Tänane kuupäev Pühapäev 28 Apr, 2024 2:04

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 2 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Reede 25 Juul, 2014 21:14 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 11 Dets, 2011 14:04
Postitusi: 53
Mobiil: 56568321
Tere,
Kas keegi oskab veel midagi pakkuda.
Sebring 97. 2,5 V6 125 kw. automaat.(sama mootor mis Stratusel) Käivitub pikalt ja bensiini haisuga. Kui gaasi vajutada käivitub kohe.
Tühikäigul vahepeal puterdab, jätab vahele. Kiirendades neljanda käiguga 1500 pöörde pealt hakkab jõnksutama, 1800 pealt lõpeb ära.
Proovitud teist MAP andurit, mootori aju, EGR klappi, tühikäigu klappi, vända andurit. Neid proovitud teise töötava mootori pealt. Vahetatud uued jupid, küünlajuhtmed, küünlad, õhufilter, kütusesurve klapp, kütusefilter, jagaja rootor ja kaan. Kütuse surve mõõdetud süütega 3 ja käies 3,5. Midagi ei aita ega muutu. Korraks, umbes pooleks tunniks oli kõik korras kui peale aju vahetust originaal aju tagasi panin. Silindrites surved möödetud 10 ja 11 vahel. Vigu ei näita.
Tänud mõtlejatele.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 23 Jaan, 2015 12:51 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 11 Dets, 2011 14:04
Postitusi: 53
Mobiil: 56568321
Keegi midagi ei arvanud.
Tegelikult oli vigu kaks. Jõnksutamine tuli vigasest halli andurist. Pikk käivitamine aga liiga palju kütuse saamisest. Teine viga siis oli mootoriaju.
Selle teema võib lõpetada.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 2 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Google [Bot] ja 64 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia