Tänane kuupäev Reede 26 Apr, 2024 13:16

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 26 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Laupäev 22 Nov, 2014 21:31 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Reede 08 Veebr, 2013 17:56
Postitusi: 714
Nii siis sai autol veepump ära vahetatud(Paras ports lammutamist),uus õli,õlirõhu parandamiseks jaoks lisand,jahutusvedeliku toru mis oli läbi ussitanud ning roolivõimu rihma.Kõik ilus tore. Sõitisn autoga nii umbes 200km maha Tallinna poole.Ja kuulsin autoga fooritaga seiste ,et tühikäigul on klõbin/kolin sees.Gaasi andes see kaob ning sõites ka kuulda pole(kõik ilusti vaikne).
Tegin ka video sellest helist. ISe mõtlen,et äkki kett on siis lõtv?Et pinguti mingi hetk tõmbab keti trimmi? Saalekolksu ei tahaks just uskuda(siis peaks hääl pidev olema olenevalt pööredest.

https://www.youtube.com/watch?v=zyhX6v_ ... e=youtu.be

Kui keegi oskab midagi õelda oleks väga tänulik


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 23 Nov, 2014 10:02 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Reede 08 Veebr, 2013 17:56
Postitusi: 714
Jaa külma mootoriga häält pole,soojaga on


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 23 Nov, 2014 16:26 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Kett jäi lõtv? Käib millegi vastu?

Pööret andes keti pinge muutub ja jääb vait?

Minu esimesed mõtted :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 23 Nov, 2014 17:44 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Reede 08 Veebr, 2013 17:56
Postitusi: 714
Just nii.
Külmaga vait,kui sukk

Ennem veepumba vahetus nagu kolinat polnud ja ,kui pumba maha võtsime ja panime tagasi siis oma arust panime täpselt niimoodi kokku tagasi nagu peab.
Okei ,kui kett nüüd lõtv mingil põhjusel,siis peaks või võiks ketipinguti selle ilusti ju ise pingule tõmmata,kui just ketipinguti ise läbi pole.

PEaksin siis ostma uue ja keti ning pinguti ka?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 23 Nov, 2014 18:46 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 12:33
Postitusi: 985
Asukoht: Raplamaa
Ma julgeks kahtlustada õlitusprobleeme. Külma mootoriga on õli piisavalt paks, et klõbinad ära ''tihendada''. Sooja mootoriga ja tühikäigul on õli nii vedel, et sellest ei piisa.
Võimalik, et õlilisandiga tegid endale karuteene. Lisandid tavaliselt kipuvad olema väga heade pesuomadustega ja võib-olla pesi uus õli koos lisandiga korraga palju paska lahti ja ummistas mõne õlikanali. Teatavasti on ju 2.7 probleem liiga väikesed õlikanalid, mis kipuvad ummistuma ja siis on kilks kiire tulema.

_________________
2011 Dodge RAM Longhorn
2020 Passat Executive


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 23 Nov, 2014 19:45 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
No lahti pead sa selle ju kiskuma, eks kuskil peab "kulunud koht" olema sellest klõbinast vms.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 23 Nov, 2014 19:46 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Reede 08 Veebr, 2013 17:56
Postitusi: 714
Eks olen halvimaks valmis.Aga miks sõidu ajal kilksu sees pole?(soojana)
Loodan,et nii hull ei ole veel asi.Homme lasen toppartsist uurida ja kui asi on ikka puhta pees siis. Võtan mootri maha ja kisun pulkadeks.(kui veel isu alles on)
Ei tahaks heast autost loobuda.Ainuke mure ongi autol ainult mootor.Ma ostsin auto 1700 euriga ja olen sisse tagunud oma 1000euri.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 23 Nov, 2014 21:16 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Sõidu ajal on näiteks ketil teine pinge ja koormus peal.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 26 Nov, 2014 9:28 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Reede 08 Veebr, 2013 17:56
Postitusi: 714
Tundub,et tuleb kett ja ketitala vms pinguti ära vahetada.90% tõenäoseusega.

Eks,kui midagi selgub siis kirjutan ka siia hindadest jne


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 26 Nov, 2014 14:08 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Reede 08 Veebr, 2013 17:56
Postitusi: 714
Nii saigi selgeks.Kett on välja veninud ja ketipinguti lopus.
Koos töörahaga läheb asi maksma 430 euri.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 27 Nov, 2014 5:20 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Päris jube hind :shock:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 27 Nov, 2014 9:30 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Reede 08 Veebr, 2013 17:56
Postitusi: 714
zilliver kirjutas:
Päris jube hind :shock:


Jube jah.Loodan,et mingi aastane garantii antakse sellele tööle vähemalt.
Remondiks nagu mingit bentlyt juba.
Mul ei ole muud lahendust ka,kui korda teha.Maha müüa pole mõtet nii palju juba investeerinud sisse jne
Ja kuue ostaks aga sama teema enam-vähem otsast peale.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 27 Nov, 2014 17:49 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1997 Chrysler Sebring

Liitunud: Laupäev 02 Juun, 2007 19:34
Postitusi: 86
Asukoht: Tallinn/Rakvere
m300m kirjutas:
Nii saigi selgeks.Kett on välja veninud ja ketipinguti lopus.
Koos töörahaga läheb asi maksma 430 euri.


Mina ei usu,et peale veepumba vahetust on kett jarsku valja veninud(ketti v6ib ikka vahetada,kuid kas ta on nii venind ja vajalik?).Pigem on 6li lisandid tekitanud probleeme(kuskilt pasa lahti pesnud) ,Timing chaini toimimisele,mille tagajarjel (tekivad l66gid)on tihti purunenud tema (Timing Chain)taga osas olev traadist fikseerimis r6ngas,peale mida liigub 6li survel Timing Chain oma pesast edasi valja ja puruneb tema ymber olev kummist r6ngas tihend edasi tagasi liikumisest.Pinguti enam 6li survet ei pea ja ketti ei pinguta.Kummist r6ngastihendi tykid leiab karterist,traadist fikseerimis r6nga tykid timing chaini kaane alt tavaliselt.Kevadel lappasin yhte 2.7l seb.mootorit.Teatud varuosade otsimisega nagin paris m6nda sellist mootorit,kui just vant ei olnud kokku jooksnud siis k6ik nad just umbes sellised ylalt valja nagid.Kui ketipinguti enam korralikult ei toimi,siis viskab ketti yle ja umbes 12 klappi kindel lisa kulu.Mina lasin enda omal timing chain il tagumise soone suuremaks teha ja asendasin traadist fikseerimis r6nga korraliku met.stopperiga ja paigaltasin ka ketipinguti katkemise täienduse, et mootor kotti ei jookseks:http://fix27engine.com/ Arvan,et nende kahe asja peale tasub m6elda.Samuti n6us kasutaja oolmaiti arvamusega veepumbast,mis paneb kogu selle tsykli kaima.Pikk jutt ja koiki tahti ka arvutis pole e.sai keegi aru mis ma m6tlesin.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 27 Nov, 2014 19:02 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Reede 08 Veebr, 2013 17:56
Postitusi: 714
-kent- kirjutas:
m300m kirjutas:
Nii saigi selgeks.Kett on välja veninud ja ketipinguti lopus.
Koos töörahaga läheb asi maksma 430 euri.


Mina ei usu,et peale veepumba vahetust on kett jarsku valja veninud(ketti v6ib ikka vahetada,kuid kas ta on nii venind ja vajalik?).Pigem on 6li lisandid tekitanud probleeme(kuskilt pasa lahti pesnud) ,Timing chaini toimimisele,mille tagajarjel (tekivad l66gid)on tihti purunenud tema (Timing Chain)taga osas olev traadist fikseerimis r6ngas,peale mida liigub 6li survel Timing Chain oma pesast edasi valja ja puruneb tema ymber olev kummist r6ngas tihend edasi tagasi liikumisest.Pinguti enam 6li survet ei pea ja ketti ei pinguta.Kummist r6ngastihendi tykid leiab karterist,traadist fikseerimis r6nga tykid timing chaini kaane alt tavaliselt.Kevadel lappasin yhte 2.7l seb.mootorit.Teatud varuosade otsimisega nagin paris m6nda sellist mootorit,kui just vant ei olnud kokku jooksnud siis k6ik nad just umbes sellised ylalt valja nagid.Kui ketipinguti enam korralikult ei toimi,siis viskab ketti yle ja umbes 12 klappi kindel lisa kulu.Mina lasin enda omal timing chain il tagumise soone suuremaks teha ja asendasin traadist fikseerimis r6nga korraliku met.stopperiga ja paigaltasin ka ketipinguti katkemise täienduse, et mootor kotti ei jookseks:http://fix27engine.com/ Arvan,et nende kahe asja peale tasub m6elda.Samuti n6us kasutaja oolmaiti arvamusega veepumbast,mis paneb kogu selle tsykli kaima.Pikk jutt ja koiki tahti ka arvutis pole e.sai keegi aru mis ma m6tlesin.




Keti venimist jutt algas tegelikult juba siis,kui auto ostsin.Ja topparts pani diagnoosi mingi aprilli kuus.
Kõrinaga auto läks käima küll aga mitte igakord.
Oletame,et ma õlirõhu lisandiga keerasin tuksi ja pesi p..a lahti ning läks mõni õlitus kanal umbe.
Mida siis päästmiseks teha?
Mootor pulkadeks? JA läbi pesta?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 27 Nov, 2014 20:50 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1997 Chrysler Sebring

Liitunud: Laupäev 02 Juun, 2007 19:34
Postitusi: 86
Asukoht: Tallinn/Rakvere
m300m kirjutas:
-kent- kirjutas:
m300m kirjutas:
Nii saigi selgeks.Kett on välja veninud ja ketipinguti lopus.
Koos töörahaga läheb asi maksma 430 euri.


Mina ei usu,et peale veepumba vahetust on kett jarsku valja veninud(ketti v6ib ikka vahetada,kuid kas ta on nii venind ja vajalik?).Pigem on 6li lisandid tekitanud probleeme(kuskilt pasa lahti pesnud) ,Timing chaini toimimisele,mille tagajarjel (tekivad l66gid)on tihti purunenud tema (Timing Chain)taga osas olev traadist fikseerimis r6ngas,peale mida liigub 6li survel Timing Chain oma pesast edasi valja ja puruneb tema ymber olev kummist r6ngas tihend edasi tagasi liikumisest.Pinguti enam 6li survet ei pea ja ketti ei pinguta.Kummist r6ngastihendi tykid leiab karterist,traadist fikseerimis r6nga tykid timing chaini kaane alt tavaliselt.Kevadel lappasin yhte 2.7l seb.mootorit.Teatud varuosade otsimisega nagin paris m6nda sellist mootorit,kui just vant ei olnud kokku jooksnud siis k6ik nad just umbes sellised ylalt valja nagid.Kui ketipinguti enam korralikult ei toimi,siis viskab ketti yle ja umbes 12 klappi kindel lisa kulu.Mina lasin enda omal timing chain il tagumise soone suuremaks teha ja asendasin traadist fikseerimis r6nga korraliku met.stopperiga ja paigaltasin ka ketipinguti katkemise täienduse, et mootor kotti ei jookseks:http://fix27engine.com/ Arvan,et nende kahe asja peale tasub m6elda.Samuti n6us kasutaja oolmaiti arvamusega veepumbast,mis paneb kogu selle tsykli kaima.Pikk jutt ja koiki tahti ka arvutis pole e.sai keegi aru mis ma m6tlesin.




Keti venimist jutt algas tegelikult juba siis,kui auto ostsin.Ja topparts pani diagnoosi mingi aprilli kuus.
Kõrinaga auto läks käima küll aga mitte igakord.
Oletame,et ma õlirõhu lisandiga keerasin tuksi ja pesi p..a lahti ning läks mõni õlitus kanal umbe.
Mida siis päästmiseks teha?
Mootor pulkadeks? JA läbi pesta?


Minu arvamus on 1. eesmine klapikambrikaas maha ja kui sealt avaneb analoogne vaatepilt nagu kasutaja Rvku postitustes,siis tasuks t6siselt m6elda kuidas seda puhastada.Arvan ,et said veepumba vahetatud ilma klapikambrikaasi maha v6tmata ja timing chaini eemaltamata.Siis sa ei nainud mis yhe all toimub ja mis olukorras pinguti on(kas traadist fikseerimis r6ngas ja kummi r6ngas terved ja oma kohal.Kui ainult otsa kaane eemaltasid veepumba vahetamiseks,siis sinna p...a suurt ei kogune ja ei oska arvatagi mis mootori sees tegelikult olla v6ib.
2.v6taks tagant poolt valja selle sama timing chini milles sul praegu t6enaoliselt probleem ongi.Selleks tuleb rooliv6imu pump lahti paasta,et seda sealt katte saada,ruumi napib aga on v6imalik.
Mina vahetasin plokikaaned(kasut) ja veepumba ara nii,et mootor jai peale.Kogi s..a klapikambri kaantelt,plokikaantelt ja karteri p6hjalt ja mootorist pesin survepesuriga,parast 6hk ja paike kuivatasid.Praegu on see mootor umbes 5000 km s6itnud ja toimib.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 26 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia