kohe õli vahetada mis sest ,et eelmine omanik vb tegi seda.Võtme trikiga saad saa veakoodi mootoritule kohta.
Raud vastu rauda pole normaalne,stabika,õõtsa puksid,sarniir jne,foorum pole selgeltnägjate koht,mine vii auto kuskile esisilla ülevaatusele,saad selge pildi.Ega silver paha pärast sulle nii ei vastanud,lihtsalt eelmise omaniku jutu peale,kui lolli juttu sulle räägiti.

Kinnijäänud cd võid saata niiviisi välja,lööd paarkorda vastu raadio nurka,ennem vajuta eject nuppu ka.kui see ei aita raadio välja siis jupideks ja saad kätte.

Ja vaevalt eelmne omanik sulle mopari org õlisi ja filtreid pani :D

Filtrite osas soovitan muidu küll mopari oma nii kasti,kui mootori oma.Õli võiks olla kvaliteetne ja põhjamaade tingimustesse( castrol,adinol jne)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Paar mure Sebringuga
PostitusPostitatud: Laupäev 19 Dets, 2015 12:34 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
m300m sai irooniast aru vähemalt :)

Aga jah, kui autosid ei tunne lase kontrollide üle. Mootorikoodid saad teada võtme "trikiga" või suvalise ebay skänneriga. See tuli ei viita õli/vedeliku vahetusele. Viitab veale.

Vibra 90 km/h peal võivad teha tasakaalustamata rehvid, sisemised veovõlli otsad jms pöörlev detail sillas.

2.7 Chrysler on super tundlik õlile, nii et mootorisse 5w-30 ja autom kasti ATF+4. FRAM filtritest hoia eemale.

Raadio käib "pooleks" suht lihtsalt, olen seal pirne vahetanud.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Paar mure Sebringuga
PostitusPostitatud: Laupäev 19 Dets, 2015 17:07 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 15 Nov, 2015 12:13
Postitusi: 41
Tegin tolle võtme triki errori koodiks P0141.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Paar mure Sebringuga
PostitusPostitatud: Laupäev 19 Dets, 2015 20:30 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Reede 08 Veebr, 2013 17:56
Postitusi: 714
Kat umbes? Või vigane,lambda.Voin eksida


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Paar mure Sebringuga
PostitusPostitatud: Laupäev 19 Dets, 2015 21:14 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 15 Nov, 2015 12:13
Postitusi: 41
Mingi andur vist jah seal kuskil mis annab hapnikku peale, lasen selle paari päeva pärast ära vahetada.
Oskate ehk öelda kui kallis selle vahetus olla võib? Ja silla remont et see kolin kaoks?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Paar mure Sebringuga
PostitusPostitatud: Laupäev 19 Dets, 2015 22:55 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Reede 08 Veebr, 2013 17:56
Postitusi: 714
rainka1 kirjutas:
Mingi andur vist jah seal kuskil mis annab hapnikku peale, lasen selle paari päeva pärast ära vahetada.
Oskate ehk öelda kui kallis selle vahetus olla võib? Ja silla remont et see kolin kaoks?


Usun,et anduri vahetus ei ole kallis.
Esisilla remonti ei oska ennem keegi õelda,kui viga ei tea.
Lase üle vaadata.2-3 sotti vb ikka või vähem


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Paar mure Sebringuga
PostitusPostitatud: Pühapäev 20 Dets, 2015 0:01 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Mõned silla juppide hinnad sulle, mis ma oma kunagisel Sebringul vahetasin:


sarniir ülemine 32
stabikas 35
esimene alumine õõts 120
amordipadi taga 35
rattalaager 80
esimesed pidurikettad 60
klotsid 30


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Paar mure Sebringuga
PostitusPostitatud: Pühapäev 20 Dets, 2015 2:45 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Kui soovid pikka aega esisillas rahu saada siis pane originaalid (Mopar), kirves alugses aga pika peale odav...
Olen sinna pannud nii autoextra, MOOG - iga aasta pean need uuesti välja vahetama - kaitsekumm katki...
Nüüd paistab, et silberist saadud FEBEST auto parts sarniir on korras...

Õlidest... jah... kui mootorit pole lahti võetud võib kõike ennustada...
Õlifilter - mina kasutan STC ja mopar filtreid ja siiani pole probleeme olnud (sebringule hakkab ka lada filter... ;) )
Osadel töökodadel tekib raskusi kolina leidmisel... selleks on loovust vaja, sest päris tugev ämblik on sildades ning ega nii sama loksutades eriti midagi välja tule.
Sebringu omamisel tasub natuke autokirjandust lugeda... ja loogilist mõtlemist arendada. Põhjus selles, et see pole uus auto ja arvuti ei näita kõike.

Julge hundi ind on haavleid täis ja tuim ;)

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Paar mure Sebringuga
PostitusPostitatud: Pühapäev 20 Dets, 2015 7:59 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 15 Nov, 2015 12:13
Postitusi: 41
Tekkis huvi kas seda andurit ise annab vahetada, kui võimalik siis hästi. Põhjus selles et Hiiumaal on 2 remonditöökoda ja kumbagi usaldada ei saa.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Paar mure Sebringuga
PostitusPostitatud: Pühapäev 20 Dets, 2015 13:25 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Ikka saab e. seda mida teevad remonditöökojad, saab ka ise teha. Küsimus on ainult oskustes... :niks: Kui võti käes ei püsi ja iga teoga ollakse kui elevant portselani poes siis ei tasu... :hi:

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Paar mure Sebringuga
PostitusPostitatud: Teisipäev 29 Dets, 2015 21:40 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 15 Nov, 2015 12:13
Postitusi: 41
Pm Vibratsioonist sain lahti survepesuriga veljed puhtaks pestes.
Nüüd tuleb õlivahetus homme teha, pakuti kohe FRAM filtrit, ütlesin et seda ei soovi siis kohe hakati nutma et miks ja neid tehakse ju ameerika autodele, et mis sellel viga. Mõistagi jäin vastuse võlgu. Igatahes õli mis sisse läheb on Castroli 5W-30 eks tunda annab kuidas on :D
Raadios plaati polnudki sees, vaid lugeja oli kinni lukustanud ennast kuidagi.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Paar mure Sebringuga
PostitusPostitatud: Teisipäev 29 Dets, 2015 22:14 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Loodan, et võtsid siis mingi normaalse filtri. Kui peale õlivahetust hakkab soojana fooritaga seistes tühipööretel õli tuluke vilkuma, siis tead, et filter on vale.

Järgmine kord võid neile öelda, et Fram ja osadel teistel on filtri sisese klapi avamine vale rõhu peal.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 29 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 44 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia