m300m kirjutas:
-kent- kirjutas:
m300m kirjutas:
Nii saigi selgeks.Kett on välja veninud ja ketipinguti lopus.
Koos töörahaga läheb asi maksma 430 euri.
Mina ei usu,et peale veepumba vahetust on kett jarsku valja veninud(ketti v6ib ikka vahetada,kuid kas ta on nii venind ja vajalik?).Pigem on 6li lisandid tekitanud probleeme(kuskilt pasa lahti pesnud) ,Timing chaini toimimisele,mille tagajarjel (tekivad l66gid)on tihti purunenud tema (Timing Chain)taga osas olev traadist fikseerimis r6ngas,peale mida liigub 6li survel Timing Chain oma pesast edasi valja ja puruneb tema ymber olev kummist r6ngas tihend edasi tagasi liikumisest.Pinguti enam 6li survet ei pea ja ketti ei pinguta.Kummist r6ngastihendi tykid leiab karterist,traadist fikseerimis r6nga tykid timing chaini kaane alt tavaliselt.Kevadel lappasin yhte 2.7l seb.mootorit.Teatud varuosade otsimisega nagin paris m6nda sellist mootorit,kui just vant ei olnud kokku jooksnud siis k6ik nad just umbes sellised ylalt valja nagid.Kui ketipinguti enam korralikult ei toimi,siis viskab ketti yle ja umbes 12 klappi kindel lisa kulu.Mina lasin enda omal timing chain il tagumise soone suuremaks teha ja asendasin traadist fikseerimis r6nga korraliku met.stopperiga ja paigaltasin ka ketipinguti katkemise täienduse, et mootor kotti ei jookseks:http://fix27engine.com/ Arvan,et nende kahe asja peale tasub m6elda.Samuti n6us kasutaja oolmaiti arvamusega veepumbast,mis paneb kogu selle tsykli kaima.Pikk jutt ja koiki tahti ka arvutis pole e.sai keegi aru mis ma m6tlesin.
Keti venimist jutt algas tegelikult juba siis,kui auto ostsin.Ja topparts pani diagnoosi mingi aprilli kuus.
Kõrinaga auto läks käima küll aga mitte igakord.
Oletame,et ma õlirõhu lisandiga keerasin tuksi ja pesi p..a lahti ning läks mõni õlitus kanal umbe.
Mida siis päästmiseks teha?
Mootor pulkadeks? JA läbi pesta?
Minu arvamus on 1. eesmine klapikambrikaas maha ja kui sealt avaneb analoogne vaatepilt nagu kasutaja Rvku postitustes,siis tasuks t6siselt m6elda kuidas seda puhastada.Arvan ,et said veepumba vahetatud ilma klapikambrikaasi maha v6tmata ja timing chaini eemaltamata.Siis sa ei nainud mis yhe all toimub ja mis olukorras pinguti on(kas traadist fikseerimis r6ngas ja kummi r6ngas terved ja oma kohal.Kui ainult otsa kaane eemaltasid veepumba vahetamiseks,siis sinna p...a suurt ei kogune ja ei oska arvatagi mis mootori sees tegelikult olla v6ib.
2.v6taks tagant poolt valja selle sama timing chini milles sul praegu t6enaoliselt probleem ongi.Selleks tuleb rooliv6imu pump lahti paasta,et seda sealt katte saada,ruumi napib aga on v6imalik.
Mina vahetasin plokikaaned(kasut) ja veepumba ara nii,et mootor jai peale.Kogi s..a klapikambri kaantelt,plokikaantelt ja karteri p6hjalt ja mootorist pesin survepesuriga,parast 6hk ja paike kuivatasid.Praegu on see mootor umbes 5000 km s6itnud ja toimib.