Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 21:04

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Pühapäev 20 Sept, 2015 13:30 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 11 Nov, 2014 12:07
Postitusi: 10
Tere!

Avastasin, et tosooli paak saab tühjaks päevaga ning 100 km peale läheb ca liiter tosooli. Millal välja tilgub - ei ole mingit kindlat loogikat: whenever it feels like it. Olen vaadanud auto alla nüüd iga kord kui sõidan, mõni kord tilgub, mõni kord mitte - raske arusaada millal, kuid hommikuks paak tühi.
Termostaadi ümbrus on kuiv.

Kas on olemas mingit kindlat tüüpviga mida järgi vaadata? Paisupaak või veepump? Oskate soovitada mida vaadata ja kuidas teha kindlaks mis vajaks remonti?

Parimat,


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 21 Sept, 2015 4:56 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Lekke koha pead ikka üles leidama ise.

Üks sagedane koht on coolant bleeder housing, mis plastikust ning täna kuuma-jahtumisele annab otsad.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 21 Sept, 2015 8:06 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 11 Nov, 2014 12:07
Postitusi: 10
Update:

Tuleb välja et jookseb siis kui tuure annad ja ikka korrlikult tilgub. Pluss salong hakkas haisema järsku reovee järgi, ei tea muidugi kas kaks asja on omavahel seotud.... Reisijaid pole vedanud, matit kontrollisin üle ning enda teada täis pole end lasknud, nii et jälle üks müstika küljes.

Teadjad inimesed räägivad lõdviku probleemist. Peatselt lükkan masina garaaži ja vaatan mis toimub siis saan edasi raporteerida.

Zilliver: coolant bleeder housing on täiesti kuiv mul, ise koduste vahenditega kuumutasin kokku keskelt, sealt kus tavalislet lekib. Jah, enne seda sealt oli märg ning oli ka tosooli kadumise põhjus.

Parimat,


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 21 Sept, 2015 9:11 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Reede 08 Veebr, 2013 17:56
Postitusi: 714
Veepump siis õhtal,veepumbale annad gaasi andes survet ja siis hakkab kiiremini tilkuma.
Kui tilgub välja siis on hästi veel ,sittemal juhul lekiks mootorisse.
Kus kandis auto on võiks pilgu peale visata


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 21 Sept, 2015 9:28 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Reede 08 Veebr, 2013 17:56
Postitusi: 714
Veepumba vea korral,tulevad tilgad geneka juures ja ehks siis loigud peaksid olema paremal poole sina juures.Ja mida rohkem sõidad seda hullemaks läheb .
Veepumb maksab 80 Skf oma.Gardone oma ei soovita mida top parts pakub.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 22 Sept, 2015 9:35 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Seda coolant bleeder housingingut sa koduste vahenditega kokku ei sulata...
See, et sa gaasi annad ei määra kohe kindlat kohta, sest gaasi andmisel suureneb ainult rõhk jahutussüsteemis ning iga liitekoht (+katkine detail) on võimalik lekkeallikas.
Kui seistes läheb tühjaks siis tuleks alustada altpoolt otsinguid, sest see bleeder on kõige kõrgem koht...

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 22 Sept, 2015 19:24 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1997 Chrysler Sebring

Liitunud: Laupäev 02 Juun, 2007 19:34
Postitusi: 86
Asukoht: Tallinn/Rakvere
m300m kirjutas:
Veepump siis õhtal,veepumbale annad gaasi andes survet ja siis hakkab kiiremini tilkuma.
Kui tilgub välja siis on hästi veel ,sittemal juhul lekiks mootorisse.
Kus kandis auto on võiks pilgu peale visata

Kirjutati:Tuleb välja et jookseb siis kui tuure annad ja ikka korrlikult tilgub.Kui korralikult tilgub,siis peaks olema lihtne tuvastada kust tilgub!Hr.m300m kirjutab "Veepump siis õhtal......Kui tilgub välja siis on hästi veel ,sittemal juhul lekiks mootorisse.Tõsi,sittem küll,kui mootorisse,aga palun seletage kust otsast saab 2.7L mootoril veepump väljapoole tilkuda?Olen ise veepumpa vahetanud ja ei suuda praegu välja mõelda kust saab veepump väljapoole tilkuda.Kui veepump tilgub siis ainult mootorisse.
Hr.m300m on veel kirjutanud:Veepumba vea korral,tulevad tilgad geneka juures ja ehks siis loigud peaksid olema paremal poole sina juures.Ja mida rohkem sõidad seda hullemaks läheb .Minu mälujärgi on geneka juures termostaat ja sebringul mootor risti, seega genekas auto ninas mitte paremal pool sina juures.300M oli vist mootor pikki.Parandage mind,kui ma eksin.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 23 Sept, 2015 11:19 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
300m-l on 2,7 piki keret ja tõesti genekas on paremal pool mootorit.
Sebringul on 2,7 risti kerega ja mootori eesmine ots on auto ees seistes näoga mootori poole vaadates vasakul ning genekas jääb radiaatori vahele väljalaske kollektorist vasakule.
Geneka taga on termostaat, ning minulgi sealt immitses aga tegu oli kehva klambriga. Samas sinna tuleb ka bleederi vahelt väljuv jahutusvedelik, juhul kui mootori peale kaante vahele ei mahu ära...

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 31 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia