Tänane kuupäev Neljapäev 18 Apr, 2024 5:39

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 29 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Paar mure Sebringuga
PostitusPostitatud: Kolmapäev 30 Dets, 2015 11:08 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Sooja mootoriga õlitule vilkumine võib olla ka märk õlirõhuanduri kustumisest. Seda saab siis kontrollida sellega, et kui mootori välja lülitad ja uuesti käivitad õlituli lakkab vilkumast... siis mõneaja pärast hakkab uuesti vilkuma.
Õlifitri jama hakkab kohe peale...

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Paar mure Sebringuga
PostitusPostitatud: Kolmapäev 06 Jaan, 2016 22:25 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 15 Nov, 2015 12:13
Postitusi: 41
Õlivahetuse käigus avastati käigukasti õli leke, ilmselt see alusvann et huvitab palju selle remont maksma läheb ja kuhu töökotta soovitate Tallinnas minna, päris nii rikas pole et Silber Autos käia.
Teiseks sooviks teada mismoodi sellel masinal tulede pirne vahetada, tuleb terve tuli maha keerata?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Paar mure Sebringuga
PostitusPostitatud: Neljapäev 07 Jaan, 2016 10:14 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
1. Ega silber nüüd nii kirves ka pole... samas karteri tihendi vahetuse saad ju ka ise odavalt ära teha ;)
vt seda:


Nüüd tuleb kindlasti veenduda, et leke on karteri tihendis, mitte ketikatte omas, või mujal... sest kettikate ühildub karteri omaga...

2. pirnide vahetust saab teha ka ilma tulede eemaldamiseta, kui on väga peenikesed käed ;) Juhipoolsel eemalda mootori aju - keerates õhufiltri korpusele kinnitava mutri lahti... Kõrvalistuja pool juurdepääsu eraldi teha ei saa.
Tulede eemaldamine on lihtsam, soovitan pirni pistikud vahetada keraamiliste vastu ja kontrollida pirnideni jõudva voolu...

vt seda (endam vähem nii, kuigi mina pean veel kolm tüüblit lahti võtma, et stange rohkem liiguks):



_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Paar mure Sebringuga
PostitusPostitatud: Neljapäev 07 Jaan, 2016 21:49 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 15 Nov, 2015 12:13
Postitusi: 41
Said valesti aru, mul automaatkastil on õlileke mitte mootoril :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Paar mure Sebringuga
PostitusPostitatud: Reede 08 Jaan, 2016 9:52 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
No aga see jua ka lihtne, kui võtmed peos seisavad ja auto all saad majandada ;)


_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Paar mure Sebringuga
PostitusPostitatud: Esmaspäev 18 Jaan, 2016 21:03 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 15 Nov, 2015 12:13
Postitusi: 41
Sai käidud paar päeva tagasi TopPartsis pidureid tuunimas kõik uued asjad, ja täna hakkas nüüd järsku ABS tuli põlema, milles võib asi olla ja mida teha?
Võimalik et mõni sensor on otsad andnud?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Paar mure Sebringuga
PostitusPostitatud: Esmaspäev 18 Jaan, 2016 21:17 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Andur paigast ära või sattus mingi sodi sinna vahele.
Tagumistel piduritel on andur trumli sees - vt kas nad paigaldasid ikka tagumistele trummlitele selle kummist reguleerimise ava katte tagasi... kui seda ei paigalda satub igasugust sodi trumli sisse...

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Paar mure Sebringuga
PostitusPostitatud: Esmaspäev 18 Jaan, 2016 21:42 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 15 Nov, 2015 12:13
Postitusi: 41
Kus kohas see kumm täpselt asub seal, kas saab ilma ratast alt keeramata vaadata seda, kuna olen esmaspäevast reedeni Soomes siis pole võimalik väga lammutama hakata.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Paar mure Sebringuga
PostitusPostitatud: Teisipäev 19 Jaan, 2016 19:56 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
On, kuid väga keeruline, kui sa ei tea täpselt kus see asub ja kuidas seda katsudes aru saada.
Sul on tagumised pidurid ketaspidurid koos seisupidurite süsteemiga, mis asuvad trumli sees.

vt seda teemat: viewtopic.php?f=32&t=6031

Esimesel pildil on näha see ava (kahe välja ulatuva nuki vahel..., seal all on kohe ka ABS anduri hammasvöö. Hammas vööd on paremini näha viiendal pildil, kus klotsid on eemaldatud. ABS andur ise ja ka selle juhe on sellel pildil vasakul pool hammas vööd... teisisõnu sõidusuunas eespool ratta telge...

Nüüd mõtle oma käte paindumise peale... mina ei ulatunud sinna siis kui ratas oli all...

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Paar mure Sebringuga
PostitusPostitatud: Neljapäev 21 Jaan, 2016 20:16 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 15 Nov, 2015 12:13
Postitusi: 41
Mis teema selle käigukastiga on, praeguse -18 Helsingis hommikul tööle minnes peab auto 15 minti tiksuma enne kui sõitma saab hakata, kuna kui käigu pm 5 min peale käima panemist sisse paned, siis ei toimu mingit liikumist :D


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Paar mure Sebringuga
PostitusPostitatud: Neljapäev 21 Jaan, 2016 20:52 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Ei ole minul veel sellist probleemi olnud 7a. jooksul alates +30...-30 kraadini...
Seega
1. vaheta kastis õli
2. hoolda kasti ja lase diagnostika teha...

Eile -18 kraadi juures töötas sebring ilusti ja liikus ka ;)

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Paar mure Sebringuga
PostitusPostitatud: Neljapäev 21 Jaan, 2016 23:15 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 15 Nov, 2015 12:13
Postitusi: 41
Mul nagu reaalselt külmuvad õlid ära, rool ka nagu kamazil, aga 15 minti käib kohapeal siis sõidab nagu peab.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Paar mure Sebringuga
PostitusPostitatud: Reede 22 Jaan, 2016 9:58 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Kiirelt vedelikke vahetama, enne kui kasti ära tapad.
Mis varras näitab, õli ilus kirsipunane ja kärsa lõhnata? Tase on ok?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Paar mure Sebringuga
PostitusPostitatud: Pühapäev 24 Jaan, 2016 12:11 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 15 Nov, 2015 12:13
Postitusi: 41
Õli kirsipunane ja ei ole mingit kärsa lõhna, seda jõnksu teeb ta nagu siis kui hoogu maha võtan ja ta vist vahetab käigu siis esimesele käigule.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 29 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia