Tänane kuupäev Laupäev 27 Apr, 2024 10:40

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 14 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: tosooli leke
PostitusPostitatud: Pühapäev 19 Jaan, 2014 16:53 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 19 Jaan, 2014 16:42
Postitusi: 14
Tere, mure siis järgmine.

Avastasin mõned päevad tagasi et tosooli kaob ja kui mootor soe siis tuleb veidi tossu kapotti alt ja selline kärsakas ka. Kas on võimalik et tosool kärssab ja tossab sedasi , õli varrast vaadates oli õli puhas jne, seega arvan ise et õli ei tohiks vist lekkida. ja tosooli avastasin sealt kus läheb suur voolik radikast( mis läheb kuumaks) ja sinna kohta läheb veel peenike kummi toru otse tosoolipaagi korgi juurest. Olen sebringute seas uus ja ei tea neist veel midagi ja ei oska öelda isegi mis asi seal on, kus veidi tosooline oli , ja kärsakat tuleb umbes sealt samast mootori ja pealmise mingi plastik kaane vahelt.
Küsimus siis kokkuvõttes sellinne et kas tosool saab sedasi tossata ja kärsata. Ja kas kokkuvõttes asi väga paha?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: tosooli leke
PostitusPostitatud: Pühapäev 19 Jaan, 2014 17:50 
Eemal
Kasutaja
1996 Chrysler Town&Country

Liitunud: Teisipäev 05 Apr, 2011 4:24
Postitusi: 1267
ma arvan et haiseb sul õli mis kuskilt klapikambrikaane tihendi vahelt lekib...


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: tosooli leke
PostitusPostitatud: Pühapäev 19 Jaan, 2014 18:13 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Tere

Oled jõudnud sinna maale kus on vaja vahetada selline julkar:
viewtopic.php?f=32&t=10419

Originaal läheb ajapikku lihtsalt katki ning on vaja tellitda uus jupp.
E-bay-st on selle tellimine täitsa OK, vahetus on ka lihtne.

Toss tuleb sellest, et kuum jahutusvedelik satub mootoripeale ning hakkab tossama. Lõpuks lööb lihtsalt selle kopsiku katki ning siis on kogu kapotialune "möllu" täis ning sõita ei saa.

Mina edasi ei sõidaks enne kui see kopsik on vahetatud.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: tosooli leke
PostitusPostitatud: Pühapäev 19 Jaan, 2014 20:10 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 19 Jaan, 2014 16:42
Postitusi: 14
Tänud viimasele, see sama asi nagu antud lingil oli pildil , sealt samast on jah poltide juurest tosooline , seega see sama asi vist läbi jah , küsin siis ka et mis asi see ültse on ja palju see võib maksta koos vahetusega ?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: tosooli leke
PostitusPostitatud: Pühapäev 19 Jaan, 2014 20:30 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 20 Okt, 2013 18:55
Postitusi: 696
Vahetusega saab igaüks hakkama, kui võtmed käes püsivad:
Rockauto hinnad näiteks:

COOLANT AIR BLEEDER
19.05€ või 24.96€ +post


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: tosooli leke
PostitusPostitatud: Pühapäev 19 Jaan, 2014 21:03 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 19 Jaan, 2014 16:42
Postitusi: 14
Kas ka on vastupidav ? Ja kas see sobib 2003 aastale ka jah? Ette tänades


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: tosooli leke
PostitusPostitatud: Pühapäev 19 Jaan, 2014 22:23 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Vahetuseks pidin mina õhukollektori maha võtma. Mul on natuke raskem juhus, sest "rohelised" on paigaldanud minu mootorile EGR süsteemi ning juhitakse õhukollektorisse ka väljalaskegaase - nende torude lahtivõtmine oli kõige suurem töö.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: tosooli leke
PostitusPostitatud: Teisipäev 21 Jaan, 2014 13:01 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 19 Jaan, 2014 16:42
Postitusi: 14
Plaanin nüüd ise selle maha võtta , aga kas keegi saaks aidata kuidas see protsess täpsemalt käib , et kui palju tosooli sealt torudest minema kaob ja kas pärast tosooli juurde valades tuleks õhutada ka vms? Ühesõnaga valgustage mind , olen selles osas veidi algeline.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: tosooli leke
PostitusPostitatud: Teisipäev 21 Jaan, 2014 17:29 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Ega väga palju ei kao, juurde on vaja igal juhul valada.
Minu protsess oli järgmine:
Õhufiltrist tulev toru ära võtta (seoses sellega need vaakumi ühendused lahti.
Gaasiklapiküljest ja õhuvõtukollektori küljest ka kõik juhtmed ning torud küljest ära.
See järel kui on EGR süsteem peal siis EGR klapi küljest kaks polti lahti, et see raudtoru, mis juhib väljalaskegaasid õhuvõtukollektorisse saaks eraldada.
seejärel õhuvõtu kollektor maha ja katta klapikambrikaanes olevad õhuvõtuavad kinni puhta kaltsuga, et sinna midagi ei pudeneks.
Seejärel võta lahti voolikud jaoturi küljest - mina kasutasin käepäraseid torutange.... aga kindalsti on olemas ka spetsiaalsed tangid, millega klapbreid lahti ühendada.
see järel 4 polti lahti, ümbrus puhtaks ja uus kopsik, koos uue tihendiga paika ning poldid kinni.
vastupidise protsessiga siis asjad kinni tagasi.

Hiljem siis keera õhutusnippel lahti ning soovitan nipli otsa paigutada "makrofleksi purgi pikendustoru", seejärel tekib sinna töötava jahutusvedeliku sammas, mille kaudu õhk välja läheb.
Muide nipli lahtikeeramiseks võiks kasutada õiges mõõdus võtit, milleks on 9,5... või siis väiksemat tellitavat võtit, mis sinna ilusti istub - oht on euro 10-se võtmega nukid maha keerata.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: tosooli leke
PostitusPostitatud: Teisipäev 21 Jaan, 2014 18:34 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 19 Jaan, 2014 16:42
Postitusi: 14
Suured tänud. Aga kas õhutuse ajal ei pea auto töötama ka või lihtsalt õhutusnippel lahti ja tosooli valama? ja kus võiks see õhutusnippel täpsemalt asuda? (oman chryslerit 2 kuud, seega ei tea kus see asub).


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: tosooli leke
PostitusPostitatud: Teisipäev 21 Jaan, 2014 23:54 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
õhutusnippel on selle sama vahetatava julkara küljes ;)

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: tosooli leke
PostitusPostitatud: Kolmapäev 22 Jaan, 2014 13:21 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 19 Jaan, 2014 16:42
Postitusi: 14
Ahjaa seal on jah mingi selline julkar , aga tänud igatahes :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: tosooli leke
PostitusPostitatud: Reede 24 Jaan, 2014 12:03 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 19 Jaan, 2014 16:42
Postitusi: 14
Küsiksin ikkagi kuidas oleks kõige õigem teha õhutamist, kuidas samm sammult toimima peaks? Kas mootor peab töötama või ei jne. Tänud ette :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: tosooli leke
PostitusPostitatud: Reede 24 Jaan, 2014 18:27 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Ma arvan, et sul läheb vaja selle video selgitust:
http://www.youtube.com/watch?v=C76P2rN_QZk

sams läheb sul ka vaja seda:
http://oskin.ru/pub/chrysler-dodge/manu ... /02jre.pdf

vt lk196.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 14 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Majestic-12 [Bot] ja 44 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia